Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Opinie

: 3769Dobry

4,20

znaku jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 14 mar 2012
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted ShopsUwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (145) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3769)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

MW
3 lut 2023
 Opinia zweryfikowana
Prezent został wykonany zgodnie z zamówieniem: piękny bukiet i wina dokładnie takie, jak powinny być. Za Boga nie mogę zrozumieć, jak można nazwać wino "Arrogant Frog" czy "Fat Bastard" - sama nazwa już odpycha. Chyba brakuje wykałaczek i jednego słoika z oliwkami, ale za to została dołączona ładna kartka i bukiet jest bardzo ładny, taki pełny - wydaje się nieco większy niż ten na Waszej stronie internetowej. Bratu i mojej bratowej bardzo się prezent spodobał i to jest dla nas najważniejsze.

najbardziej krytyczna opinia

JZ
Joanna Z.
Warszawa
21 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Zrezygnować z kwiaciarni, która dostarczyła kwiaty. Bukiet (zamówienie nr 5856634), który dostarczono, różnił się od zamówionego przeze mnie - był brzydki i miał znacznie mniej kwiatów niż ten w ofercie. Bardzo mi zależało na jakości kwiatów, gdyż były to 40. Urodziny Córki. Niestety nie mogłam zamówić u Państwa 40 kwiatów z kartką - nie ma takiej opcji w ofercie, co już na wstępie było bardzo rozczarowujące. Poza tym pan, który dostarczył kwiaty, spóźnił się (był kilka minut po 11) i jeszcze na dodatek pozwolił sobie na komentarz do mojej Córki, dla której kwiaty były przeznaczone, że on nie rozumie, dlaczego kwiaty miały być dostarczone do 11. Powiedział, cytuję: "Czy pani rzeczywiście musiała mieć te kwiaty do 11?" Wiele razy korzystałam z Państwa usług, ale już nigdy więcej nie skorzystam. To był ostatni raz.

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj
 Sortuj 
Trafność
(6)
(5)
(21)
Resetuj
JS
Justyna S.
Wrocław
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kwiaciarnia nie spełniła moich oczekiwań. Zamówione kwiaty zostały dostarczone o zupełnie innej godzinie niż zaznaczyłam w formularzu (3 godziny różnicy), a poza tym nie dołączono nawet karteczki z życzeniami, o którą prosiłam w zamówieniu. Nie dostałam też sms z powiadomieniem o dostarczeniu bukietu, za który dodatkowo pobierana jest przecież opłata.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
W ostatniej chwili poinformowano mnie że unieważniają umowę.Chodziło o dostarczenie wiązanki pogrzebowej do Niemiec.Niezależnie od ich tłumaczenia nie przyjmuję tego do wiadomości. Są firmą -0.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
7 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Wybrałam bukiet na Państwa stronie, a bukiet który dotarł był inny.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bukiet przyszedł w innym kolorze i z innymi kwiatami
21 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Wykonanie zamowienia

Co do świeżości kwiatów nie mam żadnych zastrzeżeń Natomiast jeżeli chodzi o bilecik który był dołączony to nie dość że na zwykłej jakieś kartce to w dodatku napisane odręcznie jakby nie było komputerów albo maszyny do pisania Przecież to jest skandaliczne wyobsługujecie europejskie Rynek Dlatego dlatego trzy gwiazdki tylko daje z powodu nie do końca odpowiadającej jakości Z poważaniem. SZYMI
23 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
1. dostarczać w deklarownym teerminie 2. przedzial oczekiwania na kwaity musi być krutszy niż 4 godz. 3. być na bieżąco w kontakcie ze składającym zamówienie i informować o ew. opóżnieniu 4. dostarczać bukiet tej wielkości co w zamówieniu a nie mniejszy
HM
Hanna M.
Katowice
24 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie wykonano zlecenia. Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
24 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
6 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak dostawy umówionym terminie, żadnej informacji o opóżnieniu , czy wyznaczeniu kolejnej daty dostawy. Nie polecam
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
29 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Prosiłam o zmianę adresu dostarczenia kwiatów, ale okazało się to niemożliwe do spelnienis
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
3 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Rozczarowana zamówieniem 5910091

Z przykrością stwierdzam, że zamówiony przeze mnie bukiet nijak się ma do otrzymanego. Nie została utrzymana choćby kolorystyka bukietu. Chciałam dołączyć zdjęcie, ale nie udało mi się dodać obrazka :(
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
11 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Wraz z kwiatami zamowilem torcik ktory na stronie euroflorist wyglądał zupelnie inaczej niz torcik ktory zostal dostarczony. Wydaje mi sie ze nie kontrolujecie jakosci i zgodnosci produktow z ich wizerunkiem zamieszczonym na stronie internetowej. W załączeniu przesylam zdjecie dostarczony vs zamowiony.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
25 paź 2022
 Opinia zweryfikowana
Dostawa nie zostala zorganizowana. Jubilatka musiala sama odebrac kwiaty z kwiaciarni, mimo tego ze zostala zaplacona dostawa. Kwiaty piekne i kwiaciarnia cudowna, ale niestety ten dowoz nie wyszedl.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
3 paź 2022
 Opinia zweryfikowana
The flowers were delivered completely different and did not match the choice
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
28 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
9 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
JZ
Joanna Z.
Warszawa
21 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Zrezygnować z kwiaciarni, która dostarczyła kwiaty. Bukiet (zamówienie nr 5856634), który dostarczono, różnił się od zamówionego przeze mnie - był brzydki i miał znacznie mniej kwiatów niż ten w ofercie. Bardzo mi zależało na jakości kwiatów, gdyż były to 40. Urodziny Córki. Niestety nie mogłam zamówić u Państwa 40 kwiatów z kartką - nie ma takiej opcji w ofercie, co już na wstępie było bardzo rozczarowujące. Poza tym pan, który dostarczył kwiaty, spóźnił się (był kilka minut po 11) i jeszcze na dodatek pozwolił sobie na komentarz do mojej Córki, dla której kwiaty były przeznaczone, że on nie rozumie, dlaczego kwiaty miały być dostarczone do 11. Powiedział, cytuję: "Czy pani rzeczywiście musiała mieć te kwiaty do 11?" Wiele razy korzystałam z Państwa usług, ale już nigdy więcej nie skorzystam. To był ostatni raz.
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
14 gru 2022
Przepraszamy za zachowanie kuriera kwiaciarni jednakże uprzejmie przypominany, że godziny doręczenia są tylko orientacyjne. Informacja o tym podawana jest kilkukrotnie podczas składania zamówienia, a także podczas akceptacji regulaminu. Dodatkowo informujemy, że w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki można droga mailowa skontaktować się z nami z załączonymi zdjęciami doręczonego bukietu. Żadna wiadomość nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy, Euroflorist
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
17 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Fatalne doświadczenie. Pomijając, że godzina dostawy nie jest w żadnej sposób gwarantowana (i w praktyce nie jest przestrzegana), to samo sama realizacja wyszła okropnie. Zamówiłam duży bukiet "dla Ukrainy", który miał być żółto- niebieski. Jubilatka otrzymała kilka żółtych kwiatów z wyblakłymi sztucznymi dodatkami, bez przybrania. To nie bukiet urodzinowy w barwach flagi, to kpina. Na reklamację nikt mi nie odpisał.
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
14 gru 2022
Uprzejmie przypominany, że godziny doręczenia są tylko orientacyjne. Informacja o tym podawana jest kilkukrotnie podczas składania zamówienia, a także podczas akceptacji regulaminu. Reklamacja została złożona 16.11.2022 a odpowiedz na reklamacje została wysłana w dniu 17.11.2022 zatem jest to twierdzenie niezgodne z prawdą. Dodatkowo otrzymała Pani zwrot połowy wartości bukietu. Przykro nam bardzo, że zamówienie nie spełniło oczekiwań, ale prosimy o ludzką wyrozumiałość. Pozdrawiamy, Euroflorist
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
9 mar 2023
 Opinia zweryfikowana

najgorsza obsługa klienta

Mam zamówienie 5882769 które miało być dostarczone 08.03.2023 1700-2100 ale nie było i nadal jest w toku. Kiedy dzwonię do twojego biura obsługi, nikt nie odbiera połączenia, a czat jest offline. Chcę, aby moje zamówienie zostało dostarczone dzisiaj lub chcę pełnego zwrotu pieniędzy.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
30 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
Moje zamówienie nie zostało zrealizowane, nikt nie skontaktował się ze mną w sprawie zamówienia, ewentualnego braku możliwości zrealizowania, Euroflorist nie odstąpiło od umowy (brak niezwłocznej lub jakiejkolwiek informacji na temat odstąpienia), osobiście zabiegałam o informację na temat stanu realizacji zamówienia kolejnego dnia przez infolinię, ponieważ innymi drogami, tj. przez formularz kontaktowy ani Facebooka nie otrzymałam niezwłocznej odpowiedzi.
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
4 sty 2023
Najmocniej przepraszamy za brak doręczenia zamówienia. Kwiaciarnie zawsze starają się aby zamówienie było poprawnie zrealizowane, tym bardziej nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. odpowiedzi na pytania udzielane są przez różne kanały komunikacji i na pewno żadne zapytanie nie zostaje bez odpowiedz. Pozdrawiamy, Euroflorist