Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 2 136Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kategorie

Kontakt
EuroFlorist sp. z o. o.
ul. Sowińskiego 18 A
60-283 Poznań
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Anna Burzyńska–Bodus

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

4.53/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (548) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

79 %
8 %
5 %
4 %
4 %
Opinie łącznie (2 136)

Doświadczenia innych klientów sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj 
(21)
5 dni temu
Nie polecam. Same kwiaty mogą być. Proszę zaś zwrócić uwagę na cenę dostawy. To nie 9,99 zł ani 19,9 zł tylko 39,9 zł !!!. Mieszkam w mieście, a nie na wsi i tyle biorą za transport to oczywiście zdzierstwo i ukryty koszt. Oczywiście nie gwarantują dotrzymania terminu dostawy na przykład w weekendy.
 Opinia zweryfikowana|
6 dni temu
Niestety, ale dostarczyliście całkiem inny bukiet mojej Babci niz Zamówiłam. Zamówiłam o wiele ładniejszy!!!
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
5 dni temu
Przykro nam bardzo, że bukiet nie spełnił Pani oczekiwań, Reklamacja jest w toku i jak tylko zostanie rozpoznana, otrzyma Pani na maila stosowne jej rozwiązanie. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
8 dni temu
Dostarczony bukiet zupełnie inny niż zamówiony - po pierwsze kolorystyka odbiegająca od bukietu zamówionego. Styl bukietu - odmienny od zamówionego. Dostawa - terminowa. Obsługa klienta - fatalna! To było moje drugie zamówienie w Eurofloris i ostatnie! Nie polecam! Konkurencja na szczęście świadczy lepsze tego typu usługi i jest w czym wybierać.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
7 dni temu
Przykro nam bardzo, że doreczony bukiet nie spełnił oczekiwań. Pana reklamacja została rozpatrzona w dniu nastepnym od jej złożenia. Dziekujemy za podzielenie sie uwagami. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
13 dni temu
Zamówienie anulowane na dzień przed dostawą. Wybrany produkt niedostępny.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
8 dni temu
Przykro nam bardzo jednakże żadną z współpracujących kwiaicarni w wybranej okolicy nie posiadała zamówionego kwiata. Poinformowalismy Państwa jak tylko otrzymalismy w/w informację. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
12 dni temu
dostarczyli zamówienie pod inny adres niż w zamówieniu, po mojej interwencji dostarczono kwiaty na drugi dzień...
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
8 dni temu
Przepraszamy najmocniej za zaistniała sytacje. Kurier pomylił 2 sąsiadujace obok siebie miejscowości. Mamy nadzieję, że ostatecznie Odbiorcy kwiatki sie podobały i pomimo niedogodności ucieszył sie z otrzymanej przesyłki. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
17 dni temu
Nie dostałam sms o dostawie choć zapłaciłam za niego. Kwiaty nic nie podobne jak na zdjęciu. Spodziewałam sie więcej od tej firmy.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
15 dni temu
W systemie zweryfikowaliśmy, że sms był wysłany na podany numer, jednakże musiał nastapić błąd techniczny za co serdecznie przepraszamy. Oczywiście zaproponujemy rekompensatę za brak powiadomienia. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
17 dni temu
Bukiet nie przypominał tego z zamówienia.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
15 dni temu
Niezmiernie nam przykro, że bukiet nie spelnił oczekiwań. Prosimy o mailowe przedstawienie doreczonego bukietu i na pewno zbadamy sprawe. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Nie dostarczyli w wyznaczonym terminie calej przesylki , odezwali sie z przeprosinami kilka dni pozniej oswiadczajac ze nie dostarczyli ( jakbym o tym nie wiedziaj) , dajac %20 Rabatu na nastepna wysylke z ktorej nie chce korzystac , poniewaz nie bede korzystac z ich uslug . Wigilia byla bardzo wazna jak wiecie zwlaszcza ze sie mieszka w obcym kraju I nie mozna dostarczyc samemu .
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Uprzejmie informujemy, że kwiaty z zamówienia zostały doręczone w terminie. Rzeczywiście kosz upominkowy doreczany za pośrednictwem firmy DHL nie dotarł na czas za co najmocniej przepraszamy. Ze swojej strony dotrzymaliśmy każdego terminu aby zamowienie w wybranej dacie zostało doreczone. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Dostawa w złym terminie
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Dzień dobry, dziękujemy za ten komentarz. Sprawdzaliśmy w naszym systemie i niestety nie znaleźliśmy żadnej adnotacji o opóźnieniach w dostawie. Będziemy wdzięczni za przesłanie dodatkowych informacji, abyśmy mogli zweryfikować je z kwiaciarnią realizującą zamówienie. Czekamy na kontakt i pozdrawiamy serdecznie. Euroflorist
1 miesiąc temu
Stroik Swiąteczny który zamówiłam online był przeleżały, igliwie opadało po dotknięciu. Jestem zawiedziona był to prezent dla rodziny, niestety do niczego. Cena powinna być adekwatna do jakości, niestety w tym przypadku nieudany zakup.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Pani Moniko, dziękujemy ze podzieliła się Pani z nami swoją opinią i spostrzeżeniami po dostawie. Widzimy, że zamówienie realizowała nasza bardzo dobra kwiaciarnia, więc będziemy wdzięczni za przesłanie zdjęcia wianka. W ten sposób zarówno nam i kwiaciarni będzie się łatwiej odnieść do zaistniałej sytuacji i zaproponować rekompensatę. Pozdrawiamy serdecznie i czekamy na kontakt. Euroflorist
1 miesiąc temu
Cena nie jest adekwatna do otrzymanego towaru.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Przykro nam bardzo, że bukiet nie spełnił oczekiwań. Kwiaciarnie staraja się zawsze wykonywać bukietu jak możliwie najbardziej adekwatnie to otrzymanej kwoty zamówienia. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Brak dostawy w dzień urodzin, zagubienie czekoladek, dostawa bez kartki z życzeniami, totalna porażka
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Niestety kurier DHL nie dowiózł zamówionych czekoladek na czas do kwiacairni i dlatego nastapiło opóźnienie w doręczeniu. Mamy nadzieję, że dodatkowe czekoladki przeprosinowe chociaż trochę osłodziły tę sytuację. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Dostarczony towar całkowicie niezgodny ze zdjęciem, 89zl za 6 badylkow to ogromna przesada. Rozumiem ze kwiatki tez chorują na covid i przestały rosnąć. Zdecydowanie nie polecam tego dostawcy.
 Opinia zweryfikowana|
2 miesiące(-ęcy) temu
Zamówiłem Bukiet urodzinowy. Mimo że była ustalona Dokładna data i godzina dostawy w dzień urodzin, Dostarczony Została o dzień za wcześnie. Bukiet był w dobrym stanie.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Wybraną datą w zamówieniu była data 28.11.2020r. i w tym dniu zamówienie zostało doręczone. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Niestety, chyba po raz ostatni skorzystałem z usług. Zamówiłem średni bukiet + raffaello, dostałem coś małego w szklanym naczynku niby wazoniku w żaden sposób nieprzystający do zamówienia
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Przykro nam, że zamówienie nie spełniło oczekiwań. BOK odniosło sie do złożonego zażalenia. Pozdrawiamy, zespół Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
Dostawa o czasie ale kwiaty ubogie, inyernetowy kontakt z euro florist na zerowym poziomie
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za uwagi, kazda ipnia jets dla nas istotna. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
nie potrafią czytać zamówienia. Kwiaty i torta dostarczyli dzień przed uridzonami mimo że jak krowie na rowie było napsiane kiedy mają dostrczyć. ehhh
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
Uprzejmie informujemy, że zamówienie zostało doręczone w wybranym przez zamawiającego w formularzu terminie. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
Moja mama otrzymala zupelnie inny bukiet niz zamawialam , rozumiem ze oczywiscie moze byc roznica w paru kwiatach ale to co dostala moja mama wogole nie jest podobne Zawiodlam sie
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
Przykro nam bardzo, że bukiet nie sprostał Państwa oczekiwaniom, za co w ramach przeprosin przekazalismy odpowiednią rekompensatę. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
Kwiaty nie zostały wysłane ale pieniądze z karty pobrane. Z powodu pandemii. Gdybym się nie upomniał, nikt by nawet mnie nie poinformował o tym. Dopiero po moim monicie, zaproponowano mi albo upominek zamiast kwiatów, albo zwrot pieniędzy. Wybrałem oczywiście zwrot pieniędzy.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
Przykro nam bardzo, że niestety nie udało sie doręczyc zamówienia i brak informacji przed dostawą. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
8 miesiące(-ęcy) temu
Przykro mi, ale nie moge dać większej oceny. 3 gwiazdki na zachętę!
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
8 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinie, czy możemy prosić o jej uzasadnienie? Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist