Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Opinie

: 3769Dobry

4,20

znaku jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 14 mar 2012
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted ShopsUwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (145) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3769)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

MW
3 lut 2023
 Opinia zweryfikowana
Prezent został wykonany zgodnie z zamówieniem: piękny bukiet i wina dokładnie takie, jak powinny być. Za Boga nie mogę zrozumieć, jak można nazwać wino "Arrogant Frog" czy "Fat Bastard" - sama nazwa już odpycha. Chyba brakuje wykałaczek i jednego słoika z oliwkami, ale za to została dołączona ładna kartka i bukiet jest bardzo ładny, taki pełny - wydaje się nieco większy niż ten na Waszej stronie internetowej. Bratu i mojej bratowej bardzo się prezent spodobał i to jest dla nas najważniejsze.

najbardziej krytyczna opinia

JZ
Joanna Z.
Warszawa
21 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Zrezygnować z kwiaciarni, która dostarczyła kwiaty. Bukiet (zamówienie nr 5856634), który dostarczono, różnił się od zamówionego przeze mnie - był brzydki i miał znacznie mniej kwiatów niż ten w ofercie. Bardzo mi zależało na jakości kwiatów, gdyż były to 40. Urodziny Córki. Niestety nie mogłam zamówić u Państwa 40 kwiatów z kartką - nie ma takiej opcji w ofercie, co już na wstępie było bardzo rozczarowujące. Poza tym pan, który dostarczył kwiaty, spóźnił się (był kilka minut po 11) i jeszcze na dodatek pozwolił sobie na komentarz do mojej Córki, dla której kwiaty były przeznaczone, że on nie rozumie, dlaczego kwiaty miały być dostarczone do 11. Powiedział, cytuję: "Czy pani rzeczywiście musiała mieć te kwiaty do 11?" Wiele razy korzystałam z Państwa usług, ale już nigdy więcej nie skorzystam. To był ostatni raz.

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj
 Sortuj 
Trafność
JS
Justyna S.
Wrocław
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kwiaciarnia nie spełniła moich oczekiwań. Zamówione kwiaty zostały dostarczone o zupełnie innej godzinie niż zaznaczyłam w formularzu (3 godziny różnicy), a poza tym nie dołączono nawet karteczki z życzeniami, o którą prosiłam w zamówieniu. Nie dostałam też sms z powiadomieniem o dostarczeniu bukietu, za który dodatkowo pobierana jest przecież opłata.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
23 godziny temu
 Opinia zweryfikowana
Bukiet przyszedł w innym kolorze i z innymi kwiatami
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
3 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Rozczarowana zamówieniem 5910091

Z przykrością stwierdzam, że zamówiony przeze mnie bukiet nijak się ma do otrzymanego. Nie została utrzymana choćby kolorystyka bukietu. Chciałam dołączyć zdjęcie, ale nie udało mi się dodać obrazka :(
AP
Andrzej P.
Warszawa
23 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Kwiaty dostarczone z dobowym poślizgiem. W e-mailu dotyczącym opóźnienia stwierdzono, że w ramach przeprosin dostarczone zostaną czekoladki i 20% rabat na zakup. Zapomnij NIC Z OBIECANEK. PORAŻKA
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
25 sty 2023
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Kod rabatowy został przesłany na podany adres mailowy. Zapraszamy ponownie:-). Pozdrawiamy, Euroflorist
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
9 sty 2023
 Opinia zweryfikowana

Zupełnie inny bukiet

Bukiet, który zamówiłam jest zupełnie inny niż bukiet, który został doręczony. Rozumiem, że wszystko zależy od dostępności kwiatów, ale chociaż styl i kolorystyka mogłaby być podobne. Zamówiłam bukiet, który miał przypominać bukiet polnych kwiatów, w kolorystyce zieleni i błękitu, natomiast bukiet, który został doręczony to były białe i różowe róże. Jestem zawiedziona produktem docelowym.
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
19 sty 2023
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Doręczony bukiet został wykonany ze świeżych, ładnych kwiatów, ale faktycznie różni się w charakterze od bukietu zamówionego. Na mailu otrzyma Pani przeprosiny wraz z rekompensata. Pozdrawiamy, Euroflorist