Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 3621Dobry

4,08

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 28 wrz 2022
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 28 wrz 2022
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (226) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3621)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


5 paź 2021
Zamawiam juz przez długie lata i to do różnych miast w Polsce ale nie zawsze jestem 100% pewna czy moje zamowienie bedzie tak wygladac jak na zdjęciu no ale tym razem musze powiedzieć (widzialam zdjecia) ze tort wyszedl nawet ladniej i ta zlota wstążka idealnie pasowała wiec serdeczne dzieki. Bravo!!! Juz dalam Wam nowego klienta ktory tez zlozyl zamowienie.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


10 paź 2021
Jeśli chodzi o moje zlecenie,nie zostało zrealizowane w określonych godzinach,kwiaciarnia zaproponowała solenizantce odbiór kwiatów osobiście w rezultacie ustalenie innego adresu dostawy,bukiet ,,różany puch,,nie miał róż a smsa o ,,dostarczeniu,,bukietu dostałam 3 dni po tzw.zrealizowaniu zlecenia. Pomimo przeprosin ze strony firmy euroflorist pl ,jestem zawiedziona usługą i zdecydowanie nie polacem. Do firmy euroflorist,skoro pytacie państwo co możecie zrobić,żeby poprawić usługi,moja sugestia jest taka,że może należałoby sprawdzać kwiaciarnie z którymi podpisujcie państwo umowy,pod kontem wiarygodności i żetelności w realizacji zlecenia. Z poważaniem Bożena Sierpinska 10.10.2021
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(10)
 Opinia zweryfikowana
1 lip 2022
Niestety mój list dołączony do kwiatów nie miał całej treści którą napisałem przez co osoba nie wiedziała że to jest w ogóle ode mnie oraz nie dostałem żadnego powiadomienia że kwiaty zostały dostarczone
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
15 lip 2022
Uprzejmie informujemy, że mozna otrzymac powiadomienie o doręczeniu zamówienia wybierając opcję sms. Nie wybrał Pan tej opcji zatem powiadomienie nie dotarło. W bileciku widocznym w zamówieniu nie zostało podane całe imię i może stąd tez Odbiorca nie wiedział od kogo otrzymał przesyłkę. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
26 cze 2022 
Niestety tylko dwie gwiazdki "Kwiaty na dzień Ojca dostarczone na drogi dzień" Kontakt z firma szybki i mila obsługa klienta. Liscik z przeprosinami od firmy dla Ojca dołączony do bukietu i gratis czekoladki jako przeprosiny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
15 lip 2022
Dziękujemy za opinię i ostatecznie miłe słowa skierowane pod adresem naszej firmy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
27 maj 2022
Niestety bukiet nawet kolorystycznie nie przypominał zamówionego bukietu... dałam notkę aby jeśli to możliwe dostarczyli bukiet po 15. Dostarczono go około 11. Więc został u sąsiadów pół dnia. Najgorsze jest to, że w tym bukiecie niebo nie ma ani jednego niebieskiego kwiatu. Poza tym drogo. Za mały i jednocześnie najtańszy bukiet 230 zl
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
30 maj 2022
Uprzejmie informujemy, że zamówienie było realizowane na terenie Niemiec - stąs wyższa cena kwiatów. Przepraszamy za niedogodności i przypominamy, że w ciagu 7 dnia od daty doręczenia można mailowo skierować do nas pismo z załaczonymi zdjęciami. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
18 paź 2021
Zamowlam bukiet kwiatów przez EuroFlorist w Bolesławcu (z dostawą do Kruszyna). Niestety, ale dostarczony bukiet był po prostu brzydki i kiczowaty. Wyglądał zupełnie inaczej niż ten że zdjęcia na stronie EuroFlorist.jedyny plus jest taki, że kwiaty zostały dostarczone na czas.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 gru 2021
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Mamy nadzieję, że przyznana rekompensata sprawi, że skorzysta Pani ponownie z naszych usług. Zapewniamy, że usługa bedzie wykonana na jak najwyższym poziomie. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
29 maj 2022
Kwiaty miały być dostarczone w przedziale czasowym 16-20, Pan był o 12:30. Wiązanka może i składała się z wyszczególnionych na orientacyjnym zdjęciu kwiatów ale wyglądała jak złożone przypadkowo kwiaty a nie jak bukiet - słabo :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
30 maj 2022
Przepraszamy za niedogodności i przypominamy, że w ciagu 7 dnia od daty doręczenia można mailowo skierować do nas pismo z załaczonymi zdjęciami doręczonego produktu, a mial na pewno nie pozostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
14 lut 2022
Kwiaty miały być dostarczone pomiędzy 19 a 21. Przyjechały jednak w południe i zostały oddane do przekazania sąsiadce. Natomiast potwierdzenie dostarczenia przyszło przed 21.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
15 lut 2022
Dziękujemy za podzielenie sie opinią. Uprzejmie informujemy, że godziny doręczenia są tylko orientacyjne. Szczególnie w takim dniu jak Walentynki, Dzień Kobiet kwiaiciarnie robią co moga aby bukiety trafiały do Odbircó nawet w najdalsze zakątki. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
31 mar 2022
bilecik z życzeniami dla wnuczki był napisany niechlujnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
13 kwi 2022
Przykro nam bardzo, że miała Pani takie odczucia. Przekażemy partnerowi aby bardziej starannie wypisywał bileciki. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
28 maj 2022
Kwiaty nie były świeże.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
30 maj 2022
Uprzejmie informujemy, że zamówienie było realizowane na terenie Niemiec . Przepraszamy za niedogodności i przypominamy, że w ciagu 7 dnia od daty doręczenia można mailowo skierować do nas pismo z załączonymi zdjęciami produktu. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
11 sty 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
20 sty 2022
Trudno nam odnieść się do zaprezentowanej opinii i ulepszyć nasze usługi., gdyż nie wiemy dlaczego otrzymaliśmy 2 gwiazdki:-(. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
29 lis 2021
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 gru 2021
Prosimy o podzielenie sie opinią. Zamówienie zostało po otrzymaniu płatności - w terminie doręczone zatem nie wiemy z jakiej przyczyny otrzymaliśmy 1 gwiazdkę:-(. Pozdrawiamy, Euroflorist