Kwiaciarnia Internetowa EuroFloristOpinie

: 1 683Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie

Kategorie

Kontakt
EuroFlorist sp. z o. o.
ul. Sowińskiego 18 A
60-283 Poznań
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Anna Burzyńska–Bodus

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

4.58/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (119) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

82 %
5 %
7 %
2 %
4 %
Opinie łącznie (1 683)

Doświadczenia innych klientów sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

Filtruj 
(8)
1 miesiąc temu
Od kilku lat jestem Państwa klientką i zawsze byłam zadowolona z Państwa usług aż do 30.08.2020. W tym dniu moi teściowie obchodzili 50. rocznicę ślubu. Zamówiłam dla nich DUŻY bukiet "BIAŁY." Czy dobry Bóg opuścił florystkę, gdy gdy to coś układała?!!!! Gdzie były białe róże (nie róże chińskie) z diamencikami w środku?!!!! A ta więdnąca zieleninka i powtykane różowe róże (!) to co to było?Masakra
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Kwiaty ładne i na tym koniec. Mimo zaznaczenia że chce się bilecik ale bez dodatkowej kartki to bileciku brak. Wykupione było potwierdzenie dostarczenia przesyłki i tego również brak. Słabo.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
4 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Uprzejmie informuje, że w zamówieniu nie było podanej treści życzeń/pozdrowień zatem zamówienie było doręczone bez bileciku. Za niedoręczenie smsa - nastąpił zwrot pobranej kwoty. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
4 miesiące(-ęcy) temu
Czekoladki miesiac po terminie
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
4 miesiące(-ęcy) temu
Przykro nam, że czekoladki nie zostały doręczone, na czas. Kwiaciarnie w takim dniu Jak Dzień Matki naprawdę dokładają wszelkich starań aby nie popełniać pomyłek. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
5 miesiące(-ęcy) temu
Bukiet, średni. Powinien być bardziej okazalszy. Zamówiony wazon uszkodzony, nikt nie sprawdza dostarczonego towaru. Reklamacja długo się ciągnie. Nikt w dzisiejszych czasach nie ma czasu aby wracać do realizacji zamówienia sprzed tygodnia.
 Opinia zweryfikowana|
8 miesiące(-ęcy) temu
Kwiaty i kosz owoców dostarczono z dużym opóźnieniem.Zdezorganizowało mi to cały dzień i zdecydowanie zmniejszyło urodzinowa niespodziankę. Po co oferta dostawy w określonych godzinach gdy nie można liczyć na nic precyzyjnie? Poza tym to nie pierwsza wpadka :( odradzam i raczej nie skorzystam.Fatalny stosunek jakości do ceny!
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
7 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Przykro nam bardzo, że zamówienie nie spełniło Pana oczekiwań. Odnośnie godzin staramy się informować w każdym miejscu przy składaniu zamówienia, że są one tylko orientacyjne. Mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś skorzysta Pan z naszych usług abyśmy mogli pokazać ile radości mogą przekazać kwiatowe doręczenia.
8 miesiące(-ęcy) temu
wszystko pięknie i ładnie , kwiaty śliczne tylko obsługa na infolinii fatalna.....
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
8 miesiące(-ęcy) temu
Witam serdecznie, dziękujemy za opinię. Przepraszamy najmocniej za niedogodności.Podjęliśmy już wszelkie środki aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Z pozdrowieniami, Zespół Euroflorist
9 miesiące(-ęcy) temu
Zamówione kwiaty nie spełniały moich oczekiwań, jednak reklamacja została przyjęta i obecnie czekam na voucher w formie zadośćuczynienia.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
8 miesiące(-ęcy) temu
Przykro nam bardzo, że zamówienie nie spełniło Pani oczekiwań. Voucher powinien już do Pani dotrzeć, mamy nadzieję, że jeszcze raz da nam Pani szanse i skorzysta z naszych usług. Pozdrawiamy, zespół Euroflorist
1 rok temu
Dostawa szybka ale całkiem inną wiązanke zamówiłam :-(
 Opinia zweryfikowana|