Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 3621Dobry

4,08

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 28 wrz 2022
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 28 wrz 2022
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (226) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3621)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


5 paź 2021
Zamawiam juz przez długie lata i to do różnych miast w Polsce ale nie zawsze jestem 100% pewna czy moje zamowienie bedzie tak wygladac jak na zdjęciu no ale tym razem musze powiedzieć (widzialam zdjecia) ze tort wyszedl nawet ladniej i ta zlota wstążka idealnie pasowała wiec serdeczne dzieki. Bravo!!! Juz dalam Wam nowego klienta ktory tez zlozyl zamowienie.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


10 paź 2021
Jeśli chodzi o moje zlecenie,nie zostało zrealizowane w określonych godzinach,kwiaciarnia zaproponowała solenizantce odbiór kwiatów osobiście w rezultacie ustalenie innego adresu dostawy,bukiet ,,różany puch,,nie miał róż a smsa o ,,dostarczeniu,,bukietu dostałam 3 dni po tzw.zrealizowaniu zlecenia. Pomimo przeprosin ze strony firmy euroflorist pl ,jestem zawiedziona usługą i zdecydowanie nie polacem. Do firmy euroflorist,skoro pytacie państwo co możecie zrobić,żeby poprawić usługi,moja sugestia jest taka,że może należałoby sprawdzać kwiaciarnie z którymi podpisujcie państwo umowy,pod kontem wiarygodności i żetelności w realizacji zlecenia. Z poważaniem Bożena Sierpinska 10.10.2021
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(12)
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Zaznaczyłam że proszę o dostawę w godzinach 10-12, kwiaty dotarły po 13. Dodatkowo te które są na stronie, różniły się od zamówionych. Plus za miłą obsługę, rozwiązanie problemu dot. godziny dostarczenia.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Brakowała kartka z życzeniami
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
2 sie 2022
Bukiet był zbyt skromny jak na średnią wielkość, a kwiaty nie były takie jak w ofercie, mniej róż a więcej innych kwiatów "zagęszczaczy" poza tym nie były też pierwszej świeżości niestety. Kartka okolicznościowa za 9,90 okazła się zwykłym bilecikiem z życzeniami, który jest zawsze dołączany do bukietów.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
9 lip 2022
Dzień dobry! Bukiet był ładny, ale absolutnie, dosłownie żaden kwiat nie pokrywał się z zamówionym. W tym konkretnym przypadku nie miało to fundamentalnego znaczenia, ale mogło się zdarzyć, że zamiast ulubionych kwiatów otrzymamy zupełnie inne.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 cze 2022
Pomimo wykupienia usługi, nie otrzymałam esemesowego powiadomienia o dostarczeniu kwiatów pod podany adres. Ponadto zapisałam się na newslettera, aby otrzymać zniżkę podczas składania zamówienia, a odzew był dopiero po złożeniu zamówienia, kiedy że zniżki skorzystać już nie mogłam. Niefajnie.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
2 cze 2022
Kwiaty niedostarczone ale bezproblemowy zwrot pieniedzy.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
30 maj 2022
Dostawa była opóźniona o dzień
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
14 sty 2022 
Jestem zadowolona, że przesyłka dotarła na czas. Byłam w szpitalu i gdy dowiedziałam się, że tort, który zamówiłam dla Jubilatki był pyszny tylko wielka szkoda, że BYŁ PĘKNIĘTY NA PÓŁ. Pan, który go niósł nie uważał a przy zamówieniach dużych tortów trzeba jednak bardzo uważnie je przenosić. Mnie jest przykro, że usługa nie spełniła moich oczekiwań. Zamówienie było 11.01.br a tort był potrzebny na 12.01br. rano i nie było możliwości zdobycia kolejnego, który nie byłby pęknięty. Nie polecam więc zamawiać dużych tortów
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
24 lut 2022
Dziękujemy za opinię. Wszelkie uwagi i sugestie rozpatrujemy bardzo wnikliwie. Skontaktujemy się z naszym partnerem w Wągrowcu i przekażemy do wglądu zaistniałą sytuację. Przepraszamy za wszelkie niedogodnośći. Pozdarwiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
26 mar 2022
Kwiaty mialy przyjsc na czas, ale sie spoznily, musialam dzwonic na infolinie i pytac co z zamowieniem. Pan poinformowal mnie, ze dostane informacje mailem, ale takowa nie przyszla. Bukiet sredni "I love you" jak na zdjeciu.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
27 maj 2022
Z mojego zamowienia nr 5827596 z 24.05.22 na duzy bukiet frezji i czekoladki Lindor moja mama otrzymala tylko kwiaty, czekoladek nie otrzymala. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 mar 2022
Zamówiłam bukiet lilii w rozmiarze xl, a to co dostała jubilatka wyglądało na symboliczny bukiecik ...
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 mar 2022
Zgłoś opinię