Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 2 136Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kategorie

Kontakt
EuroFlorist sp. z o. o.
ul. Sowińskiego 18 A
60-283 Poznań
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Anna Burzyńska–Bodus

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

4.53/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (548) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

79 %
8 %
5 %
4 %
4 %
Opinie łącznie (2 136)

Doświadczenia innych klientów sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj 
(29)
3 dni temu
Dwa małe bukiety zamówione pod jeden adres. Jeden mały, całkiem całkiem, drugi mikro - trzy kwiaty to nie bukiet!! No i koszt dostawy - podwójny, gdzie w tym sens?? Pomimo ustalonego czasu dostawy, kurier zjawił się w zupełnie innym terminie. Na szczęście adresaci nie zdążyli jeszcze wyjść...
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
9 godzin(y) temu
Uprzejmie wyjasniam, że koszt dostawy nie wynikał z dwóch bukietów zamówionych pod adres, a z uwagi na kod pocztowy wybranej miejścowości. Przykro nam, że bukiety wydały sie za małe, ale rozmiar mały został wybrany. Zawsze cieszymy się z załaczonych opinii, gdyż możemy dogłebnie przeanalizować Państwa oczekiwania. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
7 dni temu
Zamowilam kwiaty do Brodnicy, jestem niezadowolona z kwiaciarnia ktora przyjeta to zamowienie. Klopty z dostarczeniem kwiatow odebraly aspect niespodzianki. Zamowienie zlozylam 8 dni przed terminem. W ten sam dzien zamowilam rowniez kwiaty do Stegny z dostawa na sobote, kwiaty byly doreczone w terminie za co bardzo dziekuje. Jestem zawiedziona zamowieniem pierwszym, do Brodnicy.
 Opinia zweryfikowana|
10 dni temu
Dostawa była opóźniona z jakoby powodu awarii samochodu o czym dopiero sie dowiedziałam usiłując skontaktować sie gdy towar nie był dostarczony.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
8 dni temu
Przykro nam bardzo, że zamówiony bukiet nie dotarł na wybraną godzinę. W przedmiotowej sytacji awaria samochodu uniemożliwiła terminową dostawę. Serdecznie przepraszamy w imieniu kuriera. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
22 dni temu
Kwiaty ladne,choc nie te ktore wybralismy,dostarczone w terminie. Tort wlasciwy,dostarczony dzien po terminie.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
16 dni temu
Dzień dobry, niestety nie dostaliśmy zdjęcia, więc trudno nam się odnieść do wystawionej opinii. Jeśli Pani takim dysponuje, prosimy o kontakt. O tym, że tort będzie dostarczony dzień później, nasza agentka poinformowała Panią 31.12. bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce, niestety cukiernia nieoczekiwanie przedłużyła przerwę świąteczną. Pozdrawiamy ciepło, Euroflorist
1 miesiąc temu
Tym razem (zamawiałam nie pierwszy raz) niska ocena dla kwiaciarni dostarczającej. Kwiaty zostały zamówione kilka dni wcześniej a zamiast opcji 'duża gwiazda betlejemska' została dostarczona mała w podwyższonej doniczce z niegustownymi bombkami, których nie było na opcji zamawiania. Dobór wielkości i koszt takiej rośliny za zapłaconą cenę uważam za nieuczciwą praktykę radzyńskiej kwiaciarni.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
22 dni temu
Przykro nam bardzo, że tym razem zamówiony produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Dziękujemy bardzo za podzielenie sie opinią i bardziej zwrócimy uwagę na partnera z okolicy, gdzie doręczane było Pani zamówienie. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Zamówione były róże, a dostarczone storczyki. :/
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Pani Natalio, bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce bez konsultacji z Panią. Będziemy wdzięczni za przesłanie zdjęcia dostarczonych kwiatów, aby porozumieć się w tej sprawie z kwiaciarnią realizującą zamówienie. Pozdrawiamy serdecznie i czekamy na kontakt z Pani strony. Euroflorist
1 miesiąc temu
Wyslane kwiaty nawet w polowie nie wygladaly jak na przedstawionym zdjeciu czy opisie ( np brakowalo opisanych elementow z opisu czy zdjecia, kompozycja miala byc w tonacji pomaranczu, jesienna a byla rozowa/czerwona). Rozumiem ze mamy gorszy czas, okres zimowy, moze zabraknac jakis kwiatow ale zamiast przedstawionego przybrania (w tonacji jesiennej) wsadzona zostala gipsowka biala.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Bardzo nam przykro, że kwiaicarnia nie była w stanie wykonać kompozycji z zachowaniem tonacji. Czasami zdarz sie, że nie wszystkie kwiaty oraz dodoatki sa dostępne.Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Poraz trzeci zamowilam bukiet kwiatow przez euroflorist i musze z przykroscia stwierdzic ze ostatnie dwa razy bukiety nie przypominaly bukietow w zamowieniu. Nie wiem czy zdecyduje sie na ponowne zamowienie przez euroflorist.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Rozumiemy, że nie zawsze klienci sa zadowoleni z doręczonego produktu. Mamy jednak nadzieję, że wybrane w zamówieniu upominki spełniły oczekiwania i dadzą nam Państwo jeszcze szansę na doręczenie pięknego bukietu! Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Niestety dostarczony kwiat (gwiazda betlejemska) okazała sie duzo mniejsza niz oczekiwalam, zwlaszcza ze wybralam rozmiar duży’. W przyszlosci dobrze byloby znac orientacyjne wymiary, widzialam ze inne internetowe kwiaciarnie za duza uznaja kwiat o wysokosci 80cm, kwiat ktory zostal dostarczony byl duzo mniejszy.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Wszelkie uwagi i sugestie bierzemy pod uwagę aby każdorazowo ulepszać nasz serwis. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Dostawa w terminie niezgodnym z zamówieniem. Zepsuło to efekt niespodzianki w dniu, w którym miała być dostarczona przesyłka.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
W zamówieniu nie posiadamy informacji aby było ono niedoręczone w wybranym terminie tj. 19.12.2020r. Jeżeli taka sytaucja miała miejsce - prosimy o kontakt mailowy, a na pewno wyjaśnimy to nieporozumienie. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Dostawa bez zastrzezen. Rozczarowaniem jest to ze zamawiajac starszej matce choinke na Swieta otrzymujemy cyprysa. Mily Pan z serwisu dla klientow tlumaczy sie regulaminem Euroflorist pkt 18. Reklamacja zakonczona 40%rabatem na kolejne zamowienie. Pomimo pozytywnych wczesniejszych doswiadczen z Euroflorist tym razem dostaja duzy minus. Choinka to choinka
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Przykro nam bardzo, że taka sytuacja miała miejsce. BOK udzieli odpowiedzi na Pana maila i na pewno podamy rozwiazanie, które Pana usatysfakcjonuje. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Wybrane godziny dostawy 12:00-14:00, dotarła po 17:00
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Rozumiemy, że wybrane przedziały czasowe są bardzo ważne. Przypominamy, że godziny nie są gwarantowane, a stanowią tylko orientacyjny czas doreczenia. Kwiciarnie staraja się aby dochować godzin doreczenia, jednakże nie zawsze jest to możliwe. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Daje 3 głownie za dostawę, byla w dokladnie umówionym dniu i o dokładnym czasie. Kwiaty w sumie świeże, ale nie te za które zapłaciliśmy, troche to słabe wysyłać "różany ogródek" bez róż, mialo byc w kolorystyce bladego różu, zostaly wsadzone gwiazdy betlejemskie czerwona i biała, myślę, że nie skorzystamy wiecej z usług tej kwiaciarni.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Bardzo dziękujemy za opinię, jest ona dla nas niezmiernie istotna abysmy mogli udoskonalać nasze usługi. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, zespół Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
-Bukiet nieco odbiegal od wybranego z katalogu -Imie na bileciku zostalo przekrecone +kwiaty dotarly na czas Poza tym ok :) Pozdrawiam
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Przepraszamy za pomyłke w imieniu na bileciku. Każde zamówienie jest indywidualnie przygotowywane i najprawdopodobniej podczas wypisywania zyczeń, pjawiła sie nieścisłość. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Zamawiałam wiązankę pogrzebową VIII z białych kalii a dostarczono całkiem inny bukiet -z białych lilii .To po ci klient ma wybierać rodzaj kwiatów w bukiecie gdy Euroflorist sam decyduje z jakich kwiatów skomponuje wiązankę????
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Niezmiernie nam przykro, że rodzaj kwiatów został zmieniony, aczkolwiek czasami jest to niezbędne aby wiązanka trafiła na czas pod podany adres. Pozdrawiamy , Zespół Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Dostawa była zamówiona na 9-11 Kwiaty nie były dostarczone do popołudnia a jak sam zadzwoniłem żeby wyjaśnić co się stało, pierwsze co usłyszałem to że w regulaminie czas dostawy nie jest gwarantowany :-( Rozumiem trudności ale wystarczyło zadzwonić, poinformować o trudnościach i zaproponować inne rozwiązanie a nie bronić się regulaminem co w odbiorze klienta jest bardzo słabe :-( Nie polecam :-(
 Opinia zweryfikowana|
2 miesiące(-ęcy) temu
Róże krótkie a miały być średnie, miał być bilecik z moimi życzeniami - doręczona kartka z życzeniami od kwiaciarni, nawet pieczątka była, taki zonk.
 Opinia zweryfikowana|
2 miesiące(-ęcy) temu
Nie ten kolor kwiatów
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Przykro nam bardzo, kwiaciarniestarają się jak najbardziej odwzorować widoczny na zdjęciu bukiet, jednakże nie zawsze jest to możliwe. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Niestety kwiaty dotarły bez bileciku z nadawcą.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię, ale w zamówieniu pole bilecik zostało niewypełnione. Zamówienie zostało doręczone bez bileciku, gdyż po prostu nie był on wypisany. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
drogo
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię, każda uwaga jest dla nas istotna. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist