Kwiaciarnia Internetowa EuroFloristOpinie

: 1 636Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist -

Kontakt
EuroFlorist sp. z o. o.
ul. Sowińskiego 18 A
60-283 Poznań
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Andrzej Świderski

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

4.67/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (133) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

86 %
4 %
7 %
2 %
2 %
Opinie łącznie (1 636)

Doświadczenia innych klientów sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

Sortuj Od najnowszych 
Kwiaty i kosz owoców dostarczono z dużym opóźnieniem.Zdezorganizowało mi to cały dzień i zdecydowanie zmniejszyło urodzinowa niespodziankę. Po co oferta dostawy w określonych godzinach gdy nie można liczyć na nic precyzyjnie? Poza tym to nie pierwsza wpadka :( odradzam i raczej nie skorzystam.Fatalny stosunek jakości do ceny!
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
1 miesiąc temu
Dziękujemy za opinię. Przykro nam bardzo, że zamówienie nie spełniło Pana oczekiwań. Odnośnie godzin staramy się informować w każdym miejscu przy składaniu zamówienia, że są one tylko orientacyjne. Mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś skorzysta Pan z naszych usług abyśmy mogli pokazać ile radości mogą przekazać kwiatowe doręczenia.
1 miesiąc temu
wszystko pięknie i ładnie , kwiaty śliczne tylko obsługa na infolinii fatalna.....
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
1 miesiąc temu
Witam serdecznie, dziękujemy za opinię. Przepraszamy najmocniej za niedogodności.Podjęliśmy już wszelkie środki aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Z pozdrowieniami, Zespół Euroflorist
Zamówione kwiaty nie spełniały moich oczekiwań, jednak reklamacja została przyjęta i obecnie czekam na voucher w formie zadośćuczynienia.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
1 miesiąc temu
Przykro nam bardzo, że zamówienie nie spełniło Pani oczekiwań. Voucher powinien już do Pani dotrzeć, mamy nadzieję, że jeszcze raz da nam Pani szanse i skorzysta z naszych usług. Pozdrawiamy, zespół Euroflorist
5 miesiące(-ęcy) temu
Dostawa szybka ale całkiem inną wiązanke zamówiłam :-(
 
 Opinia zweryfikowana|
9 miesiące(-ęcy) temu
Wygląd bukietu był nieadekwatny do tego na zdjęciu. Mały, ubogi, nieatrakcyjny. Liścik wyglądał jak stary z lay 90-tych. Nie skorzystam juz z usługi tego sklepu
 
 Opinia zweryfikowana|
Dostawca z ponad 24 godzinnym opoznienieniemobsluga klienta?absolutna zenada Kwiaty piekne a Pan dostarczajacy jak zawsze usmiechniety
 
 Opinia zweryfikowana|
9 miesiące(-ęcy) temu
Kurier wręczył bukiet pierwszej lepszej osobie w biurze. Nawet nie zapytał o imię. Otworzyłam tylko drzwi i pani z kwiatami zapytał czy to ta firma po czym wręczyła mi kwiaty i poszła. Nawet nie spytała czy jestem odbiorca tego bukietu - tak jedna z osób skomentowała dostarczenie bukietu. Dobrze ze była wtajemniczona i wręczyła odpowiedniej osobie.
 
 Opinia zweryfikowana|
Otrzymany bukiet ładny, jednak nie do końca zgodny z zamówionym. Zamiast żółtych róże pomarańczowe. Do tego zbyt rozwinięte i długo oka nie pocieszyły. Zamiast drobnych żółtych kwiatków inne drobne białe. Bilecik do bukietu żenujący, lepiej żeby go nie było. Dostawa na pewno nie "już w dwie godziny", jak na stronie.
 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
Niestety bukiet dostarczony nie przypominal w niczym tego ze zdjecia, ktory wybralam. Wielkie rozczarowanie I zawod. Otrzymalam propozycje rekompensaty w postaci bonu na 100zl, ale juz nie chce wiecej korzystac z uslug tego serwisu :/
 
 Opinia zweryfikowana|