Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Opinie

: 3769Dobry

4,20

znaku jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 14 mar 2012
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted ShopsUwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (145) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3769)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

MW
3 lut 2023
 Opinia zweryfikowana
Prezent został wykonany zgodnie z zamówieniem: piękny bukiet i wina dokładnie takie, jak powinny być. Za Boga nie mogę zrozumieć, jak można nazwać wino "Arrogant Frog" czy "Fat Bastard" - sama nazwa już odpycha. Chyba brakuje wykałaczek i jednego słoika z oliwkami, ale za to została dołączona ładna kartka i bukiet jest bardzo ładny, taki pełny - wydaje się nieco większy niż ten na Waszej stronie internetowej. Bratu i mojej bratowej bardzo się prezent spodobał i to jest dla nas najważniejsze.

najbardziej krytyczna opinia

JZ
Joanna Z.
Warszawa
21 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Zrezygnować z kwiaciarni, która dostarczyła kwiaty. Bukiet (zamówienie nr 5856634), który dostarczono, różnił się od zamówionego przeze mnie - był brzydki i miał znacznie mniej kwiatów niż ten w ofercie. Bardzo mi zależało na jakości kwiatów, gdyż były to 40. Urodziny Córki. Niestety nie mogłam zamówić u Państwa 40 kwiatów z kartką - nie ma takiej opcji w ofercie, co już na wstępie było bardzo rozczarowujące. Poza tym pan, który dostarczył kwiaty, spóźnił się (był kilka minut po 11) i jeszcze na dodatek pozwolił sobie na komentarz do mojej Córki, dla której kwiaty były przeznaczone, że on nie rozumie, dlaczego kwiaty miały być dostarczone do 11. Powiedział, cytuję: "Czy pani rzeczywiście musiała mieć te kwiaty do 11?" Wiele razy korzystałam z Państwa usług, ale już nigdy więcej nie skorzystam. To był ostatni raz.

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj
 Sortuj 
Trafność
21 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Wykonanie zamowienia

Co do świeżości kwiatów nie mam żadnych zastrzeżeń Natomiast jeżeli chodzi o bilecik który był dołączony to nie dość że na zwykłej jakieś kartce to w dodatku napisane odręcznie jakby nie było komputerów albo maszyny do pisania Przecież to jest skandaliczne wyobsługujecie europejskie Rynek Dlatego dlatego trzy gwiazdki tylko daje z powodu nie do końca odpowiadającej jakości Z poważaniem. SZYMI
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
11 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Wraz z kwiatami zamowilem torcik ktory na stronie euroflorist wyglądał zupelnie inaczej niz torcik ktory zostal dostarczony. Wydaje mi sie ze nie kontrolujecie jakosci i zgodnosci produktow z ich wizerunkiem zamieszczonym na stronie internetowej. W załączeniu przesylam zdjecie dostarczony vs zamowiony.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
25 paź 2022
 Opinia zweryfikowana
Dostawa nie zostala zorganizowana. Jubilatka musiala sama odebrac kwiaty z kwiaciarni, mimo tego ze zostala zaplacona dostawa. Kwiaty piekne i kwiaciarnia cudowna, ale niestety ten dowoz nie wyszedl.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
3 paź 2022
 Opinia zweryfikowana
The flowers were delivered completely different and did not match the choice
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
28 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
9 gru 2022
 Opinia zweryfikowana