Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

Szczegóły
Kontakt
Kontakt
EuroFlorist sp. z o. o.
ul. Sowińskiego 18 A
60-283Poznań
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Andrzej Świderski

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

4.54 / 5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (149) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

77 %
11 %
6 %
3 %
3 %
Opinie łącznie (1 585)

Doświadczenia innych klientów sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

Sortuj Od najnowszych 
7 miesiące(-ęcy) temu
dostawa była opóźniona, nikt nie poinformował
 
 Opinia zweryfikowana|
7 miesiące(-ęcy) temu
BRAK
 
 Opinia zweryfikowana|
8 miesiące(-ęcy) temu
Wszystko ok tylko kwiaciarnia w Anglii dołożyła za mało róż a za dużo dodatków.
 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
Dostawa była opóźniona o ponad 3 godziny, ale kwiaty ładne. Odzew obsługi klienta na moją skargę był szybki i efektywny.
 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
wszystko ok
 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
Może być,stare kwiaty
 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
Bez komentarza .
 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
Dziękuję
 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Jest Ok
 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
No comments
 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Inny odcień kwiatów niż w zamówieniu.
 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Bukiet został dostarczony szybko. Ale kwiaty były niezbyt dobrej jakości. Róże zrobiły się czarne, jak zmarznięte, w dwa dni. Niemiłe, jak na cenę bukietu.
 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Bukiet niestety nie odpowiadał ani zdjęciu ani opisowi
 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Kwiaty zamówione w godzinach 9-13 dotarły po 20 ...
 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie dostarczone na czas. Niestety bukiet był skomponowany z innych kwiatów niż w opisie i znacząco różnił się od oferty przedstawionej na stronie internetowej. Długi czas oczekiwania na odpowiedź (wysłałem maila w tej sprawie). Na plus otrzymałem około 50 rekompensatę ceny którą zapłaciłem, proces rozpatrywania reklamacji dość mozolny finalny rezultat pozytywny. Skorzystam w przyszłości.
 
 Opinia zweryfikowana|
12 miesiące(-ęcy) temu
Zakres czasowy obszerny bo pomiędzy 9-13. Mimo to dostawa za 19,90zł ok. 16-tej. Oczywiście zgodnie z regulaminem więc teoretycznie wszystko w porządku.
 
 Opinia zweryfikowana|
12 miesiące(-ęcy) temu
Kwiaty doręczono, niestety nie do rąk własnych i tu akurat mogło to być powodem nieporozumienia i nieprzyjemności dla obdarowanej, ale udało się wszystko wyjaśnić i wyszło ok. Kolejna sprawa to fakt, że życzenia na kartce pisała Pani w kwiaciarni (chyba?). Myślałam, że raczej to wydrukujecie, bo Pani troszkę je przekręciła:/ Ogólne wrażenie jednak ok.
 
 Opinia zweryfikowana|