Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 2 136Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kategorie

Kontakt
EuroFlorist sp. z o. o.
ul. Sowińskiego 18 A
60-283 Poznań
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Anna Burzyńska–Bodus

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

4.53/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (548) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

79 %
8 %
5 %
4 %
4 %
Opinie łącznie (2 136)

Doświadczenia innych klientów sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj 
(44)
Wczoraj
Dostawa expresowa tak jak prosiłam, tylko bukiet zbyt mały mimo że zamówiłam duży.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
12 godzin(y) temu
Dziękujemy za opinię i pochwalenie expresowej dostawy. Co do rozmiaru produktu przyjrzymy się złożonemu zamówieniu. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
3 dni temu
Dostawa extra. Ale mam duże zastrzeżenia co do rozmiarów bukietów (kupuję duże), oraz dobranych kwiatów. Zbyt często bukiety są dużo mniejsze niż pokazane. Kosztowne. Więc oczekiwałbym uczciwości kwiaciarni. Oszczedzają na klientach...
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
11 godzin(y) temu
Dziękujemy za opinię, każda konstruktywna uwaga to dla nas sygnał na co musimy zwrocic uwagę partnerom wykonującym zamówienia. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
3 dni temu
Polecam, ja poraz kolejny jestem zadowolona
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
8 godzin(y) temu
Polecamy sie na pszyszłość i cieszymy się, z zadowolonych Klientów. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
5 dni temu
Wybrałam bukiet biało-granatowy o nazwie "Niebo" ułóżony z białych róż i niebieskich irysów a dostarczono biało-różowo-granatowy ułożony z białych margaretek, różowych róż i niebieskich irysów. Bardzo odbiegał wygladem od zamówionego.
 Opinia zweryfikowana|
6 dni temu
Bardzo dobra kwiaciarnia.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
5 dni temu
Dziękujemy za miłe słowa i zapraszamy do skorzystania z naszych usług ponownie :) Pozdrawiamy serdecznie, Euroflorist
11 dni temu
Wszystko super i na czas, nawet za granicę
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
8 dni temu
Zagraniczne wysyłki sprawiaja wielkoą radość, tym którzy są daleko.Zapraszamy ponownie do skorzystania z naszych usług. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
14 dni temu
trochę opóźnione w czasie który podałam.
 Opinia zweryfikowana|
14 dni temu
Dostawa bukietu odbyła się w czasie! Bukiet niestety nie odpowiadał wizualnej jakości tzn.zamowiono duży bukiet otrzymano średni i kolorystyka kompletnie inna,brakowało zielonych gałązek.To nie było moje pierwsze zamówienie i do tej pory byłam zadowolona ale niestety jestem rozczarowana i to było moje ostatnie zamówienie. Poza tym mam problemy z zalogowaniem na tej stronie odkąd zmienili nazwę.
 Opinia zweryfikowana|
15 dni temu
Polecam - dobry servis
 Opinia zweryfikowana|
16 dni temu
Towar zupełnie inaczej wyglądał na zdjęciu niż w rzeczywistości, chyba, że towar nie był pełnowartościowy. Nie reklamowałem, bo trudno reklamować tort, na który czekało spragnione dziecko :-)
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
15 dni temu
Przykro nam bardzo, że tort odbiegał od prezentowanego na zdjęciu. Cukiernie starają się wykonać zamówienia na najwyższym poziomie, jednakże nie zawsze wszystkie składniki sa dostępne. Mamy nadzieję, że tort smakiem zadowolił obdarowanego:-). Pozdrawiamy, Zespół euroflorist
22 dni temu
To moje 3 zamówienie w Euroflorist, zawsze wszystko było super, tym razem niestety kwiaty dostarczono 3.5h po wyznaczonym przedziale czasowym, to już sporo. Bukiet bardzo ładny, ale znacząco różnil się kolorystycznie od wybranego na stronie. Mimo to polecam, może to przejściowe niedociągnięcia.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
22 dni temu
Rozumiemy, że opóźnienie w doręczeniu pomimo tego, że godziny nie są gwarantowane może czasami sprawic zawód, za co najmocniej przepraszamy. Każde uwagi sa przez nas rozpatrywane abyśmy mogli ulepszać serwis. pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Bukiet dość mocno odbiegał wyglądem od tego zaprezentowanego na stronie, ale najważniejsze że osoba obdarowana była zadowolona.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
22 dni temu
Dziękujemy za podzielenie sie opinią. Kwiaciarnie staraja się aby prezentowane bukiety były jak najbardziej podobne do tych doreczanych. Czasami jednak z uwagi na braki na loklanym rynku, nastepuje zamiana produkt. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Doręczenie poza ustalonymi godzinami, jednak w obiecany dniu za co duży plus. Bukiet utrzymany w tonacji kolorów jak na zdjęciu, jednak zdarzyło się kilka odstepstw, co nie sprawiło efektu wow. Zamówiony duży bukiet wyglądał na średni w porównaniu ze zdjęciem.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Dziękujemy za podzielenie się opinią, każda uwaga i sugestia jest dla nas bardzo istotna. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Jestem zadowolona, dotrzymano termin dostawy.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Cieszymy sie, że całośc zamówienia przebiegła prawidłowo, zarówno termin dostawy jak i zadowolenie Klienta! Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Bardzo dobra!
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Serdecznie dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Wszystko bez zarzutu, dziekuje.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Dziękujemy za podzielenie się opinią, cieszymy się, że dostawa przebiegła bez zastrzeżeń! Pozdrawiamy, Euroflorist
1 miesiąc temu
Dziekuje za współpracę.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Dziękujemy za wystawienie opinii. Pozdrawiamy serdecznie, Euroflorist
1 miesiąc temu
Na karteczce zabraklo podpisu mnie-jako nadawcy. Kwiaty byly na urodziny, a wlozona zostala ozdoba:"wesolych swiat". Luksusowe czekoladki za 50 zl okazaly sie zwykla tabliczka czekolady :( Mam zdjecie dostarczonego towaru
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Bardzo dziękujemy za wiadomość. Ten bukiet pochodzi z kolekcji świątecznej i jest przyozdobiony bombkami, zapewne stąd dodatkowa świąteczna dekoracja. W zamówieniu nie wypełniła Pani pola bilecik, a w takich sytuacjach nie podpisujemy nadawcy. Czy ma Pani może zdjęcie bukietu z dołożoną czekoladą? Chętnie skonsultujemy to z kwiaciarnią i wrócimy do Pani z informacją. Pozdrawiamy, Euroflorist
1 miesiąc temu
Nie rozumiem, dlaczego kosz prezentowy nie może być dostarczony w określonych godzinach i w wyznaczone miejsce. Porażka!!! Odbiorca (w podeszłym wieku) musiał dymać 1.5 km, bo kurier miał kaprys zostawić przesyłkę w administracji, zamiast na wartowni( przesyłka imienna)
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Dziękujemy za pozostawienie opinii. Niestety w przypadku zamawiania samych upominków nie ma możliwości wyboru godziny dostawy, gdyż zamówienie jest realizowane przez zewnętrzną firmę kurierską DHL. Jeśli w przyszłości zamówi Pan kwiaty z upominkiem, całe zamówienie dostarczać będzie nasza kwiaciarnia partnerska - tutaj będziemy mieć większą elastyczność pór dostawy. Pozdrawiamy, Euroflorist
1 miesiąc temu
Pani zadzwonila i przeprosila za opoznienie w dostawie. Bukiet rozni sie znacznie od tego na zdjeciu ale byl ladny
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Naszą dobrą praktyką jest informowanie możliwie wcześniej o ewentualnych opóźnieniach i zmianach w bukiecie. Czasami zdarza się, że kwiaciarnia nie ma jakiegoś rodzaju lub koloru kwiatów, wtedy staramy się wybrać podobne. Najważniejsze, aby były świeże i pasowały do bukietu. Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za zrozumienie. Pozdrowienia, Euroflorist