Kwiaciarnia Internetowa EuroFloristOpinie

: 1 683Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie

Kategorie

Kontakt
EuroFlorist sp. z o. o.
ul. Sowińskiego 18 A
60-283 Poznań
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Anna Burzyńska–Bodus

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

4.58/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (119) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

82 %
5 %
7 %
2 %
4 %
Opinie łącznie (1 683)

Doświadczenia innych klientów sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

Filtruj 
(6)
5 miesiące(-ęcy) temu
Dostarczony bukiet bardzo ladny wiec ogolnie jestem b. zadowlona z zamowienia. Dwie male rzeczy do poprawy: (i) proces zamawiania - trzeba usprawnic funkcje edycji tekstu bileciku dolaczonego do kwiatow ( musialam prawie od nowa robic zamowienie by poprawic blad ortograficzny) i (ii) dostawa - zamowilam ja na godziny popoludnowe - a bukiet zostal doreczony rano ( na szczescie ktos byl w domu...:)
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
5 miesiące(-ęcy) temu
Cieszymy się bardzo, że te drobne usterki nie przysłoniły zadowolenia z doręczonego bukietu. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
5 miesiące(-ęcy) temu
Wszystko przebiegło super. Jedyny minus to koszt dostawy zmieniony z 19.90 PLN na 28.90 PLN bez żadnej informacji/ostrzeżenia.
 Opinia zweryfikowana|
5 miesiące(-ęcy) temu
Nie wszystkie kwiaty były pierwszej świeżości :( większość tak
 Opinia zweryfikowana|
6 miesiące(-ęcy) temu
Towar nie był dostarczony w zaznaczonym terminie.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
6 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię, jest ona bardzo ważna abyśmy mogli z każdym dniem usprawniać nasze usługi. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist.
8 miesiące(-ęcy) temu
Dostawa miała być w godzinach 13-17. Żadnej informacji o opóźnieniu w doręczeniu, które odbyło się o 19.45.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
8 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Uprzejmie przypominamy, że wybrane godziny są godzinami orientacyjnymi, o czym informujemy w formularzu podczas składania zamówienia oraz w regulaminie, który jest akceptowany przy składaniu zamówienia. Przepraszamy za opóźnienie , jednakże w takim dniu jak Walentynki mimo starań kurierów nie zawsze możliwe jest zagwarantowanie godzin dostawy. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
8 miesiące(-ęcy) temu
ładne kwiatki, jednak nie takie jak na obrazku, dodatkowo dostawa się opóźniła o kilka godzin, a odbiorczyni wychodziła popołudniu więc ledwo dała radę odebrać. Mimo to nie było większych problemów i wszyscy byli zadowoleni więc ja też :)
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
8 miesiące(-ęcy) temu
Cieszymy się, że bukiet się podobał. Zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze bukiety w 100% są identyczne z tymi prezentowanymi na zdjęciach. Mamy jednak nadzieję, że wywołują one uśmiech na twarzy osoby obdarowanej. dziękujemy za dobra opinie i zapraszamy do korzystania z naszych usług. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist