Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1779Dobry

4,01

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (735) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1779)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


4 miesiący temu
Witam, kupiłam szafę Miro 250cm szeroką i komodę z tej samej serii. Są piękne, choć złożenie ich wymagało całego dnia i dwóch siłaczy. Bardzo pojemne i efektowne. Szczerze polecam, u mnie zniknęły upychane po kątach różności i przydasie. W szafie, przy dwuipółmetrowej długości są dwie rozdzielone przestrzenie, jedną przeznaczyłam na schowek a'la pawlacz, drugą na właściwą szafę. Miejsca bardzo dużo, a co najważniejsze nie przytłaczają swoją wielkością. Lustrzane skrzydło szafy (przesuwane drzwi) robi swoje. Mam pokój 3,65 / 375 i nie jest wreszcie zagracony, Jest cały w Abrze ( rogówka też z Abry).
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


10 miesiące temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(65)
(23)
(132)
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Kanapa została przywieziona pęknięta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 godzin temu
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Czy została zgłoszona reklamacja oraz czy przesłane zostały zdjęcia? Czy uszkodzenie było widoczne w momencie odbioru towaru? Prosimy o odpowiedź na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Realizować zamówienia , a nie olewać klientów
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
Wczoraj
Prosimy o szczegółowy opis sytuacji pod adresem e-sklep@abraonline.pl w celu podjęcia interwencji.
 w trakcie sprawdzania
4 dni temu
Zamawiałam drobiazg; zaślepki i narożniki wewnętrzne do listew przyblatowych Cezar o profilu 21mm x 21 mm. Sklep nie przewiduje dostawy kurierem lub do paczkomatu za rozsądną cenę, jedyna możliwość to 199 zł jak za duże gabaryty lub odbiór osobisty w sklepie. Czekałam 3 tygodnie, po czym odebrałam zamówienie. Po powrocie do domu stwierdziłam, że wymiary otrzymanych akcesoriów nie odpowiadają zamówieniu (są za duże), zatem zmarnowałam czas i pieniądze. Nie zamierzać bawić się w zwrot, jednak muszę poszukać innego sklepu aby owe akcesoria kupić jeszcze raz. Nie polecam tego sklepu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
Wczoraj
Dzień dobry, zamówienie zostało anulowane, a cała wpłacona wartość została zwrócona.
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Zakupiony basen przyszedł uszkodzony, do tego czas wysyłki był koszmarnie długi, mimo informacji że baseny są dostępne, sklep z interwencji telefonicznej nic sobie robię nie robił, w trakcie wysyłki.. brak tez jakiej kolwiek rekompensaty z poniesionych przemnie strat z tego tytułu. Miało byś szybko i przyjemnie jednak wyszło słabo nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
Wczoraj
Dzień dobry, czy reklamacja została zgłoszona? Prosimy o informację zwrotną na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Miesiąc temu zamówiłam krzesła ogrodowe, do tej pory ich nie dostarczono. Sprzedawca ze sklepu ABRA w Sosnowcu Zagórzu niegrzecznie, jak mantrę, powtarzał że nie mają kontaktu z producentem krzeseł ( 😂) w związku z tym nie wiedzą kiedy krzesła do mnie dotrą. Pytam po co wystawiacie na stronie ABRA online towar, którego nie można kupić. Krzesła są potrzebne mi teraz, a nie zimą. Szkoda, że nie szanujecie klientów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
Wczoraj
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o kontakt na maila e-sklep@abraonline.pl jeśli mają Państwo pytania. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, nie powinna mieć miejsca.
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
15 dni temu
Towar niezgodny z opisem. Całkiem inny dywan niż w zamówieniu tylko wielkość ta sama i kolor podobny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 dni temu
Dzień dobry, czy była składana reklamacja? Prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i zdjęciem otrzymanego produktu.
 Opinia zweryfikowana
16 dni temu
Poniżej krytyki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Bardzo prosimy o przesłanie informacji zwrotnej na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl, co było powodem takiej oceny. Prosimy również o podanie numeru zamówienia w celu wyjaśnienia sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
23 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
25 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
21 dni temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o przesłanie informacji zwrotnej na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl, co było powodem takiej oceny. Prosimy również o podanie numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o przesłanie informacji zwrotnej na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl, co było powodem takiej oceny. Prosimy również o podanie numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Czas realizacji zamówień ja wciąż czekam na płytki które zamówiłem ponad miesiąc temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, zamówienie jest już zrealizowane. Czy na pewno chodzi o ten numer zamówienia? Prosimy o wiadomość na e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
zamówienie złożone 20 kwietnia , dziś mamy 27 maj i towaru nadal brak
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Sklep potwierdził, że do poniedziałku towar zostanie dostarczony. Koeljne pytania proszę kierować bezpośrednio do sklepu stacjonarnego.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
OK.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Dotrzymać termin dostawy. To by było naprawdę super, a nie oszukiwać klientów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, prosimy o szczegółowe informacje na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl - czy był kontakt z pracownikami, cz informowalina bieżąco o statusie zamówienia?
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Zamówiłem meble 22.04. i teoretycznie miały do mnie dojść w ciągu 5-10 dni roboczych (taka informacja była na stronie internetowej). Dostawę ostatnich mebli miałem 21.05. a w międzyczasie na raty odbierałem ich połowę chociaż zapłaciłem za transport. Takie terminy są karygodne i nie polecam tego sklepu nikomu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, nie wszystkie zamówione przez Pana produkty miały czas realizacji 5-10 dni roboczych. Jeden z produktów miał czas 20-90 dni - taka informacja była dostępna w momencie składania zamówienia, została również wysłana w potwierdzeniu mailowym. Zamówienie realizowane przez sklep stacjonarny dostarczane jest zawsze jednym transportem, ponieważ wyjeżdża z jednego magazynu
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu 
wszystko OK ale bardzo delikatne. Brak otworu do podłączenia klawiatury. Szuflady absolutnie za małe. Ale za te pieniądze to czegóż żądać? Jak dbasz, tak masz. ;)
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Długi czas oczekiwania 2 tygodnie
Zgłoś opinię