Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1779Dobry

4,01

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (735) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1779)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


4 miesiący temu
Witam, kupiłam szafę Miro 250cm szeroką i komodę z tej samej serii. Są piękne, choć złożenie ich wymagało całego dnia i dwóch siłaczy. Bardzo pojemne i efektowne. Szczerze polecam, u mnie zniknęły upychane po kątach różności i przydasie. W szafie, przy dwuipółmetrowej długości są dwie rozdzielone przestrzenie, jedną przeznaczyłam na schowek a'la pawlacz, drugą na właściwą szafę. Miejsca bardzo dużo, a co najważniejsze nie przytłaczają swoją wielkością. Lustrzane skrzydło szafy (przesuwane drzwi) robi swoje. Mam pokój 3,65 / 375 i nie jest wreszcie zagracony, Jest cały w Abrze ( rogówka też z Abry).
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


10 miesiące temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(65)
(132)
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zatrudnić inne osoby do działu obsługi klienta. W Kielcach starsza Pani była niemiła i w późniejszym terminie dociekliwa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie zgłoszenia na maila: e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Niestety nie chcę mieć więcej do czyszczenia z waszym sklepem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie zgłoszenia na maila: e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Sprzedają towar, którego nie mają na stanie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie zgłoszenia na maila: e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Wymienić ludzi przyjmujących zamówienia na bardziej kompetentnych .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie zgłoszenia na maila: e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zapłaciłem podwojnie za wysylkę, mialy przyjsc dwie odrebne przesylki 2 kurierami przyszla jedna. Za wysylke 150zl zaplacilem nie polecam. Oszusci.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie zgłoszenia na maila: e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
brak slow
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, co spowodowało tak niską ocenę? Prosimy o maila na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i uwagami dotyczącymi realizacji zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Jeśli moglibyśmy popracować nad aspektem, który uniemożliwił otrzymanie 5-ciu gwiazdek prosimy o maila z uwagami na e-sklep@abraonline.pl :) Pozdrawiamy!
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Basen zgodny z opisem. Czas oczekiwania na produkt bardzo długi.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, chcielibyśmy podpytać, co jest przyczyną tak niskiej opinii. Prosimy o maila na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i opisem sytuacji. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zbyt długi czas oczekiwania na dostawę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, czy otrzymali już Państwo zamówiony towar? W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu mailowego: e-sklep@abraonline.pl. W tytule wiadomości prosimy o wpisanie numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu 
od p g.
Zamówiłem w sklepie internetowym ABRA-MEBLE kilka mebli: półka, komody, biurko, łóżko i materac oraz szafę. Zapłaciłem on-line, czyli z góry. Po kilku dniach przyjechał kurier z komodą. Kolejnego dnia kolejny kurier z biurkiem. Następnego dnia kurier z kolejną komodą. Potem kurier z łóżkiem i inny kurier z półką. I tak przez cały tydzień. Kurierzy byli różnych firm. Raczej uprzejmi. Jednemu (kurierowi UPS) się bardzo spieszyło i wyłożył paczki z samochodu na mokrą i odjechał. (foto). Ostatnia miała dotrzeć szafa, zresztą jak zaznaczono na stronie: czas oczekiwania miesiąc albo dłużej. Czekałem. Kurier przyjechał. Miły. Pomogłem rozładować przed domem. Zaproponował też rozpakowanie paczek, lecz stwierdziłem, że na paczkach/opakowaniach nie ma widocznych śladów/oznak uszkodzeń. Podpisałem papierek lecz na swoje nieszczęście nie przeczytałem wszystkiego. Kurier pojechał. Paczki były ciężkie, zawłaszcza ta w której były drzwi szafy z lustrami. Aby wnieść na piętro, zacząłem rozpakowywać. I tu upsss… Lustro na jednych drzwiach stłuczone. Zadzwoniłem od razu – ok. 20 min/max jak odjechał kurier – do sklepu i poinformowałem: że aby nie nękać kuriera, nie przedłużać, odebrałem i podpisałem co trzeba, ale po czasie dostarczony materiał okazał się uszkodzony. Wykonałem kilka fotek i oględziny paczki. Moim zdaniem drzwi z lustrami były niewystarczająco zabezpieczone, płyty styropianowe pomiędzy drzwiami z lustrami były różnej(!) grubości, a na zewnątrz nic(!), znaczy byle karton. (foto) Miły Pan z ABRA-MEBLE, który odebrał mój telefon, poprosił o maila z opisem i foto. Tak zrobiłem. Na tym niespodzianki się nie skończyły. Jeszcze tego samego dnia wieczorem zacząłem składać ten mebel. I tu niespodzianka. Po skręceniu korpusu szafy okazało się że ni jak nie ma kątów prostych i nie można dopasować płyt na tył szafy. (foto) Zrobiłem oględziny, kilka fotek też, i stwierdziłem że jakoś sobie z tym poradzę. Nawierciłem nowe otwory na kołki i śruby, stare zakleiłem silikonem (mebel jest czarny, silikon czarny, a zaklejone – nieprawidłowe – otwory były widoczne tylko od wnętrza szafy). Mebel złożyłem w całości, prócz drzwi z potłuczonym lustrem. Na drugi dzień przesłałem do ABRA-MEBLE maila z fotkami oraz reklamacją na stłuczone lustro i niewłaściwie wykonane otwory. Opisałem wszystko co i jak. Chciałem wymiany drzwi z lustrem, oraz upustu ze względu że musiałem podjąć extra działanie przy skręcaniu mebla. Po dwu tygodniach otrzymałem negatywne odpowiedzi: 1) Ponieważ nie sprawdziłem przy kurierze zawartości paczki i podpisałem odbiór. Na papierku oprócz rozliczenia i kilku innych informacji było też, że „nie wyraziłem zgody na rozpakowanie paczek w obecności kuriera”. Jak się okazało „kopia” którą zostawił mi kurier takiego wpisu nie posiada. Inna sprawa, nie sprzeciwiłem się a raczej zrezygnowałem z rozpakowywania w obecności kuriera, jak pisałem wyżej: na paczkach/opakowaniach nie było widocznych śladów/oznak uszkodzeń. 2) Skoro stwierdziłem niewłaściwie wykonane elementy mebla miałem się powstrzymać od dalszego składania. Nadto dopuściłem się ingerencji w konstrukcje mebla. I co dalej? Zostawić taki nie do końca poskładany, czy może rozłożyć i magazynować (gdzie?) i czekać (jak długo?) 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i kolejny miesiąc na dostarczenie mebla bez wad? Szanowni Państwo. Moja konkluzja: kupując w sklepie internetowym ABRA-MEBLE 1) proszę wziąć urlop aby być gotowym w każdej chwili przez tydzień albo dłużej na odbiór przesyłek. 2) zawsze rozpakowujcie każdą paczkę przy kurierze, nie ważne ile by to miało trwać, a jeśli kurierowi się spieszy i sobie pojedzie, najlepiej zostawcie to i zgłoście że nie dotarły. 3) nie podpisujcie dopóki nie przeczytacie całości i w szczegółach dokumentu odbioru. 4) w meblach z ABRA-MEBLE spodziewajcie się wad konstrukcyjnych, a co wtedy zrobicie: hm? Ze swej strony wiem, że ABRA-MEBLE będę omijał dużym łukiem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, Prosimy o maila na adres mailowy e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Chcielibyśmy zweryfikować opisaną sytuację. 1. Przesyłki są wysyłane z różnych magazynów za pośrednictwem różnych firm kurierskich. 2. Paczka powinna zostać sprawdzona przy kurierze, a jeśli posiada uszkodzenia to powinien zostać spisany protokół szkody. 3. Dokumenty powinny zostać przeczytane przed podpisaniem. 4. Jeśli z dostarczonym meblem coś było nie tak sprawę należało zgłosić. Każda ingerencja w konstrukcję mebla powoduje utratę gwarancji. Szkoda, że niezgodność między pokwitowaniem i pokwitowaniem kuriera nie została zgłoszona. Dokumenty powinny być identyczne. Zachęcamy do kontaktu mailowego z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Do tej pory nie otrzymałam mojego zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, prosimy o maila na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia - wyjaśnimy sytuację. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, prosimy o mila na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu. Pozdrawiamy,
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Od 31.05. Złożonego zamówienia do dnia dzisiejszego nadal nie ma dostarczonego towaru.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, Prosimy o maila z podaniem numeru zamówienia na adres: e-sklep@abraonline.pl - wyjaśnimy sprawę. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
niech wasze informacje ze strony pokrywają się z rzeczywistością. Na komody czekałem ponad 2 m ce. na stronie była informacja że będą do odbioru w ciągu 14 dni. !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie zgłoszenia na maila: e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Poprawić terminy dostawy w sklepie internetowym. Pisało dostawa 5 do 10 dni ,czekam od 31 maja i narazie nie wiadomo kiedy będą meble podobno dostępne od ręki. Kpina i brak informacji sklepu realizujacego zamówienie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, prosimy o maila na adres: e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy