Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1779Dobry

4,01

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (735) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1779)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


4 miesiący temu
Witam, kupiłam szafę Miro 250cm szeroką i komodę z tej samej serii. Są piękne, choć złożenie ich wymagało całego dnia i dwóch siłaczy. Bardzo pojemne i efektowne. Szczerze polecam, u mnie zniknęły upychane po kątach różności i przydasie. W szafie, przy dwuipółmetrowej długości są dwie rozdzielone przestrzenie, jedną przeznaczyłam na schowek a'la pawlacz, drugą na właściwą szafę. Miejsca bardzo dużo, a co najważniejsze nie przytłaczają swoją wielkością. Lustrzane skrzydło szafy (przesuwane drzwi) robi swoje. Mam pokój 3,65 / 375 i nie jest wreszcie zagracony, Jest cały w Abrze ( rogówka też z Abry).
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


10 miesiące temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(65)
(132)
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Jak można wystawić opinię do zamówienia którego nie otrzymałem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Opinie wysyłane są automatycznie w równym czasie dla każdego z produktów, takiego z terminem 5 dni, jak i 40 dni. Termin realizacji jeszcze nie minął. Ustalić szczegóły dostawy pomogą pracownicy obsługujący zamówienie. Prosimy o kontakt ze sklepem.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Prosimy o przesłanie opisu wystawionej oceny. Chcielibyśmy popracować nad aspektami,które nie są dla Państwa satysfakcjonujące.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Dobry i solidny mebel (półka) jak na materiał z którego został wykonany. Koszty transportu ZMUSZAJĄ do osobistego odbioru - czasami przewyższają cenę towaru - do zmiany ! .
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Do chwili obecnej nie ma reakcji na temat pieca i złożonej reklamacji (dot. zamówienia 13483) czy mam powiadomić instytucje chroniące konsumentów? Z poważaniem Wojciech Zgorzelski
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Dzień dobry, reklamacja została zgłoszona 19-02-2022. W dniu 4-02-2022 otrzymał Pan odpowiedź. Przypominamy, że na ustosunkowanie się do reklamacji jest 14 dni.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Komunikacja klient..sprzedawca zamawiałem z zagranicy na dany adres w Katowicach....wszystko odbyło się bezproblemowo...pozdrawiam
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
:)
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Porażka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o udzielenie szerszej opinii co jest przyczyną Państwa niezadowolenia na adres e-sklep@abraonline.pl. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Ile mam czekać
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Prosimy o przesłanie wiadomości z numerem zamówienia i pytaniem na adres e-sklep@abraonline.pl lub o kontakt z oddziałem realizującym zamówienie.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Na zamówioną kanapę czekam pomad miesiąc 😶
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Prosimy o podanie numeru zamówienia wraz z opisem problemu i przesłanie informacji na adres e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Niestety po bardzo długim oczekiwaniu odebrałem paczkę lecz po rozpakowaniu okazało się że szybki drzwiczek nie były zabezpieczone pianką i jedna jest zbita. Została złożona reklamacja lecz otrzymałem informacje iż znowu czeka mnie długi czas oczekiwania na rozpatrzenie i wymianę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, gdzie została złożona reklamacja? Prosimy o podanie numeru zamówienia i reklamacji i przesłanie tych informacji na adres e-sklep@abraonline.pl - postaramy się przyspieszyć sprawę. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Strona internetowa informuje o czasie realizacji od 3 do 5 dni. Mija miesiąc i nadal czekam ...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie krótkiej wiadomości prywatnej na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i problemem. Wyjaśnimy sprawę.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
towar zakupiony 17 stycznia do tej pory nie dostarczony!!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie krótkiej wiadomości prywatnej na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i problemem. Wyjaśnimy sprawę.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
brak towaru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Informowaliśmy o wydłużonej dacie dostawy do magazynu (tydzień). Państwo zdecydowali się na anulowanie zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Do dziś brak towaru, brak informacji o zamowionym towarze mija 2 mc i nic, porażka totalna nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia i wysłanie wiadomości na adres e-sklep@abraonline.pl z krótkim opisem sytuacji. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Nie polecam zakupów w sklepie Abra. Zdecydowalam sie na zakup fotela kubelkowego Pur. W internecie znalazlam podobny mebel, tańszy niz w Abrze, ale z czasem realizacji od 7-21 dni roboczych. Natomiast wg strony sklepu Abra dostawa fotela miała nastąpić do 5 dni roboczych. Stąd, mimo nieco wyższej ceny, mój wybór padł właśnie na Abrę. Następnego dnia obługa sklepu stacjonarnego, do którego zamówiłam odbiór fotela, przy potwierdzeniu zamówienia poinformowała mnie, ze dostawa bedzie za 7 dni. W rezultacie zamówienie z dnia 9.01.2022r. było do odbioru dopiero 3.02. Bez żadnej informacji ze strony sklepu o opóźnieniu w dostawie. Na kilkukrotne pytania o dostawę fotela otrzymywalam odpowiedź że to wina producenta. A na stronie nadal informacja o dostawie w ciągu 5 dni roboczych. Nie polecam!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie krótkiego opisu w celu weryfikacji sytuacji na adres e-sklep@abraonline.pl. O opóźnieniach powinna być Pani informowana, wyjaśnimy sytuację z oddziałem realizującym po podaniu przez Panią szczegółów. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
NIE POLECAM SKLEPU ! Brak realizacji zleconego zamówienia, kłamią w sprawie dostawy ( 5 - 10 dni roboczych, w rzeczywistości to 4 - 6 tygodni po rozmowie z pracownikiem ). OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dostawca nie wywiązał się z zamówienia, w wyniku czego towar do nas nie dojechał w wyznaczonym czasie. Ze względu na zaistniałą sytuację produkt został tymczasowo wycofany ze sprzedaży (do uzupełnia stanów magazynowych). Najmocniej przepraszamy. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Pierwszy zakup w Abra Meble i ogromne rozczarowanie! Po złożeniu zamówienia otrzymałam informację o 3 tygodniowym oczekiwaniu na 4 sztuki krzeseł do jadalni. Z trzech tygodni zrobiło się 3 miesiące! Krzesła gdzieś w między czasie rzekomo zaginęły, informacja o terminie przesyłki wymuszona na siłę, a kontakt sklepu z klientem na odczep się. Szkoda słów. Nigdy więcej nie zamówię nic w Abra Meble. I nikomu nie będę polecał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o podanie szczegółów (numer zamówienia, krótki opis sytuacji). Podejmiemy interwencję w sprawie. Pozdrawiamy