Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1779Dobry

4,01

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (735) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1779)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


4 miesiący temu
Witam, kupiłam szafę Miro 250cm szeroką i komodę z tej samej serii. Są piękne, choć złożenie ich wymagało całego dnia i dwóch siłaczy. Bardzo pojemne i efektowne. Szczerze polecam, u mnie zniknęły upychane po kątach różności i przydasie. W szafie, przy dwuipółmetrowej długości są dwie rozdzielone przestrzenie, jedną przeznaczyłam na schowek a'la pawlacz, drugą na właściwą szafę. Miejsca bardzo dużo, a co najważniejsze nie przytłaczają swoją wielkością. Lustrzane skrzydło szafy (przesuwane drzwi) robi swoje. Mam pokój 3,65 / 375 i nie jest wreszcie zagracony, Jest cały w Abrze ( rogówka też z Abry).
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


10 miesiące temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(65)
(132)
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Już ponad miesiąc czekam na zamówiony towar. Napis głosił 5-10 dni!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o wysłanie wiadomości prywatnej na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem sytuacji. Wyjaśnimy ją. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Odradzam i będę odradzała każdemu tą firmę. Nie dotrzymują terminu dostawy. Na stronie informacja 5-10 dni. Po miesiącu, dwóch mailach i telefonie dostaliśmy informację, że nadal nic nie wiadomo. Po kolejnym telefonie kazano czekać kolejne 7 tygodni. Żart, a nie firma!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Sklep w ogóle nie realizował zamówienia, zrezygnowałem z zakupu po 2 tyg.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia w celu wyjaśnienia sytuacji. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Prosimy o przesłanie wiadomości na adres: e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o przesłanie informacji zwrotnej na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl, co było powodem takiej oceny. Prosimy również o podanie numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o przesłanie informacji zwrotnej na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl, co było powodem takiej oceny. Prosimy również o podanie numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Kupiłem w Abra MEBLE łóżko Box 6. Niestety nie jest to produkt godny polecenia. Łóżko przy siadaniu skrzypi (sprężyny). Materiał z którego wykonany jest zagłówek ma skazę fabryczną. Zagłówek nie był spasowany z łóżkiem, źle zostały wywiercone otwory do łączenia. Przykręcenie zagłówka do łóżka 8 śrubami zajęło mi ponad godzinę. Nie polecam zakupów w Abra Meble, ponieważ już 2 razy próbowałem wystawić swoją opinię i ale została zablokowana. Z automatu dostawałem taką odpowiedź: "Twoja opinia zostanie opublikowana po weryfikacji treści". Niestety moja opinia nie ukazała się na stronie sklepu Abra. Skazę widać na zdjęciu, pod pierwszymi od góry ozdobami.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, czy składał Pan reklamację na dostarczony towar? Prosimy o przesłanie informacji na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem sytuacji. Przyjrzymy się zgłoszeniu. Opinia w żaden sposób nie została zablokowana tylko nie została do tej pory zweryfikowana.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Kupiłem szafę verona online. Szafa ok. Zacząłem składać. Wkrętów było połowę mniej niż w instrukcji. Do tego inny rodzaj niż powinny być. Zadzwoniłem na infolinię zgłosić sprawę gdzie po krótkiej rozmowie usłyszałem od Pani :'' no wie Pan czasami się tak zdarza, trudno trafiło na Pana. " chyba takie słowa z ust obsługi klienta nie powinny paść w stronę klienta. A kupiłem sobie takie jak trzeba. Chyba ta promocja która była na szafę uwzględniała te braki. Takie sprawy rzukuja bardzo na moją ocenę. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Oczywiście, paczka powinna być kompletna, niezależnie od trwania promocji. Czy w związku z zaistniałą sytuacją zgłosił Pan reklamację drogą mailową, zgodnie z Regulaminem, akceptowanym podczas zakupów? Czy reklamacja została już rozpatrzona? W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres e-mail e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
żeby czytelniejsza była instrukcja składania
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Najlepiej zamknijcie sklep internetowy bo nie ogarniacie ...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, czym spowodowana jest taka opinia? Prosimy o kontakt na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem sytuacji. Wyjaśnimy sprawę.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Najgorszy sklep w jakim przyszło mi kupić coś online. Termin dostawy na sklepie 5 dni. Po tygodniu dzwoniąc na infolinie zostałem wyśmiany. Pani stwierdziła, że terminy na sklepie online nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, a termin oczekiwania to min. 4 tygodnie, ale w sumie nikt nie wie ile to może do końca potrwać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, czym spowodowana jest taka opinia? Prosimy o kontakt na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem sytuacji. Wyjaśnimy sprawę.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
PRZEZ JEDEN MIESIAC NIE ZREALIZOWALI ZAMÓWIENIA I NIE WIEDZA KIEDY ZREALIZUJA
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem sytuacji. Wyjaśnimy sprawę.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Jeśli występuje jakiś problem z zamówieniem prosimy o krótki opis na adres: e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Postaramy się naprawić go jak najszybciej.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Do dnia dzisiejszego moje zamówienie nie zostało zrealizowane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o maila na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim zarysem sytuacji. Postaramy się wyjaśnić sprawę, dlaczego tak się stało i dostarczyć produkt jak najszybciej to możliwe.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Dotarło porysowane i prawie połamane. Drugi i ostatni zakup w Abra. Porażka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Czy zgłaszali to Państwo przy odbiorze,składali Państwo reklamację? Prosimy o przesłanie szczegółów wraz z numerem zamówienia na skrzynkę: e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
niestety zakupiony mebel otrzymalam w opłakanym stanie, jak kierownik sklepu stwierdziła mógł być że dostałam mebel do utylizacji a do tego nie pozwolono mi go oddać podobno nie przysługiwało mi prawo zwrotu pracownicy łącznie z panią kierownik jako zwizytowka firmy to jakość obsługi to masakra, komplety brak kompetencji, zdjęć oczywiście jest wiecje ale myślę że te wystarcza
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Czy składana była reklamacja na zakupiony towar? Prosimy o wiadomość prywatną na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i zarysem sytuacji. Przekażemy sprawę do weryfikacji. Najmocniej przepraszamy za zastniałą sytuację.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zamówiłem ze strony internetowej firmy Abra krzesło obrotowe z motywem kota jako prezent na święta. Zamówienie 6.12.2021. Podany czas realizacji 5-10 dni!!! 22.12.2021 dzwonie do sklepu, a oni mi mową, że na stronie piszą bzdury, czas oczekiwania to 4-8 tyg!!!!! Oczywiście zrezygnowałem, pieniade oddale, ale niesmak i uprzedzenie jest ogromne!!!!, poprostu Bur.el
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dziękujemy za złożoną opinię. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Sprawa zostanie wyjaśniona wewnętrznie.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zająć się moją reklamacją w sposób rzetelny i jak przystało na każdego szanującego się sprzedawcę podejść poważnie do tematu gdy wykazałem cały szereg niedoróbek tego urągającemu wszelkim normom bubla.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Prosimy o dostarczenie wszelkich niezbędnych danych z informacjami na stronie https://www.abra-meble.pl/reklamacje/ lub o kontakt ze sklepem stacjonarnym realizującym zamówienie.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
zakup dokonany tylko uwaga towar żle zabezpieczony do transportui poobcierana była powłoka lakierowa około 5 cm kwadratowych mi to bardzo nie przeszkadza ale ktoś inny nie odebrał by w takim stanie tego towaru
Zgłoś opinię