Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1779Dobry

4,01

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (735) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1779)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


4 miesiący temu
Witam, kupiłam szafę Miro 250cm szeroką i komodę z tej samej serii. Są piękne, choć złożenie ich wymagało całego dnia i dwóch siłaczy. Bardzo pojemne i efektowne. Szczerze polecam, u mnie zniknęły upychane po kątach różności i przydasie. W szafie, przy dwuipółmetrowej długości są dwie rozdzielone przestrzenie, jedną przeznaczyłam na schowek a'la pawlacz, drugą na właściwą szafę. Miejsca bardzo dużo, a co najważniejsze nie przytłaczają swoją wielkością. Lustrzane skrzydło szafy (przesuwane drzwi) robi swoje. Mam pokój 3,65 / 375 i nie jest wreszcie zagracony, Jest cały w Abrze ( rogówka też z Abry).
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


10 miesiące temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(65)
(132)
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Nie mogę ocenić ponieważ nie otrzymałam zamówionego towaru . Czekam już czwarty tydzień
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie opinii na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkim nakreśleniem sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie opinii na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkim nakreśleniem sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zakupiłem komplet mebli do salonu, przez internet. Zgodnie ze stroną, czas realizacji 20 dni. Tego samego dnia, dostaje telefon, że zamówienie będzie zrealizowane za 3 miesiące. Przystałem na to. Po miesiącu dostaje telefon, że meble są gotowe do dostarczenia. No dobra, myślę sobie fajnie, że już są. Po rozpakowaniu mebli, nie zgadza mi się kolor narożnika. Napisałem do sklepu internetowego, oni przekazali sprawę do sklepu, który mnie obsługuje. Po godzinie telefon, rzeczowa rozmowa, wysyłam dodatkowe zdjęcia i czekam. Nie wiem, czy bym się na cokolwiek doczekał, gdybym sam nie dzwonił, ale w końcu grożąc zwrotem całego towaru, pracownik sklepu przyjechał z próbnikami. Rozmowa rzeczowa, brak kompromisu. Jednak pomimo różnic narożnik pasuje do reszty, więc decyduje się zamknąć temat.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zamówienie anulowałam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie opinii na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkim nakreśleniem sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie opinii na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkim nakreśleniem sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Brak realizacji zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie opinii na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkim nakreśleniem sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie opinii na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkim nakreśleniem sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Lepiej napiszcie,kiedy bedzie dostawa.Madakra
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie numeru zamówienia na e-sklep@abraonline.pl, postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej :)
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Termin oczekiwania na meble, podawany na stronie, zupełnie nie ma się do rzeczywistości. Sklep stacjonarny, do którego przekazano moje zamówienie, nie był w stanie podać nawet przybliżonego terminu realizacji (raz dowiedziałem się, że mogą to być 4 tygodnie, po tygodniu że 6, a następnie, że nawet 2 miesiące). W tej sytuacji chciałem zamienić zamówiony mebel na inny, ale pomimo wcześniejszych zapewnień, po dwukrotnych bezowocnych wizytach w sklepie stacjonarnym okazało się to niemożliwe. Dodatkowo dowiedziałem się, że na inny mebel, który chciałbym zamówić też trzeba będzie długo czekać i nikt nie wie ile (pomimo informacji na stronie o 5-8 dniach). Dział obsługi klienta (kontakt mailowy) również nie był w stanie mi pomóc, odsyłając do sklepu stacjonarnego. W końcu zrezygnowałem całkowicie z zamówienia mebli. Obsługa klienta internetowego w Abrze to totalna porażka, począwszy od przekazywania zamówień do sklepów stacjonarnych, poprzez brak szczegółowych informacji o faktycznym terminie oczekiwania na realizację zamówienia, a na zmianie zamówienia kończąc. Żadnych konkretnych procedur i standardów. Nie polecam zakupów internetowych w tej sieci. Ża
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dziękujemy za przesłaną opinię. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy możliwości zmiany asortymentu w zamówieniu, jeśli wystawione są już dokumenty. Można natomiast anulować część zamówienia i złożyć nowe na nowy asortyment. Zamówienia są dzielone do odpowiednich oddziałów, informacja o sklepie realizującym i kontakcie dostarczana jest od razu po złożeniu zamówienia. W celu uzyskania informacji o zamówieniu najlepiej i najszybciej kontaktować się ze sklepem realizującym.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Biurko typowo niskobudżetowe. Płyta 16mm. Jedna część blatu źle docieta wymagała indywidualnej poprawki. Wysyłka trochę trwała
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Design
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Dotrzymywac terminow.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dziękujemy za przesłaną uwagę. W związku z tym, że nie wszystkie towary mamy dostępne w naszych magazynach czasem zdarza się, że towar dojedzie później. Nie jest to zależne od nas. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jeśli mają Państwo jeszcze jakieś uwagi prosimy je kierować na adres: e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Mocowanie boków do kanapy jest niedopracowane. Szpilki się obracają i nie mocują elementów ,lecz wkręcają nakrętki. W głębi jest mało miejsca na obrót klucza. Musi być specjalna krótka grzechotka. Aby mocowanie było efektywne trzeba zastosować dodatkowe kontrujące nakrętki i mieć dodatkowy drugi klucz.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie opinii na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkim nakreśleniem sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Gdybym mogła nie dałabym ani jednej gwiazdki. Wasze sklepy to koszmar i totalna pomyłka. Obsługa klienta leży i kwiczy. Reklamacje rozpatrywane w przeciągu 6 tygodni. Na dodatek nie umiecie sprawdzić co wysyłacie do klienta. Nikomu nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie wiadomości na e-sklep@abranline. pl z podaniem numeru zamówienia - wyjaśnimy sytuację.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zamówienie nie zostało w całości zrealizowane. Trudny kontakt, często brak odpowiedzi na zapytanie: o termin dostawy czy ustalenia nowego terminu. Zamówienie postanowiłam anulować odstąpić od umowy zakupu ale brak jest odpowiedzi na anulacje. Zamówienie dotyczyło komody i fotela - w tym oba te towary miały datę realizacji do 5 dni (specjalnie ten termin brałam pod uwagę). Nie mam zamiaru płacić za coś co nie zostało prawidłowo zrealizowane. Chcę zwrotu nadpłaconej kwoty. Aaaa i pewnie i tak potrącą mi za dostawę której i tak nie było pod wskazany adres.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie wiadomości na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Zbadamy sytuację.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Bardzo długi czas oczekiwania, w porównaniu z szacowanym czasem przy produkcie. Warto to aktualizować lub usunąć taką informację i onformować indywidualnie po zamówieniu, bo wprowadza w błąd.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu 
Skoro oferujecie możliwość odbioru osobistego, to powinien on odbywać się w rozsądnych granicach, a przede wszystkim powinna być jasna informacja o jej warunkach jeszcze przed zakupem. To co jest teraz, czyli płacenie w sklepie stacjonarnym, ale odbiór w magazynie ulokowanym gdzieś w odległych zakamarkach terenów magazynowch odbiega od "rozsądnych granic". A to, że na stronie www od niemal dwóch lat są nieaktualne godziny otwarcia sklepu, sprawy nijak nie ułatwia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o doprecyzowanie powyższej opinii. Adresy odbioru towaru, jeśli są inne niż adres sklepu podane są na stronie internetowej https://www.abra-meble.pl/sklepy/ Na jakiej stronie są nieaktualne godziny? Maila z godzinami pracy sklepu na pewno otrzymała Pani drogą mailową po złożeniu zamówienia. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie wiadomości prywatnej co było przyczyną tak niskiej opinii z podaniem numeru zamówienia? Wyjaśnimy sytuację.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zgłoś opinię