Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1156) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3849)

3,95
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Sortuj  
Od najnowszych
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brykiet dobrze się pali. Super Wszystko ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Dziękujemy, cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z zakupu :) Liczymy na 5* następnym razem :)
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
28 lut 2024
Dziękujemy, jeśli chcieliby się Państwo podzielić z nami swoim doświadczeniem, co możemy naprawić, zachęcamy do kontaktu :)
25 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zły kontakt ze sklepem, pracownicy nie odbierają telefonów. Brak powiadomienia, że zakupiony towar można odebrać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
28 lut 2024
Prosimy o szerszy opis sytuacji w celu jej zbadania na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Kiedy telefony nie były odbierane (data, godzina)? Czekamy na komplet informacji w celu wyjaśnienia sprawy.
11 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybsza realizacja zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 sty 2024
Cieszymy się, że jesteście Państwo zadowoleni z zakupów w Abra Meble! Mamy nadzieję, że kolejne będą na 5! ;)
7 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 sty 2024
Dziękujemy, jeśli chcieliby się Państwo podzielić z nami swoim doświadczeniem, co możemy naprawić, zachęcamy do kontaktu :)
6 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Meble ok chociaż były ukryte kosza związane z transportem pomimo innej informacji na stronie internetowej z której zamówiłem meble
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 sty 2024
Koszty transportu podane na stronie nie zwierają kosztów wniesienia (które są opcjonalne). Koszty wniesienia uzależnione są od piętra, informacja co do kondygnacji nie została prawidłowo podana (okazało się, że wniesienie jest na wyższe piętro).
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 sty 2024
Dziękujemy, jeśli chcieliby się Państwo podzielić z nami swoim doświadczeniem, co możemy naprawić, zachęcamy do kontaktu :)
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

3 gwiazdki

Moja ocena to 3 gwiazdki. Przy skręcaniu mebli brak kompletnych śrubek do skręcenia komody. Brak instrukcji złożenia łóżka. Drzwiczki od komody były uszkodzone. Czas oczekiwania na meble to ok 2 miesięcy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 gru 2023
W przypadku braków należało zgłosić reklamację, towar pakowany jest u producenta, nie mamy możliwości otwierania i weryfikowania każdej paczki. Jeśli brakowało instrukcji wystarczyło napisać na e-sklep@abraonline.pl - wiemy, że takie działanie jest dodatkowym wysiłkiem dla Państwa, natomiast tylko mając informację zwrotną, że coś jest nie tak możemy działać. Składając zamówienie przy produktach w dniu zamawiania, jak i w potwierdzeniu mailowym widniała informacja: "czas realizacji Do 26 dni roboczych".
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Dziękujemy, jeśli chcieliby się Państwo podzielić z nami swoim doświadczeniem, co możemy naprawić, zachęcamy do kontaktu :)
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Długi czas dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 gru 2023
Przy produkcie w momencie składania zamówienia widniała informacja o casie realizacji 5-10 dni roboczych. Każdy produkt ma ustalony indywidualny termin.
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Dostępność towaru

Towar ( płytki ceramiczne ) miał być dostępny po 7-10 dniach. Dostałem telefon z informacją że towar będzie po miesiącu lub dłużej. Na plus szybki zwrot gotówki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Mamy nadzieję, że skorzystają Państwo z naszych usług. Dokonujemy wszelkich starań, aby realizować zamówienia jak najszybciej, lecz czasem nie wszystko zależy od nas. Dziękujemy za zrozumienie.
25 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę :)
17 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie miało być zrealizowane w ciągu 5 dni po 2 dniach od jego złożenia dostałam telefon ze sklepu ze realizacja zamówienia potrwa 4-5 tygodni
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Dziękujemy za kontakt. Wyjaśnimy sprawę.
14 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Byłoby dużo lepiej gdyby w zestawie mebli nie zapominaną O śrubkach goździkach i częściach aby można było złożyć meble oraz jeżeli chodzi o jakościowo wykonanej pracy to zdarzyły się zarysowania odpryski i krzywo zrobione miejsca na wkręty co po złożeniu nie zgadza się w całość Dlatego daje tylko trzy gwiazdki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Przypominamy, że za pakowanie mebla odpowiada producent. Przekażemy Państwa uwagi. Rozumiemy ten problem. W przypadku uwag do produktu - zachęcamy do zgłoszenia reklamacji :)
10 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Praktycznie w każdym meblu który zamawialiśmy coś albo brakowało albo było źle zrobione.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
W zamówieniu był jeden mebel. Jeśli towar nie spełniał Państwa oczekiwań można było odstąpić od umowy. W przypadku decyzji o pozostawieniu mebla należało zgłosić reklamację. Za braki lub złe nawierty odpowiada producent. Po zgłoszeniu reklamacji zajmiemy się sprawą.
8 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Minęło 30 dni od złożenia zamówienia a towar jeszcze nie został wysłany z magazynu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Składając zamówienie 8.10 przy produkcie widniała informacja o czasie realizacji - do 28 dni roboczych. Dni robocze to dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych.
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość mebli niezadowalająca
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 lis 2023
W naszej ofercie mamy meble "na każdą kieszeń". Z reguły towary droższe są lepsze jakościowo. Jeśli meble nie spełniają oczekiwań Klienta jest opcja odstąpienia od umowy w terminie do 14dni.
26 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety przy odbiorze paczki, obsługa nie zainteresowała się klientem a później strasznie opryskliwe została wydana paczka. W kartonie wszystkie śrubki i gwoździki latały luzem. Niestety przy składaniu okazało się, że kilka elementów jest wyszczerbionych i w jednym miejscu pęknięta płyta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
26 paź 2023
Jak Pani zdaniem zainteresowanie powinno wyglądać? Prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i szerszym opisaniem zaistniałej sytuacji. Wyjaśnimy ją z pracownikami salonu. Towar został wydany z magazynu. Sposób pakowania towaru zależy od producenta. Dostarczamy produkt gotowy. Czy zgłosiła Pani reklamację na protokole i dostarczyła zdjęcia uszkodzeń?