Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1172) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3920)

3,94
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(96)
(53)
(42)
(228)
Resetuj
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Ceny i jakość produktów na plus. Organizacyjnie natomiast leży - po zamówieniu p zez internet dzwoni jeszcze sklep potwierdzać (myślałem że to jakaś próba oszustwa xd), dostępność produktów sięga nawet dwóch miesięcy, problematyczne jest np realizacja części zamówienia w takiej sytuacji a oczekiwanie na problematyczny, niedostępny produkt. Jak komus się nie spieszy zbytnio to serdecznie polecam, natomiast na pewno nie jest to sklep z dostępem produktów od reki.
Zgłoś opinię
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostałam uszkodzone elementy, kiepsko działa u was kontrola jakości. Jestem w trakcie składania reklamacji. W jednej z paczek brakowało styropianu, aby dobrze zabezpieczyć towar podczas wysyłki.
Zgłoś opinię
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Powinna być lepsza informacja o dojeździe do punktu odbioru w Warszawie ul. Jagiellońska. Przekazany szkic nie jest zbyt precyzyjny i trzeba część trasy jechać na wyczuciu.
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Dobra jakość towaru, niska cena, duży wybór
Zgłoś opinię
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
W paczkę nie było zestawu montazowego
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Bardzo przepraszamy za brak w paczce. Niestety nie mamy możliwości weryfikacji komponentów znajdujących się w pudełku po dostarczeniu z fabryki. Prosimy o złożenie reklamacji. Protokół można pobrać na stronie: https://www.abra-meble.pl/reklamacje Przepraszamy za powstałe niedogodności.
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wydłużony czas oczekiwania na meble
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Dziękujemy za finalizację zamówienia.
23 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybsza dostawa do sklepu.
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam.

Termin miał wynosić 5-10 dni roboczych. Towaru oczywiście brak na stanie ale to nie problem sprzedajemy. Ostatecznie skończyło się na miesiącu bez jednego dnia. Przez pierwsze 2 tygodnie zero informacji o zamówieniu. Telefonicznie nie dało się skontaktować. E-mailowo ani tyle. Dopiero po interwencji głównej siedziby coś ruszyło. Dowóz umówiony na 15:00, oczywiście nic w tym zamówieniu nie było jak należy, kierowca dotarł przed godziną 17. Ogólnie odradzam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Dziękujemy za wyrażenie opinii. W związku z niewielką przestrzenią magazynową każdego z salonów nie mamy możliwości trzymać każdego towaru dostępnego na stronie internetowej w magazynie sklepu. Towar musi dojechać do sklepu z magazynu zewnętrznego. Pod jaki numer Pan dzwonił? Na jaki adres e-mail Pan pisał? Firmy transportowe, z którymi współpracujemy każdorazowo zobligowane są do poinformowania o opóźnieniu, które może być spowodowane m.in. warunkami na drogach. Skontaktujemy się z przewoźnikiem i poprosimy o wyjaśnienie sprawy. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
22 mar 2024
w trakcie sprawdzania
Przyjeżdżając po komodę musiałam sobie sama po nią wejść na magazyn gdzie wejście jest bardzo wysokie i żadnych schodów. Pani tam pracująca nie raczyła nawet kiwnąć palcem żeby te paczki z komodą podwieźć pod wejście mimo iż uważam, że leży to w jej zakresie obowiązków aby wydać towar klientowi a nie żeby klient sam sobie chodził po magazynie. Jestem rozczarowana i zażenowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Przed odbiorem zamówienia została Pani poinformowana o zaistniałej sytuacji. Pracownik techniczny, w którego obowiązkach jest wydanie towaru przebywa na zwolnieniu lekarskim i w sklepie pracują same kobiety. Informując o możliwości odbioru towaru przekazana została prośba, aby po towar przyjechał mężczyzna, ponieważ trzeba załadować paczki. Dziękujemy za wyrozumiałość.
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
W sklepie zostałem poinformowany ze czas oczekiwania około tygodnia po wpłaceniu zaliczki zakupiłem łóżko przez stronę internetową płacąc całą kwotę czekałem 4 tygodnie po dostarczeniu łóżka okazało się łóżko jest tańsze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
W momencie kiedy pytał Pan o towar łóżko mogło być dostępne w magazynie. Między informacją od sklepu, a decyzją o zakupie mebel mógł zostać sprzedany i konieczne było oczekiwanie na kolejną dostawę. Zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego, który zostaje zaakceptowany przez Klienta PRZED złożeniem zamówienia i który jest konieczny do jego złożenia: "5.2. Cena podana przy Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia i nie ulegnie zmianie aż do wykonania Zamówienia." - postąpiliśmy zgodnie z warunkami, które zostały zaakceptowane.
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Realizacja zamówienia zamiast 5 dni 16 dni roboczych - komunikacja bardzo słaba nikt nie wiem kiedy mebel będzie i będzie dostarczony :( to smutne że nawet nie potrafi tego skomunikować
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. W przyszłości polecamy kontakt pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Biurko jest bardzo słabej jakości. Niektóre otwory pod prowadnice się nie zgadzały, a niektórych wręcz brakowało. Spasowanie elementów również pozostawia wiele do życzenia.
Zgłoś opinię
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jak mogę dzielić się opinią skoro nie mam zamówienia ani informacji o nim, a do sklepu nie idzie się dodzwonić.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Składając zamówienie w dniu 26.02.2024 przy produktach podany był termin realizacji: "Od 21 do 26 dni roboczych". Informację otrzyma Pani bezpośrednio kontaktując się ze sklepem drogą mailową lub telefoniczną. Dane te zostały podane w mailu potwierdzającym zamówienie. Można znaleźć je również na stronie https://www.abra-meble.pl/sklepy