Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1156) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3849)

3,95
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Sortuj  
Od najnowszych
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Czas realizacji zamówienia - dostawa była planowana na 01.03 produkt był gotowy do odbioru 12.03 - w międzyczasie brak jakiejkolwiek informacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Dziękujemy za wystawioną opinię i finalizację zamówienia. Przepraszamy za brak informacji o wydłużonym terminie. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :)
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas oczekiwania prawie miesiąc czasu stanowczo za długo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Podczas składania zamówienia przy produkcie podany był czas realizacji do 21 dni roboczych. Takie samo potwierdzenie przyszło w mailu potwierdzającym realizację zamówienia.
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak odzewu ze strony sklepu o spóźnieniu realizacji.... Ponad tydzień zwłoki...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Zamówienie złożone 12.02.2024 po godzinie 19:00 odebrane przez Klienta w dniu 1-03-2024. Czas realizacji przy zamówieniu wynosił 5-10dni roboczych. Przepraszamy za wydłużony czas, jednakże nie możemy się zgodzić, że to tydzień zwłoki.
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Długi okres oczekiwania, niekompletny mebel

Długi okres oczekiwania. Mebel dotarł niekompletny, czekam 2 miesiąc na komplet.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 lut 2024
Zamówienie złożone 15.01 z terminem realizacji "do 26dni roboczych", zrealizowane 2.02, zatem w terminie. Na rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji ustawowo jest 14dni i w tym okresie powinna Pani otrzymać informację o jej zaakceptowaniu lub odrzuceniu. W dniu 21.02.2024 otrzymała Pani właściwy element.
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 lut 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
14 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Biurko posiada nieestetycznie wycięte otwory i ranty, są "poszarpane", płyty były brudne, brakowało elementu do wykończenia .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 sty 2024
Bardzo prosimy o złożenie reklamacji przesyłając te zdjęcia, jak i protokół reklamacyjny na adres e-sklep@abraonline.pl. Protokół można znaleźć na stronie: https://www.abra-meble.pl/reklamacje
7 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Czas oczekiwania na zamówiony mebel podany na stronie wynosił 11-20 dni roboczych. W tym momencie minęły 24 dni robocze a na infolinii uzyskałam informację, że MOŻE szafa przyjedzie do magazynu w następnym tygodniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 gru 2023
Chcąc uzyskać informacje o zamówieniu prosimy o kontakt z salonem przypisanym do realizacji zamówienia, a nie z infolinią. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia.
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Meble nie dość, że dotarły uszkodzone,to wykonanie -tragedia,krzywizny,nierówności,szczeliny w narożnikach, mnóstwo niedociągnięć. jak to zobaczyłam to nie mogłam uwierzyć że można coś takiego wysłać do klienta.totalna porażka. reklamacja trwa i nie wiadomo kiedy otrzymam nowe fronty.NIE POLECAM.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 gru 2023
Jeśli mieli Państwo uwagi co do odebranych mebli należało je zgłosić przy odbiorze lub spisać i dostarczyć nam reklamację ze zdjęciami. Abra nie jest producentem mebli. Do 14 dni od zgłoszenia otrzymają Państwo informację o potwierdzeniu/odrzuceniu reklamacji.
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Czas realizacji jest żenująco długi, zamówienie przychodzi niepełne, w dodatku druga część nie w tym kolorze, na szczęście było to małe zamówienie przez internet, jednak daje do myślenia - bardzo się zawiodłam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 gru 2023
Przepraszamy za pomyłkę, cieszymy się, że udało się skompletować zamówienie i odebrali Państwo wszystkie zamówione elementy.
3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Termin realizacji zamówienia przez internet to nie 5-10dni(roboczych), a 12-20 dni
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Zamówienie złożone 2.11 i dostarczone 23.11. Przepraszamy za wydłużony termin dostawy produktu.
21 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

termin realizacji

Proszę poprawić/uzupełnić dane o terminie dostawy (od 5 do 10 dni roboczych). 21 października zamówiłem mebel i do dnia dzisiejszego nie znam terminu dostawy. Jeśli wpiszą Państwo , że termin może się wydłużyć np. z winy producenta do ok 30 dni roboczych lub więcej to ktoś kto bierze pod uwagę zakup i kieruję się właśnie szybkością dostawy nie będzie pisał takich komentarzy jak ten, bo będzie miał pełną wiedzę o produkcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Dziękujemy za komentarz. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji. Cieszymy się, że zdecydowali się Państwo na finalizację zamówienia i mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z produktu.
20 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Obsługa telefoniczna z zapytaniem czy chce zamówić sofę słabo jeśli decyduję się i opłacam przelew towar plus dostawę to jestem świadoma decyzji .Ale Pani ze sklepu odgrywa rolę aby zniechęcić klienta .Usługa dostawy przeciętna bardzo słabo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Na pewno nasza pracownica nie wykonywała telefonu, aby Panią zniechęcić. Dziękujemy za realizację zamówienia, mamy nadzieję, że jest Pani zadowolona z zakupionego produktu.
10 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Dziękujemy za finalizację zamówienia.
9 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Deklarowana dostawa do 5 dni roboczych towar dojechał do miejsca odbioru po 15 dniach. Zamówiona kanapa jakościowo rewelacja. Obsługa sklepu internetowego przekierowuje wszystkie pytania na sklep stacjonarny który jest tylko punktem odbioru. Jednym słowem żenada.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Zamówienie złożone 9.10 i odebrane przez Państwa w dniu 25.10. Cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z produktu. W mailu potwierdzającym zamówienie Klient otrzymuje informację, kto realizuje jego zamówienie i gdzie powinien kierować pytania dotyczące realizacji zamówienia. Jeśli Klient kieruje je do niewłaściwego miejsca - są one przekierowywane do źródła.
8 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę, lampa doszła z mankamentami (drobnymi uszkodzeniami)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia. Co do uszkodzeń - może dojść do nich podczas transportu - prosimy o złożenie reklamacji.
16 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Skrócić czas oczekiwania na zamówiony towar z 3 do 2 tygodni ( naprzyklad)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 paź 2023
Dziękujemy za sugestię. W naszym sklepie internetowym posiadamy produkty o szerokim przekroju czasowym. Są produkty dostępne w 5dni, jak i takie dostępne w terminie do 60 dni. Klient dokonując zakupu ma wybór, również w tym aspekcie.
10 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Kontakt ze sprzedawcą jest z tym że czas realizacji umieszczony na stronie jest błędny. Trzy tygodnie od zakupu zmuszeni zostaliśmy anulować transakcje z braku towaru na stanie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 paź 2023
Stan magazynowy uległ wyczerpaniu, w związku z czym czekaliśmy na nową dostawę, o czym zostali Państwo poinformowani. Ostatecznie zdecydowali się Państwo anulować zamówienie. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
1 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam szafę ,komodę i ławę .Szafa praktycznie żadnej instrukcji ,komoda to totalna porażka brak połowę śrób dziury źle nawiercone problem ze spasowaniem ława ok
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 paź 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. W przypadku wadliwego lub wybrakowanego towaru przypominamy, że macie Państwo możliwość złożenia reklamacji. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sklepem realizującym zamówienie lub w wiadomości prywatnej na adres email:e-sklep@abraonline.pl.
1 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Na zamówienie czekałam dłużej niż było zakładane. Towar ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 paź 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Oczywiście opinia zostanie przesłana do oddziału realizującego zamówienie. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
28 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
28 wrz 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.