Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1181) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3931)

3,94
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(54)
(42)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie zniknęło w trakcie wysyłki, brak informacji w sklepie gdzie jest przesyłka, długi okres oczekiwania.
Zgłoś opinię
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
W paczkę nie było zestawu montazowego
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Bardzo przepraszamy za brak w paczce. Niestety nie mamy możliwości weryfikacji komponentów znajdujących się w pudełku po dostarczeniu z fabryki. Prosimy o złożenie reklamacji. Protokół można pobrać na stronie: https://www.abra-meble.pl/reklamacje Przepraszamy za powstałe niedogodności.
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wydłużony czas oczekiwania na meble
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 dni temu
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Dziękujemy za finalizację zamówienia.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
W sklepie zostałem poinformowany ze czas oczekiwania około tygodnia po wpłaceniu zaliczki zakupiłem łóżko przez stronę internetową płacąc całą kwotę czekałem 4 tygodnie po dostarczeniu łóżka okazało się łóżko jest tańsze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
W momencie kiedy pytał Pan o towar łóżko mogło być dostępne w magazynie. Między informacją od sklepu, a decyzją o zakupie mebel mógł zostać sprzedany i konieczne było oczekiwanie na kolejną dostawę. Zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego, który zostaje zaakceptowany przez Klienta PRZED złożeniem zamówienia i który jest konieczny do jego złożenia: "5.2. Cena podana przy Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia i nie ulegnie zmianie aż do wykonania Zamówienia." - postąpiliśmy zgodnie z warunkami, które zostały zaakceptowane.
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
sofa kubuś nie spasowane elementy, pęknięty, części wysuwają się - nie idzie ich unieruchomić
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres e-sklep@abraonline.pl wraz z przesłaniem wypełnionego protokołu: https://www.abra-meble.pl/reklamacje. Wady produkcyjne muszą zostać zgłoszone do fabryki.
17 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zły kontakt ze sklepem, pracownicy nie odbierają telefonów. Brak powiadomienia, że zakupiony towar można odebrać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
28 lut 2024
Prosimy o szerszy opis sytuacji w celu jej zbadania na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Kiedy telefony nie były odbierane (data, godzina)? Czekamy na komplet informacji w celu wyjaśnienia sprawy.
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brykiet dobrze się pali. Super Wszystko ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Dziękujemy, cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z zakupu :) Liczymy na 5* następnym razem :)
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
28 lut 2024
Dziękujemy, jeśli chcieliby się Państwo podzielić z nami swoim doświadczeniem, co możemy naprawić, zachęcamy do kontaktu :)
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Czas realizacji zamówienia - dostawa była planowana na 01.03 produkt był gotowy do odbioru 12.03 - w międzyczasie brak jakiejkolwiek informacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Dziękujemy za wystawioną opinię i finalizację zamówienia. Przepraszamy za brak informacji o wydłużonym terminie. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :)
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak odzewu ze strony sklepu o spóźnieniu realizacji.... Ponad tydzień zwłoki...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Zamówienie złożone 12.02.2024 po godzinie 19:00 odebrane przez Klienta w dniu 1-03-2024. Czas realizacji przy zamówieniu wynosił 5-10dni roboczych. Przepraszamy za wydłużony czas, jednakże nie możemy się zgodzić, że to tydzień zwłoki.
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Długi okres oczekiwania, niekompletny mebel

Długi okres oczekiwania. Mebel dotarł niekompletny, czekam 2 miesiąc na komplet.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 lut 2024
Zamówienie złożone 15.01 z terminem realizacji "do 26dni roboczych", zrealizowane 2.02, zatem w terminie. Na rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji ustawowo jest 14dni i w tym okresie powinna Pani otrzymać informację o jej zaakceptowaniu lub odrzuceniu. W dniu 21.02.2024 otrzymała Pani właściwy element.
16 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas oczekiwania prawie miesiąc czasu stanowczo za długo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Podczas składania zamówienia przy produkcie podany był czas realizacji do 21 dni roboczych. Takie samo potwierdzenie przyszło w mailu potwierdzającym realizację zamówienia.
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 lut 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
6 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Meble ok chociaż były ukryte kosza związane z transportem pomimo innej informacji na stronie internetowej z której zamówiłem meble
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 sty 2024
Koszty transportu podane na stronie nie zwierają kosztów wniesienia (które są opcjonalne). Koszty wniesienia uzależnione są od piętra, informacja co do kondygnacji nie została prawidłowo podana (okazało się, że wniesienie jest na wyższe piętro).
11 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybsza realizacja zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 sty 2024
Cieszymy się, że jesteście Państwo zadowoleni z zakupów w Abra Meble! Mamy nadzieję, że kolejne będą na 5! ;)
7 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 sty 2024
Dziękujemy, jeśli chcieliby się Państwo podzielić z nami swoim doświadczeniem, co możemy naprawić, zachęcamy do kontaktu :)