Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2674Dobry

3,98

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1070) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2674)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


22 lis 2022
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(45)
(187)
 Opinia zweryfikowana
28 lut 2023
Pomijając fakt, ze czas realizacji na wybraną przeze mnie sofę jest bardzo długi (do 40 dni roboczych) zdecydowałam się na zakup. Dostałam telefon z informacją, ze zamówienie jest na magazynie i muszę wybrać termin dostawy, dostałam wybór tylko pomiędzy dwoma dniami. Dostosowałam wszystkie prywatne plany, aby być w domu i móc odebrać paczkę i po 2 dniach od ustalenia terminu dostawy, dostałam wiadomość, ze zaszła pomyłka i mojej sofy nadal nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Bardzo nieprofesjonalne potraktowanie klienta. Produktu nadal u mnie nie ma, dlatego ocena negatywna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie zostało złożone 28-01-2023 z terminem realizacji od 21 do 40 dni roboczych. Tego terminu była Pani świadoma przed złożeniem zamówienia. Pracownicy z pewnością skontaktują się z Panią w celu umówienia transportu narożnika.
 Opinia zweryfikowana
5 mar 2023
Po zamówieniu narożnika poinformowano mnie że czas oczekiwania na niego wynosi 21-40, lecz raczej to będzie 21 dni . Pani która ze mną rozmawiała ze sklepu w Dębicy powiedziała żebym zadzwoniła za ok 2 tyg wtedy dowiem się dokładnie ile będę musiała na niego czekać , kontaktowałam się ze sklepem lecz sklep nadal nie wiedziałam jaki jest czas oczekiwania . Minęło już ponad 4 tygodnie od złożenia zamówienia , próbowałam kilkanaście razy dzwonić do sklepu lecz sklep w Dębicy nie odbiera telefonów .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 mar 2023
Zamówienie zostało złożone 2 lut 2023, 10:24:52 z terminem realizacji od 21 do 40 dni roboczych. W dniu dzisiejszym sklep przypisany do realizacji zamówienia skontaktował się z Panią i poinformował, że narożnik przyjedzie w dniu dzisiejszym wraz z dostawą. Dziś jest 23 dzień roboczy. Nasi pracownicy odbierają telefony, jeśli tylko jest taka możliwość. W przypadku gdy w sklepie znajdują się Klienci oni obsługiwani są w pierwszej kolejności. Zachęcamy również do kontaktu mailowego
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Przedewszystkim przeszkolić personel z zakresu obsługi klienta. W momencie składania zamówienia w sklepie w Katowicach wszytsko jest super, ale gdy potem na produkty oczekuję się prawie półtora miesiąca zamiast do 4 tygodni jak została udzielona informacja, to personel kłamie w żywe oczy, że nikt nie deklarował takiego terminu.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 dni temu
Niestety nie zostałem poinformowany o zamknięciu i relokacji sklepu w Legnicy. Pani Kierownik sądzi inaczej, a ja dowiedziałem się o tym dopiero kiedy napisałem maila z pytaniem o zamówienie… teraz muszę czekać kolejny miesiąc na otwarcie sklepu lub jechać do Świdnicy… Pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 dni temu
Każdy z Klientów z niezrealizowanym zamówieniem był informowany o relokacji sklepu. Jeśli takie rozwiązanie nie jest dla Pana odpowiednie ma Pan możliwość zamówienia transportu ze sklepu, zgodnie ze stawkami.
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Dno dno dno! Czekaliśmy miesiąc na płytki, gdy je w końcu odebraliśmy (w sklepie stacjonarnym) to wydano nam złą paczkę i bezczelnie żądali żebyśmy z nią przyjechali (kilkadziesiąt km w jedną stronę) żeby zrobić wymianę. Pierwszy i ostatni raz.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
21 lut 2023
Realizować zamówienia zgodnie ze wskazanym terminem. Zamówienie złożone w dniu 11 stycznia 2023 miało być zrealizowane w ciągu 10 dni roboczych, mamy 21 lutego 2023, a towaru nadal nie ma, a zapłacone było w dniu zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
21 lut 2023
Dzień dobry, zamówienie zostało złożone 15-12-2022 i odebrane 16-12-2022, czas realizacji przy zamówieniu wynosił do 5 dni roboczych. Zamówienie zostało zrealizowane w terminie.
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Nie polecam, słaby kontakt , cieżko się dodzwonić, uzyskać jakie kolwiek informacje!!.Do dziś nie ma stołu i nie wiem co dalej :/ Nikt nic nie wie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Kontaktowali się Państwo ze sklepem czy z infolinią? Infolinia nie będzie w stanie pomóc. Zachęcamy do kontaktu mailowego. Sprawa została przekazana do pilnego wyjaśnienia przez Kierownika. Prosimy oczekiwać na kontakt. Przepraszamy na powstałe niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Szybsza realizacja zamówienia, rzetelne informacje na stronie o sprzedawanym produkcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Zachęcamy do korzystania z opcji kuriera - towar dostarczany jest bezpośrednio do klienta, a nie pomiędzy magazynami.
 Opinia zweryfikowana
2 mar 2023
MAGAZYN POWINIEN BYĆ OTWARTY W SOBOTĘ ALBO W DZNI POWSZWDNIE PRZYNAJMNIEJ DO 19.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za opinię, została przekazana do osób zarządzających. Każdy ze sklepów ma ustalone indywidualne godziny otwarcia, jak i magazynów. W niektórych miejscowościach pracuje tylko jeden magazynier i nie może pracować dłużej.
 Opinia zweryfikowana
26 lut 2023
 
Nie otrzymałem towaru ani informacji o realizacji zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Sklep został poproszony o pilny kontakt z Państwem. Przepraszamy za zaistniała sytuację.
 Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Minął ponad miesiąc a ja nadal nie otrzymałam zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Sprawa została przekazana do pilnego wyjaśnienia przez Kierownika. Prosimy oczekiwać na kontakt. Przepraszamy na powstałe niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Nie polecam tego sklepu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Dzień dobry, dlaczego? Bardzo prosimy o kontakt na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótką informacją co spowodowało u Pani taką ocenę.
 Opinia zweryfikowana
22 godziny temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
6 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
1 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
17 lut 2023
Na stronie 5-10 dni roboczych na dostawę zamówionego towaru . Teraz nagle się zmieniło na 30 dni tylko dlatego ,że zagroziłam i złożyłam skargę że wystawie opinie na różnych portalach . Oferowali 10 % rabatu aby ich nie opisać pewnie boją się że stracą klientów bo nie jestem pierwszą osobą ,która tak potraktowali . Nie potrafią nawet powiedzieć kiedy towar przyjdzie , towar oczywiście opłacony więc nic sobie z tego nie robią . Panie na infolinii tragedia ! Słowa typu mam takich telefonów milion , ja tu tylko pracuje ...! Chyba jednak kiepski dobór pracowników ,którzy nie potrafią określić a jeszcze są nie mili i mówią że mają takich telefonów milion . Nie polecam tego sklepu jeżeli komuś się spieszy z zamówieniem i z fachową obsługą . Najgorszy sklep . Panowie z sklepu w Lesznie jednak są dobrani rewelacyjnie i pomocni więc do nich nie można mieć pretensji 😀
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 lut 2023
Tak jak informowaliśmy Panią mailowo: "opóźnienia spowodowane były brakiem komponentów do produkcji towaru. " Producent nie dostarczył nam mebla w wyznaczonym terminie. Przeprosiliśmy za zaistniałą sytuację, chcieliśmy udzielić rabatu, nie była Pani skłonna do przyjęcia go wobec czego byliśmy bezsilni. Problemy z zamówieniami są sprawami indywidualnymi, gdzie z każdym Klientem prowadzone są odrębne rozmowy więc nie ma Pani prawa twierdzić w ten sposób. Zadaniem infolinii nie jest informowanie Klientów o opóźnieniach. Jeśli przeczytałaby Pani maile, które były wysyłane wiedziałaby Pani, gdzie zamówienie zostało przypisane i z kim należy się kontaktować.
 Opinia zweryfikowana
3 lut 2023
Towar dostępny na magazynie, informacja, że transport zajmie 10 dni roboczych- zrozumiałe minima logistyczne. Po kilku dniach oferta na stronie się zmieniła teraz czas realizacji to 30 dni. Po 30 dniach dalej brak towaru i nie można uzyskać informacji, kiedy zamówienie zostanie zrealizowane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 lut 2023
Na stronie internetowej nie mamy podanych stanów magazynowych. Bardzo często dostawy realizowane są z magazynów zewnętrznych naszych producentów. Jeśli producent nie wyprodukuje mebla na czas (bo np. brak mu komponentów), to niestety nie możemy go wcześniej dostarczyć do Klienta ze względu na brak obecności tego towaru w naszym magazynie. Zapraszamy do kontaktu na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl. Prosimy o podanie informacji o portalu oraz numeru zamówienia. Przepraszamy za powstałe niedogodności.