Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
13 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo dobry kontakt oraz miła obsługa sklepu. Towar zgodny z opisem (Szafka na buty MAX3, MAX1 Dąb Sonoma). Ze względu na brak towaru w tym kolorze na magazynie - uprzedzono mnie telefonicznie o dłuższym czasie realizacji zamówienia, proponowano mi wybór innego koloru, a że zależało by mieć te szafki akurat w tym kolorze, to poczekałem. I warto było. Także wszystko w jak najlepszym porządku. Jedynie co to mogłyby być lepiej paczki zabezpieczone przed uszkodzeniami podczas transportu, bo już karton był przedarty, ale nas szczęście mebelki całe oraz instrukcja montażu mogłaby być lepiej czytelna.
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.
Zgłoś opinię
13 dni temu
Opinia zweryfikowana
Była pomyłka w bokach szuflady zamiast lewy i prawy były dwa prawe żeby montować szufladę musiałem przewiercić otwory pod kołki na wylot
Zgłoś opinię
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Pozytywnie oceniam kontakt ze strony sklepu.
Niestety godziny odbioru zamówienia, wynikające z godzin pracy magazynu, są ograniczone.
Po 10 dniach od złożenia zamówienia oraz opłaceniu dostałam telefon z Abry, że niestety producent nie produkuje juz stało w tym kolorze. Pani zaproponowała mi stół w innym kolorze, natomiast nie mogłam go nigdzie zobaczyć (pani stwierdziła,żeby poszykała sobie tego koloru w internecie). Nie chcąc zamawiać w ciemno czegoś, czego nie mają nawet zdjęcia na stronie sklepu zrezygnowałam z zamówienia. Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, dopiero po mojej interwencji po 7 dniach od rezygnacji okazało się że Pani, która do mnie dzwoniła, nie zrobiła anulowania tego zamówienia i cały czas "wisiało" w realizacji! Dopiero po mich telefonach dokonali anulowania zamówienia i zwrócili pieniądze. Poza tym Pani na infolinii sklepu Abry była niemiła i momentami wręcz bezczelna, mówiąc mi że robi mi łaskę oddzwaniając do mnie i informując mnie o sytuacji ze zwrotem pieniędzy. Żenada! nie polecam nikomu tego sklepu!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 lis 2023
Przepraszamy za zaistniałą sytuację z brakiem towaru. Sklep od razu powinien poinformować, że w związku z tym, że zamówienie nie może zostać zrealizowane zostanie wykonana korekta zamówienia i zlecony zwrot środków.
Kwestie zamówienia powinny być ustalane bezpośrednio ze sklepem realizującym, a nie z infolinią.
10 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zamówienie opóźnione kilka dni, wysłane po kilku interwencjach na infolinii. Infolinia odsyła do sklepu stacjonarnego, sklep stacjonarny twierdzi że nie wie co przyjeżdża z dostawą i będą wiedzieć dopiero po rozpakowaniu ciężarówki. Infolinia przez kilka dni nie potrafi podać dokładnego terminu realizacji (na stronie do 7 dni), a cała rozmowa przebiega w tonie "Nie wiem w ogóle o co Panu chodzi, przecież termin jeszcze nie minął, a ja nie wiem kiedy będzie dostawa. Pan zadzwoni jak termin minie". Z towarem ostatecznie wszystko ok - nieuszkodzony i taki jak miał być. Jednak zdecydowanie NIE polecam.
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Tragedia
W niektórych szafkach i szafie brak elementów do złożenia. Niejasne instrukcje. Ciężkie do złożenia.
Co do samego zamówienia, słaby kontakt ze sklepem. Radzę uważać na zamówienia internetowe bo i tak na infolinii będą was zbywać abyście dzownil do sklepu stacjonarnego. Do sklepu stacjonarnego ciężko się dodzwonić.
Na plus jedynie to że sklep zlitował się i na mój koszt przysłał szybciej kanapę. Drugi transport (mebli) droższy o 50 zł od transportu na stronie.
Nie polecam tego sklepu internetowego.
Zgłoś opinię
21 lis 2023
Opinia zweryfikowana
termin realizacji
Proszę poprawić/uzupełnić dane o terminie dostawy (od 5 do 10 dni roboczych). 21 października zamówiłem mebel i do dnia dzisiejszego nie znam terminu dostawy. Jeśli wpiszą Państwo , że termin może się wydłużyć np. z winy producenta do ok 30 dni roboczych lub więcej to ktoś kto bierze pod uwagę zakup i kieruję się właśnie szybkością dostawy nie będzie pisał takich komentarzy jak ten, bo będzie miał pełną wiedzę o produkcie.
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Opłacony towar jeszcze nie dotarł i zero jakikolwiek informacji od strony abry-meble
Zgłoś opinię
21 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Jak możecie mnie prosić o ocenę zamówionego towaru ,jeżeli nie dość że najpierw przedłużyliście jego dostawę (z5-10 dni na 3-4 tygodni)a później powiadomiliście mnie że z niewiadomych dokładnie przyczyn wcale go nie dostanę,i jeżeli chcę to mogę jeszcze raz złożyć zamówienie i znów czekać 3-4 tygodnie.Za takie traktowanie klienta to ja "serdecznie" dziękuję i nikomu waszej firmy nie polecę
Zgłoś opinię
9 godzin temu
Opinia zweryfikowana
Meble nie dość, że dotarły uszkodzone,to wykonanie -tragedia,krzywizny,nierówności,szczeliny w narożnikach, mnóstwo niedociągnięć. jak to zobaczyłam to nie mogłam uwierzyć że można coś takiego wysłać do klienta.totalna porażka. reklamacja trwa i nie wiadomo kiedy otrzymam nowe fronty.NIE POLECAM.
Zgłoś opinię
9 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Deklarowana dostawa do 5 dni roboczych towar dojechał do miejsca odbioru po 15 dniach. Zamówiona kanapa jakościowo rewelacja. Obsługa sklepu internetowego przekierowuje wszystkie pytania na sklep stacjonarny który jest tylko punktem odbioru. Jednym słowem żenada.
Zgłoś opinię
20 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Obsługa telefoniczna z zapytaniem czy chce zamówić sofę słabo jeśli decyduję się i opłacam przelew towar plus dostawę to jestem świadoma decyzji .Ale Pani ze sklepu odgrywa rolę aby zniechęcić klienta .Usługa dostawy przeciętna bardzo słabo.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.