Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego.
Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble:
Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy.
W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie:
Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie.
Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Nie polecam sklepu Abra wszystko źle zorganizowane pomyłki w paczkach pomyłki przy wydawaniu mebli czekam na zwrot pieniędzy lub nową szafę nikt nie jest w stanie pomóc i określić terminu zwrotu dobrej paczki porażka pod kreślę że meble są bardzo słabej jakości nigdy więcej nic tu nie zamówię!!! Najgorsze jest to że nikt tu nie czuje się winny i nie ponosi konsekwencji w związku z tym sprawa zostanie zgłoszona do rzecznika praw konsumenta. Przez czyjąś nie umyślność dziecko nie ma gdzie trzymać ubrań i z toku postępowania wygląda na to że tak zostanie bez słowa przepraszam.!!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
16 maj 2023
Sprawa została przekazana do oddziału realizującego zamówienie z prośbą o weryfikację i informację zwrotną. Bardzo nam przykro, że zamówienie nie spełnia oczekiwań, a poszczególne elementy były pomylone. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były świadczone na najwyższym poziomie, a każdy Klient był zadowolony z zakupów.
Opinia zweryfikowana
16 maj 2023
Szczerze trudno mówić o doświadczeniach ze sklepem.
Nie mogę powiedzieć czy sklep jest zły czy dobry.
Natknąłem się na niekompetencję i brak profesjonalizmu, stąd po miesiącu od złożonego zamówienia otrzymałem zwrot pieniędzy.
Brak informacji na bieżąco o statusie zamówienia nie świadczy dobrze.
Wydaje mi się po prostu, że trafiłem na słabe ogniwo ponieważ sugerując się pozytywnymi opiniami zdecydowałem się na zakup.
Mam tylko nadzieję, że będzie tylko lepiej, a osoba odpowiedzialna za taką sytuację nauczy się czegoś.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 maj 2023
Najmocniej przepraszamy za niedogodności i zaistniałą sytuację. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby nasza obsługa i świadczone przez nas usługi były na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą wiązać się już z samymi pozytywnymi odczuciami :)
Opinia zweryfikowana
6 dni temu
4 mają zamówiłam u Was baterię wannowa i umywalkową i do tej pory nie otrzymałam towaru . Czas realizacji zamówienia miał wynosić 10 dni . Podobno czekacie na dostawę towaru , szkoda tylko że zostałam poinformowana o tym dopiero po interwencji z mojej strony . Dziś mija miesiąc od zamówienia a ja nadal czekam . Nie polecam zakupów w tym sklepie .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w terminie. Sprawa została przekazana do wyjaśnienia. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
Opinia zweryfikowana
4 dni temu
Termin realizacji dłuższ niż informacja na portalu zamówieniowym, dodatkowo na 52 paczki zamówione dostarczono 48 niezgodnych. Po złożeniu reklamacji musiałem ponad tydzień czekać na informację kiedy panele zostaną wymienione. Podsumowując dostawa miała być do 10 dni a już trwa około półtora miesiąca i końca nie widać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za wystawienie opinii. Przekazaliśmy ją do oddziału realizującego zamówienie z prośbą o weryfikację i interwencję w tej sprawie. Pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
Opinia zweryfikowana
12 maj 2023
Zamowienie nie zostalo zrealizowane po ponad miesiacu. Pomimo czterokrotnego kontaktu z infolinia nikt sie nie skontaktowal bylem zbywany za kazdym razem. Sklep abra to jedno wielkie nieporozumienie. Ta opinia zostanie rowniez zamieszczona w internecie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
16 maj 2023
Bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce. Zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem internetowym w takim przypadku. Sprawa zostaje przekazana do wyjaśnienia. Przepraszamy
Opinia zweryfikowana
20 maj 2023
Nie polecam sklepu Abra meble na zamówienia trzeba czekać ponad 2 miesiące.Zamowiłem meblościanke ktory czas dostawy wynosił 5dni roboczych po 2 miesiacach czekania zrezygnowałem z zakupu.Problemoe z dostawa juz nie wspomne.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 maj 2023
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w terminie, a obsługa klienta była na najwyższym poziomie.
Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Niesłowność pan na infolinii jest dramatyczna.Do dzisiaj czekam na numer konta aby wpłacić pieniądze.Moze to dobrze ,bo kupiłam łóżko gdzie indziej.Co za pomysł aby trzeba wpłacić zanim się otrzyma towar,całą sumę.....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce "Metody płatności". Finalizując zamówienie zgadzacie się Państwo na warunki naszego regulaminu. Mamy nadzieję, że kolejne zamówienia będą w pełni satysfakcjonujące. Pozdrawiamy
Opinia zweryfikowana
19 maj 2023
Zamówienie z 18.04.2023r. do dzisiaj nie zostało zrealizowane , a minął ponad miesiąc.W informacji na stronie określano termin realizacji zamówienia na 5-10 dni roboczych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 maj 2023
Przekazaliśmy sprawę do oddziału realizującego zamówienie z prośbą o weryfikację i informację zwrotną. Przepraszamy za opóźnienie.
Opinia zweryfikowana
20 maj 2023
Niestety, ale zamówienie nie bylo zrealizowane do 10 dni roboczych i to zaważyło na ocenie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 maj 2023
Bardzo nam przykro w związku z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Mamy nadzieję, że kolejne zamówienie zakupy będą już na 5! ;)
Opinia zweryfikowana
21 maj 2023
Oceniam na zero ponieważ minął miesiąc a zamówienia jak nie było tak nie ma.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 maj 2023
Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Sprawa została przekazana do oddziału realizującego zamówienie z prośbą o interwencję. Pracownicy będą się z Państwem kontaktować w tej sprawie.
Opinia zweryfikowana
18 maj 2023
Po miesiącu brak zamówienie sklep nie wie na jakim etapie się znajduje...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 maj 2023
Sprawa została przekazana do wyjaśnienia. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
Opinia zweryfikowana
18 maj 2023
Brak realizacji w podanym terminie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 maj 2023
Bardzo nam przykro w związku z opóźnieniem w realizacji. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w terminie. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą już satysfakcjonujące.
Opinia zweryfikowana
11 dni temu
zamówienie poprostu anulowano
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis sytuacji jaka miała miejsce. Sprawę przekażemy wówczas do wyjaśnienia.
Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Długi czas oczekiwania
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania. Poprosiliśmy o weryfikację i interwencję oddziału realizującego zamówienie, z prośbą o informację zwrotną w tej sprawie. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
Opinia zweryfikowana
26 maj 2023
pisać prawdę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Opinia zweryfikowana
20 maj 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 maj 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.