Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego.
Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble:
Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy.
W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie:
Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie.
Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Jakość produktów jest zadowalająca. Dużą wadą jest brak synchronizacji zakupów online z programem lojalnościowym Domator. Podczas zakupu w sklepie online do konta nie doliczają się punkty z programu lojalnościowego.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
1 mar 2023
Obsługa w salonie - super, zakupy - super, ale znaleźć magazyn, o zgrozo!
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
15 mar 2023
Bardzo latwa w obsludze strona. Niestety dostawa bardzo dluga.
Po zamówieniu narożnika poinformowano mnie że czas oczekiwania na niego wynosi 21-40, lecz raczej to będzie 21 dni . Pani która ze mną rozmawiała ze sklepu w Dębicy powiedziała żebym zadzwoniła za ok 2 tyg wtedy dowiem się dokładnie ile będę musiała na niego czekać , kontaktowałam się ze sklepem lecz sklep nadal nie wiedziałam jaki jest czas oczekiwania . Minęło już ponad 4 tygodnie od złożenia zamówienia , próbowałam kilkanaście razy dzwonić do sklepu lecz sklep w Dębicy nie odbiera telefonów .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 mar 2023
Zamówienie zostało złożone 2 lut 2023, 10:24:52 z terminem realizacji od 21 do 40 dni roboczych. W dniu dzisiejszym sklep przypisany do realizacji zamówienia skontaktował się z Panią i poinformował, że narożnik przyjedzie w dniu dzisiejszym wraz z dostawą. Dziś jest 23 dzień roboczy. Nasi pracownicy odbierają telefony, jeśli tylko jest taka możliwość. W przypadku gdy w sklepie znajdują się Klienci oni obsługiwani są w pierwszej kolejności. Zachęcamy również do kontaktu mailowego
Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Jak w nagłówku: kontakt na wysokim poziomie. Obsługa telefoniczna i mailowa bez zastrzeżeń. Niska ocena za brak towaru. Zakupy 21 lutego, towar miał być do 20 dni roboczych. Na dzień dzisiejszy towaru nie ma i nie mam gwarancji, że będzie w kolejnym tygodniu. Szkoda, że sklep Abra ucierpiał bo Merkury nie dotrzymał terminu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dziękujemy za ocenę naszej pracy. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji. Sklep skontaktuje się jak tylko towar dojedzie.
Opinia zweryfikowana
9 dni temu
Dopiero po mojej interwencji dostałam swoje opłacone zamówienie!!!. Żadnego kontaktu ze strony sklepu że zamówienie będzie później zrealizowane. To ja musiałam dzwonić i pytać co z moim zamówieniem. Wstyd!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji. Dziękujemy za odbiór zamówienia.
Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Mimo upływu miesiąca miesiąca zamówienie jest nadal niekompletne. Słaba a właściwie żadna komunikacja że sklepem. Nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji. Sprawa została zgłoszona do pilnego wyjaśnienia przez kierownika. Jedna część zamówienia nie została jeszcze zrealizowana, zrezygnowali z niej Państwo, druga - po wcześniejszych ustaleniach miała być odebrana w dniu wczorajszym.
Opinia zweryfikowana
13 dni temu
Przedewszystkim przeszkolić personel z zakresu obsługi klienta. W momencie składania zamówienia w sklepie w Katowicach wszytsko jest super, ale gdy potem na produkty oczekuję się prawie półtora miesiąca zamiast do 4 tygodni jak została udzielona informacja, to personel kłamie w żywe oczy, że nikt nie deklarował takiego terminu.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
10 mar 2023
Niestety nie zostałem poinformowany o zamknięciu i relokacji sklepu w Legnicy. Pani Kierownik sądzi inaczej, a ja dowiedziałem się o tym dopiero kiedy napisałem maila z pytaniem o zamówienie… teraz muszę czekać kolejny miesiąc na otwarcie sklepu lub jechać do Świdnicy…
Pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 mar 2023
Każdy z Klientów z niezrealizowanym zamówieniem był informowany o relokacji sklepu. Jeśli takie rozwiązanie nie jest dla Pana odpowiednie ma Pan możliwość zamówienia transportu ze sklepu, zgodnie ze stawkami.
Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Dno dno dno! Czekaliśmy miesiąc na płytki, gdy je w końcu odebraliśmy (w sklepie stacjonarnym) to wydano nam złą paczkę i bezczelnie żądali żebyśmy z nią przyjechali (kilkadziesiąt km w jedną stronę) żeby zrobić wymianę. Pierwszy i ostatni raz.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Podczas składania zamówienia termin wynosił 15 dni roboczych, czyli 3 tygodnie. Czy towar został sprawdzony przy odbiorze? Na pewno było inne wyjście z sytuacji.
Opinia zweryfikowana
16 mar 2023
Nie polecam, słaby kontakt , cieżko się dodzwonić, uzyskać jakie kolwiek informacje!!.Do dziś nie ma stołu i nie wiem co dalej :/ Nikt nic nie wie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 mar 2023
Kontaktowali się Państwo ze sklepem czy z infolinią? Infolinia nie będzie w stanie pomóc. Zachęcamy do kontaktu mailowego. Sprawa została przekazana do pilnego wyjaśnienia przez Kierownika. Prosimy oczekiwać na kontakt. Przepraszamy na powstałe niedogodności.
Opinia zweryfikowana
15 mar 2023
Minął ponad miesiąc a ja nadal nie otrzymałam zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 mar 2023
Sprawa została przekazana do pilnego wyjaśnienia przez Kierownika. Prosimy oczekiwać na kontakt. Przepraszamy na powstałe niedogodności.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.