Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1888Dobry

3,95

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (733) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1888)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


9 miesiące temu 
Sklep i produkty oceniam dobrze, ale dostawa to porażka. Zostało mi przywiezione drewniane łóżko piętrowe i zostawione pod drzwiami klatki. Dostawca "łaskawie" dowiózł mi je wózkiem pod samą klatkę po czym powiedział, że dostawa nie obejmuje wniesienia. Dodam, że zapłaciłam maksymalną kwotę za transport - 150 zł. W ten oto sposób zostałam pod klatką sama z wielką paczką ważącą więcej niż ja zmuszona prosić o pomoc nieznajomych ludzi. Ta sytuacja zaważyła na tym, że w przyszłości nie skorzystam ze sklepu Abra, choć produkty mają tanie i dobre, a większość mebli kupiłam właśnie tam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


1 rok temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(60)
(141)
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Niestety od 14 lipca nie ma ani śladu po zamówieniu meble były z gwarancją 15 dniowej dostawy.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 dni temu
Czekam 4,5 tygodnia na meble (dokładnie dwie szafki kuchenne) i nadal każą mi czekać. Pytanie, jak długo?
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 dni temu
Zamówienie zostało złożone 12 lipca. 9 sierpnia otrzymałam maila z prośbą o ocenę zakupionego towaru lecz towar nie został zakupiony ponieważ nie dotarł do wskazanego sklepu o czym nie zostałam poinformowana
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Polepszyć komunikacje z klientem. I wysyłać zamówienie kompletne i nie uszkodzone.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Kurierzy odbierają z magazynu przesyłki nieuszkodzone. Do uszkodzeń dochodzi w transporcie, nie zdarza się to często, ale należy liczyć się z takim obrotem spraw. Jeśli chcą Pąństwo złożyć reklamację zapraszamy do wypełnienia formularza dostępnego na stronie i wysłanie go na e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Prosimy o kontakt, chcielibyśmy uzyskać informację, co wpłynęło na taką ocenę.
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Dlaczego pytają Państwo o jakość usługi, jeżeli mój zamówiony produkt nie dotarł jeszcze do mnie. Jest już grubo po terminie realizacji a nawet wiadomości nie dostałem, że będzie to trwało dłużej niż Państwo deklarują. Produkt opłacony i nadal zamówienie niezrealizowane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Wiadomości wysyłane są automatycznie po określonym czasie dla wszystkich klientów, którzy złożyli zamówienie w sklepie internetowym. Czas ten musi być przewidziany dla produktów z dostępnością do 3 dni, jak i do 30 dni. Jeśli jest jakiś problem z zamówieniem prosimy o kontakt na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Oszukują przy zamówieniu online podając termin realizacji, który potem okazuje się wydłużony o cały miesiąc. Zależało mi na szybkiej dostawie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Dzień dobry, podczas składania zamówienia na stronie podany był termin do 10 dni roboczych (2 tygodnie pracy), który faktycznie został przekroczony w związku z przerwą produkcyjną u dostawcy, ale nie o miesiąc jak zostało napisane. Przepraszamy za opóźnienie - zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Nadal czekam na zamówiony towar i dzwonie co tydzień, żeby przypomnieć o jego realizacji. Zawiodłam się.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dzień dobry, sprawa została przejęta przez kierownika. Bardzo przepraszam za opóźnienie. Jak tylko szafa dojedzie do sklepu i będzie możliwa do wysyłki otrzyma Pani telefon.
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Prosimy o kontakt, chcielibyśmy uzyskać informację, co wpłynęło na taką ocenę.
 Opinia zweryfikowana
13 dni temu
Zamówiłem komodę 3 lipca Zadzwoniono do mnie 7.07 że jest do odbioru, pojechałem do sklepu 12 lipca, a komody NIE MA. Panie nie wiedzą jak to się stało. 13 lipca dzwonią że jest na magazynie głównym ale uszkodzona czy chcę drugą, ale muszą ją zamówić, mówię Tak . I od tego czasu zero informacji że strony sklepu, tylko moje wielokrotnie telefony z zapytaniem co jest z moim zamówieniem, i odpowiedzi -Czekamy -Nic nie wiemy -Trzeba czekać -Pisałam do koordynatora odpowiedzialnego za tego dostawcę i trzeba czekać co odpisze Tak jestem zbywany, a jest 3 sierpnia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Przepraszamy za opóźnienie. Do zamówienia został ustalony rabat. O szczegółach będzie Pan informowany przez sklep, któy obsługuje zamówienie.
 Opinia zweryfikowana
13 dni temu
Widzę, że żart trzymają się Was. Od złożenia zamówienia 3 lipca 2022 do dziś czyli 3 sierpnia 2022 nie dostałem mebli. Na Waszej stronie napisane było, że czas dostawy od 11 do 20 dni roboczych, termin minął, nie ma mebli ani żadnej wiadomości. Strach pomyśleć co będzie gdy trzeba coś reklamować u Was. Nie wiem czy problem z dostawą to Wasza wina czy może sklepu któremu przekazaliście realizację.I od 29 lipca prosicie o ocenę Waszych mebli itd. ręce opadają, dramat.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Zamówienie jest już zrealizowane. Szczegóły dotyczące zamówienia powinny być ustalone ze sklepem obsługującym zamówienie. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji.
 Opinia zweryfikowana
14 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
18 dni temu
Bądźcie terminowi. Jak piszecie że czas realizacji zamówienia 3-4 tygodni to nie może to być 8 tygodni. Rozumiem że można się spóźnić 1 tydzień, ale nie tyle. Chodzi o łóżka olimp które zamówiłam 24 czerwca a obiecujecie mi obecnie 32 do 33 tydzień. Brawo!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Po złożeniu zamówienia sklep, który realizuje zamówienie zawsze kontaktuje się z klientem i informuje, jeśli są jakieś opóźnienia. Jeśli am Pani jakieś uwagi lub pytania prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
19 dni temu
Abra potwierdziła , wystawiła fakturę za basen, po czym odwołała, skasowała zamówienie i wystawiła korektę. Bez żadnej informacji. Wyglada na to że został mi sprzedany towar którego nie było (Basen Bestway)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 dni temu
Dzień dobry, faktura zostaje wystawiona zaraz po wpłynięciu płatności. O braku towaru i anulacji zamówienia został Pan poinformowany mailowo, pieniądze również zostały niezwłocznie zwrócone za anulowane zamówienie. Zgodnie z regulaminem: "6.7. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych lub wyprzedażowych, których ilość jest ograniczona, realizacja Zamówień uzależniona jest od kolejności wpływu Zamówienia do Sklepu. Jeżeli po złożeniu Zamówienia okaże się, że Zamówiony towar jest obecnie niedostępny, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem o niedostępności towaru.". Przepraszamy za brak możliwości zrealizowania zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
20 dni temu
Brak towaru na stanie za który zapłaciłam online
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 dni temu
Dzień dobry, zgodnie z regulaminem dostępnym na Naszej stronie, została Pani poinformowana mailowo o braku towaru: "VI. Realizacja Zamówienia 6.2. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, dostępności Towaru w magazynie Sklepu bądź u producenta Towaru, z zastrzeżeniem postanowienia 6.9. poniżej. 6.7. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych lub wyprzedażowych, których ilość jest ograniczona, realizacja Zamówień uzależniona jest od kolejności wpływu Zamówienia do Sklepu. Jeżeli po złożeniu Zamówienia okaże się, że Zamówiony towar jest obecnie niedostępny, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem o niedostępności towaru." Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
 Opinia zweryfikowana
21 dni temu
Towar zamówiony miesiąc temu, zero informacji że sklepu , po 30 dniach sama pojechałam do sklepu , dostałam informację że towar nie dojechał i w najbliższych dostawach go nie będzie bo nie ma na liście. Żenada nie polecę nikomu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 dni temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt mailowy na skrzynkę sklep_1sz@abra-meble.pl lub na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Wyjaśnimy sprawę. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
 Opinia zweryfikowana
23 dni temu
zapłata wpłynęła ode mnie w dniu zakupu ale na towar czekałem cały tydzień i tłumaczenia Pań nie usprawiedliwia Waszej Firmy .W opisie było dostawa w ciągu trzech dni od zaksięgowania wpłaty , a wpłata była z BNP do BNP .Jesteście nierzetelną firmą .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 dni temu
Dzień dobry, zamówienie wpłynęło 20.06, a 23.06 zostało już od Nas odebrane przez Kuriera. Niestety nie mieliśmy wpływu na dalszą drogę przesyłki i jej czas doręczenia. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
 Opinia zweryfikowana
24 dni temu
W komodzie nie dość że brakowało śrubek (prawdopodobnie zestaw z innej szafki dostałem) to jeszcze przyszła uszkodzona. 0 odpowiedzi w sprawie reklamacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 dni temu
Dzień dobry, po kontakcie ze sklepem realizującym zamówienie, otrzymaliśmy informację, że śruby otrzymali Państwo na sklepie oraz, że nie została zgłoszona żadna reklamacja. W dniu dzisiejszym (28.07) sklep kontaktował się z Państwem, gdzie otrzymał informację, że nie zgłaszali Państwo reklamacji i zrobią to w dniu dzisiejszym. Prosimy o wyjaśnienie sprawy ze sklepem realizującym zamówienie.
 Opinia zweryfikowana
25 dni temu
Minął miesiąc , krzeseł dalej nie ma… Gdybym sam nie zadzwonił w ogóle bym się nie dowiedział co z zamówieniem . Ogólnie słabo , wypadałoby chociaż poinformować przed zbliżającym się upływem terminu realizacji , ze nie zamówienie nie zostanie zrealizowane zgodnie z planem . Ciekaw jeszcze jestem jakości tych krzeseł…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 dni temu
Dzień dobry, po kontakcie ze sklepem otrzymaliśmy informację, że Pracownik informował Pana o wydłużonym okresie oczekiwania, który Pan zaakceptował. Krzesła zostały dostarczone do sklepu 26.07 i w tym samym dniu został Pan o tym poinformowany. Obecnie zamówienie w dalszym ciągu nie zostało przez Pana odebrane (na dzień 28.07). Prosimy o kontakt ze sklepem.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Co możecie zrobić? Nie sprzedawać tego, czego nie macie na stanie, a jak nie macie to nie walić bezczelnie z ciula tylko uczciwie zakończyć sprawę. Tylko tyle i aż tyle.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 dni temu
Dzień dobry, w sezonie letnim, kiedy ilość zamówień jest zwiększona, wysyłamy zamówienia zgodnie z kolejnością ich złożenia. Jak tylko otrzymujemy informację o braku towaru na stanie magazynowym, od razu przekazujemy ją do Klienta. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy