Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1888Dobry

3,95

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (733) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1888)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


9 miesiące temu 
Sklep i produkty oceniam dobrze, ale dostawa to porażka. Zostało mi przywiezione drewniane łóżko piętrowe i zostawione pod drzwiami klatki. Dostawca "łaskawie" dowiózł mi je wózkiem pod samą klatkę po czym powiedział, że dostawa nie obejmuje wniesienia. Dodam, że zapłaciłam maksymalną kwotę za transport - 150 zł. W ten oto sposób zostałam pod klatką sama z wielką paczką ważącą więcej niż ja zmuszona prosić o pomoc nieznajomych ludzi. Ta sytuacja zaważyła na tym, że w przyszłości nie skorzystam ze sklepu Abra, choć produkty mają tanie i dobre, a większość mebli kupiłam właśnie tam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


1 rok temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(60)
(141)
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Sofa wykonana niestarannie. Posiadała dużo wad fabrycznych. Nie polecam!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie wiadomości na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Wyjaśnimy sytuację. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Obsługa fatalna, szafę odbieralam w 3 ratach
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie go na adres mailowy: e-sklep@abraonline.pl - chcielibyśmy zbadać zaistniałą sytuację.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Długi czas oczekiwania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, czy zakup został już sfinalizowany? Jeśli nie prosimy o kontakt na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Meble odebrałam uszkodzone, bez instrukcji montażu, wykonanie mebli słabe, NIE POLECAM
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o złożenie reklamacji drogą mailową na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia, załączeniem zdjęć i opisem. Do każdego mebla powinna być dołączona instrukcja obsługi - czy kontaktowała się Pani z kimś w tej sprawie?
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Albo zmienić sprzedawców albo popracowac nad podejściem sprzedawców do klienta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, prosimy o więcej informacji na maila: e-sklep@abraonline.pl z opisem sytuacji, która spowodowała taką opinię.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Ładna kanapa, póki co sprawuje się bez zarzutu. Trochę długi czas dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Prosimy o podanie numeru zamówienia w celu weryfikacji czy zamówienie zostało dostarczone w czasie podanym jak na stronie internetowej. Każdy z produktów ma przypisany indywidualny czas realizacji widoczny na stronie.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Sofa którą kupiłam na dole jest podarta a troszkę wyżej poprzecierana.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, czy zgłaszała Pani reklamację na dostarczony towar? Kiedy te uszkodzenia zostały zauważone? Prosimy o przesłanie maila na adres: e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i załączeniem zdjęć jeśli chciałaby Pani reklamować towar.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Czas oczekiwania na realizacje to kpina. Jak już doszło do odbioru towaru to pracownicy chcieli nam wcisnąć gorszej jakości podobny. Gdy mąż zażądał zamówionego to przywieźli nam, ale w stanie fatalnym. Powyginane panele, uszkodzone opakowania. Oczywiście mąż odmówił takiego towaru, to zaproponowano nam nowy za tydzień. Skończyło się na zwrocie pieniędzy, bo po tygodniu okazało się, że towaru i tak nie ma. Szkoda czasu na ten sklep.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie go na maila: e-sklep@abraonline.pl z krótkim opisem problemu. Chcielibyśmy przyjrzeć się sprawie.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zamówienie na łączniki do listew z datą realizacji 5-10 dni po 1,5 miesiąca nie zostało nadal zrealizowane. Zero kontaktu ze strony sklepu o możliwych opóźnieniach czy informacji kiedy zostanie zrealizowane. Porażka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie opinii. Czy sprawa została zgłoszona do sklepu realizującego? Jeśli możemy jeszcze jakoś pomóc prosimy o maila na adres: e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim zarysem.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, prosimy o więcej informacji co spowodowało tak niską opinię na maila e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i zarysem sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Dostawa trwała zbyt długo.Od momentu zamówienia do otrzymania ponad 3 tygodnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, na stronie mamy podane różne czasy realizacji, w zależności od wybranego produktu. Mamy nadzieję, że przy realizacji następnego zamówienia będą Państwo w 100% zadowoleni :)
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Do dnia dzisiejszego- a minął już miesiąc od dokonania zakupu nie otrzymałam zamówienia. To są po prostu żarty!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, prosimy o maila na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem. Oferowane przez nas produkty mają różne czasy realizacji. Chcielibyśmy zweryfikować ten przypadek. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zerowy kontakt i odpowiedzi na maile z pytaniami dotyczacymi zamowienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie go na adres e-skep@abraonline.pl. Prosimy również o załączenie krótkiego opisu - zweryfikujemy i postaramy się szybko zaradzić w temacie.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Mebelki Titto bardzo ładne.W sam raz do pokoju chłopca
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dziękujemy za przesłaną opinię :)