Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1888Dobry

3,95

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (733) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1888)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


9 miesiące temu 
Sklep i produkty oceniam dobrze, ale dostawa to porażka. Zostało mi przywiezione drewniane łóżko piętrowe i zostawione pod drzwiami klatki. Dostawca "łaskawie" dowiózł mi je wózkiem pod samą klatkę po czym powiedział, że dostawa nie obejmuje wniesienia. Dodam, że zapłaciłam maksymalną kwotę za transport - 150 zł. W ten oto sposób zostałam pod klatką sama z wielką paczką ważącą więcej niż ja zmuszona prosić o pomoc nieznajomych ludzi. Ta sytuacja zaważyła na tym, że w przyszłości nie skorzystam ze sklepu Abra, choć produkty mają tanie i dobre, a większość mebli kupiłam właśnie tam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


1 rok temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(60)
(141)
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Porażka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o udzielenie szerszej opinii co jest przyczyną Państwa niezadowolenia na adres e-sklep@abraonline.pl. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Ile mam czekać
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Prosimy o przesłanie wiadomości z numerem zamówienia i pytaniem na adres e-sklep@abraonline.pl lub o kontakt z oddziałem realizującym zamówienie.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Na zamówioną kanapę czekam pomad miesiąc 😶
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Prosimy o podanie numeru zamówienia wraz z opisem problemu i przesłanie informacji na adres e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Niestety po bardzo długim oczekiwaniu odebrałem paczkę lecz po rozpakowaniu okazało się że szybki drzwiczek nie były zabezpieczone pianką i jedna jest zbita. Została złożona reklamacja lecz otrzymałem informacje iż znowu czeka mnie długi czas oczekiwania na rozpatrzenie i wymianę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, gdzie została złożona reklamacja? Prosimy o podanie numeru zamówienia i reklamacji i przesłanie tych informacji na adres e-sklep@abraonline.pl - postaramy się przyspieszyć sprawę. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Strona internetowa informuje o czasie realizacji od 3 do 5 dni. Mija miesiąc i nadal czekam ...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie krótkiej wiadomości prywatnej na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i problemem. Wyjaśnimy sprawę.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
towar zakupiony 17 stycznia do tej pory nie dostarczony!!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o przesłanie krótkiej wiadomości prywatnej na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i problemem. Wyjaśnimy sprawę.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
brak towaru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Informowaliśmy o wydłużonej dacie dostawy do magazynu (tydzień). Państwo zdecydowali się na anulowanie zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Do dziś brak towaru, brak informacji o zamowionym towarze mija 2 mc i nic, porażka totalna nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia i wysłanie wiadomości na adres e-sklep@abraonline.pl z krótkim opisem sytuacji. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Nie polecam zakupów w sklepie Abra. Zdecydowalam sie na zakup fotela kubelkowego Pur. W internecie znalazlam podobny mebel, tańszy niz w Abrze, ale z czasem realizacji od 7-21 dni roboczych. Natomiast wg strony sklepu Abra dostawa fotela miała nastąpić do 5 dni roboczych. Stąd, mimo nieco wyższej ceny, mój wybór padł właśnie na Abrę. Następnego dnia obługa sklepu stacjonarnego, do którego zamówiłam odbiór fotela, przy potwierdzeniu zamówienia poinformowała mnie, ze dostawa bedzie za 7 dni. W rezultacie zamówienie z dnia 9.01.2022r. było do odbioru dopiero 3.02. Bez żadnej informacji ze strony sklepu o opóźnieniu w dostawie. Na kilkukrotne pytania o dostawę fotela otrzymywalam odpowiedź że to wina producenta. A na stronie nadal informacja o dostawie w ciągu 5 dni roboczych. Nie polecam!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia i przesłanie krótkiego opisu w celu weryfikacji sytuacji na adres e-sklep@abraonline.pl. O opóźnieniach powinna być Pani informowana, wyjaśnimy sytuację z oddziałem realizującym po podaniu przez Panią szczegółów. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
NIE POLECAM SKLEPU ! Brak realizacji zleconego zamówienia, kłamią w sprawie dostawy ( 5 - 10 dni roboczych, w rzeczywistości to 4 - 6 tygodni po rozmowie z pracownikiem ). OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dostawca nie wywiązał się z zamówienia, w wyniku czego towar do nas nie dojechał w wyznaczonym czasie. Ze względu na zaistniałą sytuację produkt został tymczasowo wycofany ze sprzedaży (do uzupełnia stanów magazynowych). Najmocniej przepraszamy. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Pierwszy zakup w Abra Meble i ogromne rozczarowanie! Po złożeniu zamówienia otrzymałam informację o 3 tygodniowym oczekiwaniu na 4 sztuki krzeseł do jadalni. Z trzech tygodni zrobiło się 3 miesiące! Krzesła gdzieś w między czasie rzekomo zaginęły, informacja o terminie przesyłki wymuszona na siłę, a kontakt sklepu z klientem na odczep się. Szkoda słów. Nigdy więcej nie zamówię nic w Abra Meble. I nikomu nie będę polecał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o podanie szczegółów (numer zamówienia, krótki opis sytuacji). Podejmiemy interwencję w sprawie. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Już ponad miesiąc czekam na zamówiony towar. Napis głosił 5-10 dni!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o wysłanie wiadomości prywatnej na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem sytuacji. Wyjaśnimy ją. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Odradzam i będę odradzała każdemu tą firmę. Nie dotrzymują terminu dostawy. Na stronie informacja 5-10 dni. Po miesiącu, dwóch mailach i telefonie dostaliśmy informację, że nadal nic nie wiadomo. Po kolejnym telefonie kazano czekać kolejne 7 tygodni. Żart, a nie firma!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Sklep w ogóle nie realizował zamówienia, zrezygnowałem z zakupu po 2 tyg.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia w celu wyjaśnienia sytuacji. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Prosimy o przesłanie wiadomości na adres: e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o przesłanie informacji zwrotnej na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl, co było powodem takiej oceny. Prosimy również o podanie numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o przesłanie informacji zwrotnej na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl, co było powodem takiej oceny. Prosimy również o podanie numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Kupiłem w Abra MEBLE łóżko Box 6. Niestety nie jest to produkt godny polecenia. Łóżko przy siadaniu skrzypi (sprężyny). Materiał z którego wykonany jest zagłówek ma skazę fabryczną. Zagłówek nie był spasowany z łóżkiem, źle zostały wywiercone otwory do łączenia. Przykręcenie zagłówka do łóżka 8 śrubami zajęło mi ponad godzinę. Nie polecam zakupów w Abra Meble, ponieważ już 2 razy próbowałem wystawić swoją opinię i ale została zablokowana. Z automatu dostawałem taką odpowiedź: "Twoja opinia zostanie opublikowana po weryfikacji treści". Niestety moja opinia nie ukazała się na stronie sklepu Abra. Skazę widać na zdjęciu, pod pierwszymi od góry ozdobami.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, czy składał Pan reklamację na dostarczony towar? Prosimy o przesłanie informacji na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem sytuacji. Przyjrzymy się zgłoszeniu. Opinia w żaden sposób nie została zablokowana tylko nie została do tej pory zweryfikowana.