Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1888Dobry

3,95

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (733) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1888)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


9 miesiące temu 
Sklep i produkty oceniam dobrze, ale dostawa to porażka. Zostało mi przywiezione drewniane łóżko piętrowe i zostawione pod drzwiami klatki. Dostawca "łaskawie" dowiózł mi je wózkiem pod samą klatkę po czym powiedział, że dostawa nie obejmuje wniesienia. Dodam, że zapłaciłam maksymalną kwotę za transport - 150 zł. W ten oto sposób zostałam pod klatką sama z wielką paczką ważącą więcej niż ja zmuszona prosić o pomoc nieznajomych ludzi. Ta sytuacja zaważyła na tym, że w przyszłości nie skorzystam ze sklepu Abra, choć produkty mają tanie i dobre, a większość mebli kupiłam właśnie tam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


1 rok temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(29)
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Zakupiłam krzesła w sklepie internetowym, czas oczekiwania to 13 dni roboczych, dla mnie bardzo długo.W magazynie pan szukał pół godziny zamówienia, aby mi go wydać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
W momencie składania zamówienia czas realizacji wynosił 5-10 dni roboczych. W związku z tym, że zamówienie nie dotarło na czas do magazynu musieliśmy poczekać na kolejną dostawę, która spowodowała opóźnienie. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, jednakże informacja o dłuższym czasie realizacji była już podana zanim dodała Pani ten produkt do koszyka.
 Opinia zweryfikowana
14 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Dziękujemy za ocenę. Jeśli mają Państwo jakiś problem z zamówieniem prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Osoba sprzedająca nie zna się na towarze, (fontanna). Zaproponowała mnie kontakt z producentem podając numer telefonu. Ten kto sprzedaje powinien znać towar. Tak myślę. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, staramy się umieszczać w opisach wszystkie niezbędne informacje dla Klienta. Zdarzają się sytuacje, w których nie każdy pracownik jest w stanie udzielić wszystkich informacji. Szukamy wtedy odpowiedzi u Producenta, a następnie przekazujemy informacje do Klienta. Jeżeli w dalszym ciągu posiada Pan pytania o produkt, prosimy o kontakt pod adresem mailowym: e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Odbiór towaru z rampy w Starogardzie Gdańskim to jakaś tragedia. Brak możliwości sprowadzenia palety klientowi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, czy kontaktował się Pan ze sklepem w celu ustalenia odpowiedniego rozwiązania? Zachęcamy do kontaktu drogą mailową pod adresem: e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Ogólnie szafka Ok, ale opis niezgodny z rzeczywistością. Głębokość szafki podawana jest 18cm ale nigdzie nie jest podane, że szafka musi być zamontowana jakieś 6 cm od ściany i w sumie jej głębokość nie wynosi 18cm a prawie 24cm.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, podane wymiary na Naszej stronie nie dotyczą produktów po montażu, tylko przed, aby każdy Klient, zamawiając produkt przez stronę internetową, mógł zobrazować sobie intersujący go przedmiot i sprawdzić, czy spełnia jego wymagania.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Niska jakość sprzedawanych produktów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, w naszej ofercie posiadamy meble na każdą kieszeń. Meble w niższych cenach są niższej jakości. W przyszłości zapraszamy do naszych salonów w celu weryfikacji, czy dany mebel jest dla Państwa odpowiedni.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, zachęcamy do kontaktu drogą mailową pod adresem: e-sklep@abraonline.pl w celu podzielenia się opinią.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Zamówiony towar otrzymałem nie po 3 dniach a po 14 dniach, bez żadnej informacji o wydłużonym terminie dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Brak dostawy uniemożliwił wysyłkę towaru we wcześniejszym terminie.
 Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
Zakupiony basen przyszedł uszkodzony, do tego czas wysyłki był koszmarnie długi, mimo informacji że baseny są dostępne, sklep z interwencji telefonicznej nic sobie robię nie robił, w trakcie wysyłki.. brak tez jakiej kolwiek rekompensaty z poniesionych przemnie strat z tego tytułu. Miało byś szybko i przyjemnie jednak wyszło słabo nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 miesiący temu
Dzień dobry, czy reklamacja została zgłoszona? Prosimy o informację zwrotną na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiący temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o przesłanie informacji zwrotnej na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl, co było powodem takiej oceny. Prosimy również o podanie numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Dzień dobry, czym jest spowodowana tak niska ocena? Prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
nie terminowe dostawy nie kompletne paczki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Dzień dobry, prosimy o informację, czego brakowało z podaniem numeru zamówienia. Wiadomość należy przesłać na adres: e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Paczki z szafkami były nie kompletne i nie uwzględniono reklamacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Dziękujemy za przesłaną opinię. Czego brakowało w paczkach? W jakim okresie po odebraniu towaru zostało to zgłoszone? Dalsze informacje prosimy kierować na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o informację zwrotną co wpłynęło na Pani opinię. Staramy się usprawniać obsługę w każdym momencie, a dzięki informacji zwrotnej będziemy wiedzieć co jest jeszcze do poprawy. Prosimy o informację zwrotną na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Dziękujemy.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Długie czekanie na dostawę.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Czas dostawy bardzo długi,jak zamawiałem na stronie było napisane dostawa w 5 dni roboczych ,przesyłkę dostałem po 15 dniach roboczych
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, przepraszamy za opóźnienie. Mamy nadzieję, ze są Państwo zadowoleni z dostarczonego produktu.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Prosimy o przesłanie opinii lub uwag na adres e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Za długo oczekuje się za towarem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o maila na e-sklep@abraonline.pl w celu uzyskania informacji dot. zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zakupy w tym sklepie róbcie tylko w ostateczności. Deklarowana dostępność 5-10 dni. Po 3 tygodniach oczekiwania próbowałem się czegoś dowiedzieć. Sklep stacjonarny gdzie miałem odebrać towar miał sprawę gdzieś. W dodatku w opryskliwym tonie. Infolinia sklepu internetowego dla odmiany też niewiele wiedziała i kierowała do sklepu stacjonarnego. Dopiero jak udało mi się skontaktować z kierownikiem regionu, to zamówienie ruszyło i dotarło. Odbiór w Warszawie to też porażka. Magazyn ukryty głęboko na terenie FSO, na towar czekałem ponad 40min. Bo to za trudne dla sklepu przekazać info na magazyn, że ktoś właśnie idzie odebrać towar i można by go przygotować... Zdecydowanie nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za wydłużający się czas realizacji. Infolinia jest kontaktem ogólnym, który może pokierować, natomiast realizacją zamówienia zajmuje się konkretny sklep i taką też informację dostał Pan w momencie potwierdzenia złożenia zamówienia. W przypadku problemów z realizacją należy kontaktować się z pracownikami w danym obiekcie. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
Dlatego taka opinia gdyz sostalam regal ktory ma uszkodzone 2 elementy i od 7.12 nie dostalam jeszcze nowych ekementow nie wiem dlaczego tak dlugo przeciez jest 2 tygodnie na reklamacje
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 miesiące temu
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni, natomiast czas realizacji rozpatrzonej reklamacji musi być jak najszybszy, jednak nie jest on dokładnie określony. Bardzo prosimy o kontakt ze sklepem realizującym w celu ustalenia szczegółów.