Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2695Dobry

3,95

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1060) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2695)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


22 lis 2022
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Sortuj 
Od najnowszych
 Opinia zweryfikowana
3 dni temu
Brak informacji przy zamówieniu że czas realizacji jest dłuższy niż podany na stronie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Po złożeniu zamówienia pracownicy informują na bieżąco o aktualnych terminach.
 Opinia zweryfikowana
16 mar 2023
Szybsza realizacja zamówienia, rzetelne informacje na stronie o sprzedawanym produkcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 mar 2023
Zachęcamy do korzystania z opcji kuriera - towar dostarczany jest bezpośrednio do klienta, a nie pomiędzy magazynami.
 Opinia zweryfikowana
11 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
14 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
2 mar 2023
MAGAZYN POWINIEN BYĆ OTWARTY W SOBOTĘ ALBO W DZNI POWSZWDNIE PRZYNAJMNIEJ DO 19.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za opinię, została przekazana do osób zarządzających. Każdy ze sklepów ma ustalone indywidualne godziny otwarcia, jak i magazynów. W niektórych miejscowościach pracuje tylko jeden magazynier i nie może pracować dłużej.
 Opinia zweryfikowana
1 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
28 lut 2023
Pomijając fakt, ze czas realizacji na wybraną przeze mnie sofę jest bardzo długi (do 40 dni roboczych) zdecydowałam się na zakup. Dostałam telefon z informacją, ze zamówienie jest na magazynie i muszę wybrać termin dostawy, dostałam wybór tylko pomiędzy dwoma dniami. Dostosowałam wszystkie prywatne plany, aby być w domu i móc odebrać paczkę i po 2 dniach od ustalenia terminu dostawy, dostałam wiadomość, ze zaszła pomyłka i mojej sofy nadal nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Bardzo nieprofesjonalne potraktowanie klienta. Produktu nadal u mnie nie ma, dlatego ocena negatywna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie zostało złożone 28-01-2023 z terminem realizacji od 21 do 40 dni roboczych. Tego terminu była Pani świadoma przed złożeniem zamówienia. Pracownicy z pewnością skontaktują się z Panią w celu umówienia transportu narożnika.
 Opinia zweryfikowana
21 lut 2023
Realizować zamówienia zgodnie ze wskazanym terminem. Zamówienie złożone w dniu 11 stycznia 2023 miało być zrealizowane w ciągu 10 dni roboczych, mamy 21 lutego 2023, a towaru nadal nie ma, a zapłacone było w dniu zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
21 lut 2023
Dzień dobry, zamówienie zostało złożone 15-12-2022 i odebrane 16-12-2022, czas realizacji przy zamówieniu wynosił do 5 dni roboczych. Zamówienie zostało zrealizowane w terminie.
 Opinia zweryfikowana
19 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co na nią wpłynęło. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
18 lut 2023
Jesli podany jest termin realizacji 5dni a otrzymuje towar po 1,5tygodnia to ocena i rak jest wysoka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 lut 2023
Przepraszamy za opóźnienie.
 Opinia zweryfikowana
8 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co na nią wpłynęło. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
3 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co na nią wpłynęło. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
1 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 lut 2023
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
16 sty 2023
 
Ogromnie długi okres oczekiwaniami na małe meble. Zero kontaktu z klientem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 sty 2023
Składając zamówienie w dniu 16-12-2022 miała Pani podany termin: do 35 dni roboczych. Dziś jest zaledwie 20 dzień roboczy. Jeśli ma Pani pytania odnośnie realizacji prosimy o kontakt ze sklepem stacjonarnym, do którego zostało przypisane zamówienie. Sklep kontaktuje się po złożeniu zamówienia i później dopiero przed dostawą. Jakiego kontaktu Pani zatem oczekuje?
 Opinia zweryfikowana
7 sty 2023
Zbyt długa dostawa, raczej nawet totalnie niejasny termin dostawy + utrudniony kontakt ze sklepem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Towar czeka na odbiór. Wybrała Pani Odbiór osobisty w wybranym sklepie Abry z płatnością w sklepie. Zachęcamy do kontaktu e-mail.
 Opinia zweryfikowana
28 gru 2022
Towar zapłacony a nie wiadomo kiedy będzie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Prosimy o kontakt ze sklepem realizującym. Przekazujemy sprawę do pilnego wyjaśnienia.
 Opinia zweryfikowana
27 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Dziękujemy za realizację zamówienia. Jeśli ma Pani uwagi - prosimy o kontakt na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
16 gru 2022
Usługa OK , ale wykonanie sofy to już niestety kiepsko !!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Dziękujemy za opinię. Wykonanie leży po stronie producenta, którym nie jesteśmy. Jeśli mają Państwo uwagi prosimy o złożenie reklamacji.
 w trakcie sprawdzania
12 gru 2022
Nie mogę ocenić czegoś czego nie mam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Zamówienie zostało zrealizowane.
 Opinia zweryfikowana
11 gru 2022
Uszkodzony towar doręczony po terminie, zero informacji o opóźnieniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Jeśli towar dociera uszkodzony należy zgłosić reklamację. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji, pracownicy powinni dać znać.
 Opinia zweryfikowana
4 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Dziękujemy za realizację zamówienia. Jeśli ma Pan uwagi - prosimy o kontakt na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.