Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2674Dobry

3,98

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1070) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2674)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


22 lis 2022
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(59)
(45)
 Opinia zweryfikowana
13 dni temu
Sam produkt jest super i cena dobra polecam.a co do realizacji zamówienia to słabo dłuższy czas realizacji niż podawano i żadnej informacji że strony sklepu o wydłużeniu czasu.sklep zaoferował możliwość transportu umówiona godzina dostawy 11.00-12.00a dostarczone zostało po 20.00.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 dni temu
Przepraszamy za wydłużony termin realizacji i brak kontaktu ze strony personelu oraz niedogodności powstałe w wyniku z dostawą towaru. Korzystamy z usług zewnętrznych firm transportowych i podajemy Klientom informacje, jakie wcześniej zostały uzgodnione. Skoro zamówienie zostało dostarczone dopiero w godzinach wieczornych musiał pojawić się problem uniemożliwiający zrealizowanie dostawy wcześniej.
 Opinia zweryfikowana
5 mar 2023
Meble są delikatne, na stronie brak dokładnych informacji o wyglądzie mebli, np. w jaki sposób otwierają się drzwiczki, ze plecy mebli nie mają jednolitego wzoru, mają bardzo ostre krawędzie i rogi mebli
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 mar 2023
W naszej ofercie posiadamy meble od różnych producentów. W przyszłości zachęcamy do kontaktu mailowego z nami, jeśli nie posiadamy danych informacji w konkretnym momencie z pewnością je uzyskamy :)
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Brak zestawu do montażu i instrukcji. Błąd naprawiony po czasie. Sam stół spełnia swoje zadanie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Przepraszamy za powstałe niedogodności. Meble pakowane są u producenta i tak zapakowane dostarczane są do Klienta Końcowego. Dziękujemy za zgłoszenie, cieszymy się, że jest Pan zadowolony z zakupionego produktu.
 Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Czas dostawy zbyt długi czas oczekiwania
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
27 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
25 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
23 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
24 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
28 lut 2023
Pomijając fakt, ze czas realizacji na wybraną przeze mnie sofę jest bardzo długi (do 40 dni roboczych) zdecydowałam się na zakup. Dostałam telefon z informacją, ze zamówienie jest na magazynie i muszę wybrać termin dostawy, dostałam wybór tylko pomiędzy dwoma dniami. Dostosowałam wszystkie prywatne plany, aby być w domu i móc odebrać paczkę i po 2 dniach od ustalenia terminu dostawy, dostałam wiadomość, ze zaszła pomyłka i mojej sofy nadal nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Bardzo nieprofesjonalne potraktowanie klienta. Produktu nadal u mnie nie ma, dlatego ocena negatywna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie zostało złożone 28-01-2023 z terminem realizacji od 21 do 40 dni roboczych. Tego terminu była Pani świadoma przed złożeniem zamówienia. Pracownicy z pewnością skontaktują się z Panią w celu umówienia transportu narożnika.
 Opinia zweryfikowana
21 lut 2023
Realizować zamówienia zgodnie ze wskazanym terminem. Zamówienie złożone w dniu 11 stycznia 2023 miało być zrealizowane w ciągu 10 dni roboczych, mamy 21 lutego 2023, a towaru nadal nie ma, a zapłacone było w dniu zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
21 lut 2023
Dzień dobry, zamówienie zostało złożone 15-12-2022 i odebrane 16-12-2022, czas realizacji przy zamówieniu wynosił do 5 dni roboczych. Zamówienie zostało zrealizowane w terminie.
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Szybsza realizacja zamówienia, rzetelne informacje na stronie o sprzedawanym produkcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Zachęcamy do korzystania z opcji kuriera - towar dostarczany jest bezpośrednio do klienta, a nie pomiędzy magazynami.
 Opinia zweryfikowana
2 mar 2023
MAGAZYN POWINIEN BYĆ OTWARTY W SOBOTĘ ALBO W DZNI POWSZWDNIE PRZYNAJMNIEJ DO 19.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za opinię, została przekazana do osób zarządzających. Każdy ze sklepów ma ustalone indywidualne godziny otwarcia, jak i magazynów. W niektórych miejscowościach pracuje tylko jeden magazynier i nie może pracować dłużej.
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
1 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
8 lut 2023
Na stronie internetowej podany krótszy czas realizacji zamówienia niż w rzeczywistości co wprowadza w błąd.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lut 2023
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji, cieszymy się, że zdecydowała się Pani na odbiór zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
7 lut 2023
Terminowość przesyłki nie jest powalająca, choć kontakt z dostawcą był.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 lut 2023
Dziękujemy za ocenę. przepraszamy za opóźnienie. Cieszymy się, że mimo tego zdecydowała się Pani na realizację zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
15 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
7 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
3 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
18 lut 2023
Jesli podany jest termin realizacji 5dni a otrzymuje towar po 1,5tygodnia to ocena i rak jest wysoka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 lut 2023
Przepraszamy za opóźnienie.
 Opinia zweryfikowana
8 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co na nią wpłynęło. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.