Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2229Dobry

3,98

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (860) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2229)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


16 paź 2022
Na stronie internetowej było podane, że termin dostawy towaru to 5-10 dni roboczych. Gdy po upływie tego terminu dzwoniłem do sklepu aby dopytać o planowany termin dostawy to dowiedziałem się, że pracownik nie jest w stanie podać mi tego terminu. Na moją sugestię, że jest już po terminie wskazanym na stronie przy zamówieniu uzyskałem odpowiedź, że "oni tam tak piszą ale zazwyczaj trwa to dużo dłużej ok. 20 dni roboczych". Na dowód mam potwierdzenie zamówienia na w którym jest napisane, że dostawa towaru zostanie zrealizowana w ciągu 5-10 dni roboczych, zresztą na stronie internetowej cały czas jest 5-10 dni roboczych. Druga sprawa to jak już towar dotarł do magazynu z którego firma kurierska miała mi go dostarczyć to czekałem kolejne dni dokładnie od poniedziałku do soboty. O ile do sklepu jeszcze mogłem się dodzwonić to na podany numer firmy kurierskiej już nie. A pracownicy sklepu mówili mi, że to już poza nimi bo towar został przekazany i żebym kontaktował się z firmą kurierską, do której nie mogłem się przecież dodzwonić a innego kontaktu nie miałem. W końcu firma ta odezwała się ale dopiero po tym jak poprosiłem pracownika sklepu o adres tej firmy i powiedziałem, że przyjadę osobiście do nich aby ustalić termin dostawy. Trzecia sprawa to jakość wykonania. Zamówione były dwie sofy, jedna była ok natomiast w drugiej nie można było założyć oparcia ponieważ mocowania oparcia były źle przykręcone. To już osobiście poprawiłem jak również przykręcenie nóżki, która również była źle przymocowana i po prostu odpadała. Podsumowując to brak rzetelnych informacji, po zamówieniu i opłaceniu nikt w firmie nie był w stanie ustalić na jakim etapie jest realizacja zamówienia, problemy z firmą kurierską i wady dostarczonego produktu. No to taka jest moja opinia.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(72)
(32)
 Opinia zweryfikowana
10 dni temu
Komoda generalnie bardzo ładna, niestety bok miała podrapany i widoczny odprysk, (a opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone).
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Meble super. Design niedostępny w innych sklepach stacjonarnych. Minus za miesiąc oczekiwania na dostawę.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
23 godziny temu
Towar zgodny z oczekiwaniem, długi termin realizacji zamówienia.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
15 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
19 godzin temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 lis 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lis 2022
Składając zamówienie 10-10-2022 termin realizacji, jaki był podany przy produkcie wynosił do 15 dni roboczych. 18-10-2022 (czyli w trakcie terminu przez nas podanego) zdecydowała się Pani na anulowanie zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
11 paź 2022
Jestem bardzo zadowolona z zakupu narożnika
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 lis 2022
nie dzielić zamowienia na 2 cześci
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
30 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
14 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
16 paź 2022
Meble ładne ALE! W każdej paczce był uszkodzony element. Paczki z meblami były całe więc uszkodzone elementy były wypuszczone z fabryki. Uszkodzenia powstały w fazie produkcji. Brak kontroli jakości. Drugi raz nie kupię
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 lis 2022
Skoro w paczce znajdowały się uszkodzone elementy należało zgłosić reklamację. W momencie transportu może dojść do takich sytuacji, nie jesteśmy w stanie ich uniknąć. Pakowanie następuje u producenta, a kolejną osobą, która otwiera paczki jest klient. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
17 paź 2022
Czas realizacji zamówienia niezgodny z tym co podane jest na stronie sklepu. Po ustaleniu odbioru pomylenie zamówień i wydanie nie tych mebli, które były w zamówieniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 lis 2022
Przepraszamy za błąd, który nastąpił podczas realizacji zamówienia. Finalnie zdecydowała się Pani na realizację.
 Opinia zweryfikowana
14 paź 2022
Proszę by strona internetowa miała informacje adekwatne do stanu faktycznego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 lis 2022
Prosimy o uszczegółowienie co ma Pani na myśli. Na stronie nie ma podanych informacji odnośnie stanów magazynowych, pracujemy nad tym rozwiązaniem.
 Opinia zweryfikowana
10 paź 2022
Produkt przyszedł uszkodzony a instrukcja mogłaby być bardziej szczegółowa
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 paź 2022
Czy karton był uszkodzony? Czy został spisany protokół szkody z kurierem? Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia, zdjęciami oraz informacją o numerach i ilościach elementów uszkodzonych wg instrukcji montażu. Jeśli chodzi o instrukcję - taka dostarczana jest przez producenta i taką dysponujemy. Jeśli ma Pani kłopoty ze złożeniem - prosimy o kontakt.