Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie

: 3233Dobry

3,93

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1192) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3233)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

Klient Abra Meble
22 paź 2022
 Opinia zweryfikowana
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.

najbardziej krytyczna opinia

Klient Abra Meble
22 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj 
Trafność
(105)
(51)
Resetuj
Klient Abra Meble
2 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostawa szybciej niż myślałam. Brak produktu w sklepie stacjonarnym, ponieważ zawsze wolę zobaczyć produkt w który inwestycję przed jego zakupem.
Klient Abra Meble
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
10 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
9 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
3 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
14 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Obsługa sklepu w Wołominie to dramat, mam wrażenie, że pani która obsługuje stara się przeszkodzić w zakupie a nie pomóc. Wstrzymała termin realizacji, pomimo że było napisane do 5dni roboczych, a towar czekał na magazynie. Gdy podczas rozmowy poprosiliśmy o kontakt do kierownika, podała swój numer, głupio się śmiejąc, że się pomyliła, jak zadzwoniliśmy by wyjaśnić sytuację z kimś odpowiedzialnym.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
19 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam szafę ,komodę i ławę .Szafa praktycznie żadnej instrukcji ,komoda to totalna porażka brak połowę śrób dziury źle nawiercone problem ze spasowaniem ława ok
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 godzin temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. W przypadku wadliwego lub wybrakowanego towaru przypominamy, że macie Państwo możliwość złożenia reklamacji. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sklepem realizującym zamówienie lub w wiadomości prywatnej na adres email:e-sklep@abraonline.pl.
Klient Abra Meble
5 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Wciąż czekam za zamówieniem które miało być zrealizowane do 6 tygodni minęły 4 i wskazuje na to że wcześniej nie będzie.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie z prośbą o weryfikację i kontakt z w sprawie realizacji. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
Klient Abra Meble
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Długi termin realizacji

Zakup dokonamy 20.08 termin dostawy do 26 dni, jest 20.09 zamówienia jeszcze nie ma. Tyle w temacie.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie celem wyjaśnienia. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
Klient Abra Meble
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Na zamówienie czekałam dłużej niż było zakładane. Towar ok.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 godzin temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Oczywiście opinia zostanie przesłana do oddziału realizującego zamówienie. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Brak towaru , czas oczekiwania 2 tygodnie
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Z informacji umieszczonych w systemie zamówienie zostało już dostarczone. Mamy nadzieję, że mimo opóźnienia jesteście Państwo zadowoleni z zakupu.
Klient Abra Meble
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Klient Abra Meble
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Klient Abra Meble
15 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 wrz 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Klient Abra Meble
20 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Bardzo ładne meble, ale...

Bardzo ładne meble. Dobrze się składa. Tylko długo czas oczekiwania, 2 tygodnie to długo. Akurat nam na czasie bardzo zależało.
Klient Abra Meble
17 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Komoda super, wygląda nowocześnie, wykonana z porządnych materiałów. Gwiazdkę odejmuję za to, że na środku blatu było wgniecenie/zadrapanie, ale reklamacja została zrealizowana rekordowo szybko i bez zbędnych pytań.
Klient Abra Meble
30 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupiony przedmiot ok czas realizacji przedłużył się do 3 tygodni dlatego * mniej
Klient Abra Meble
3 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Możnaby poprawić czas realizacji zamówienia
Klient Abra Meble
6 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
31 sie 2023
 Opinia zweryfikowana