Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2680Dobry

3,98

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1068) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2680)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


22 lis 2022
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj 
Trafność
(93)
(45)
Resetuj
 Opinia zweryfikowana
1 mar 2023
Obsługa w salonie - super, zakupy - super, ale znaleźć magazyn, o zgrozo!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 dni temu
Bardzo latwa w obsludze strona. Niestety dostawa bardzo dluga.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 mar 2023
Czas dostawy dłuższy niż reklamowany na stronie
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
9 dni temu
 
Wszystko ok poza długim czasem dostawy
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Znalazłam sofy, jakie potrzebowałam
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
13 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 mar 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 mar 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
27 lut 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
28 lut 2023
Pomijając fakt, ze czas realizacji na wybraną przeze mnie sofę jest bardzo długi (do 40 dni roboczych) zdecydowałam się na zakup. Dostałam telefon z informacją, ze zamówienie jest na magazynie i muszę wybrać termin dostawy, dostałam wybór tylko pomiędzy dwoma dniami. Dostosowałam wszystkie prywatne plany, aby być w domu i móc odebrać paczkę i po 2 dniach od ustalenia terminu dostawy, dostałam wiadomość, ze zaszła pomyłka i mojej sofy nadal nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Bardzo nieprofesjonalne potraktowanie klienta. Produktu nadal u mnie nie ma, dlatego ocena negatywna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie zostało złożone 28-01-2023 z terminem realizacji od 21 do 40 dni roboczych. Tego terminu była Pani świadoma przed złożeniem zamówienia. Pracownicy z pewnością skontaktują się z Panią w celu umówienia transportu narożnika.
 Opinia zweryfikowana
9 dni temu
Szybsza realizacja zamówienia, rzetelne informacje na stronie o sprzedawanym produkcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Zachęcamy do korzystania z opcji kuriera - towar dostarczany jest bezpośrednio do klienta, a nie pomiędzy magazynami.
 Opinia zweryfikowana
2 mar 2023
MAGAZYN POWINIEN BYĆ OTWARTY W SOBOTĘ ALBO W DZNI POWSZWDNIE PRZYNAJMNIEJ DO 19.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za opinię, została przekazana do osób zarządzających. Każdy ze sklepów ma ustalone indywidualne godziny otwarcia, jak i magazynów. W niektórych miejscowościach pracuje tylko jeden magazynier i nie może pracować dłużej.
 Opinia zweryfikowana
11 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
1 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
19 lut 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
14 lut 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
14 lut 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
13 lut 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 lut 2023
Zgłoś opinię