Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego.
Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble:
Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy.
W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie:
Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie.
Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Pomijając fakt, ze czas realizacji na wybraną przeze mnie sofę jest bardzo długi (do 40 dni roboczych) zdecydowałam się na zakup. Dostałam telefon z informacją, ze zamówienie jest na magazynie i muszę wybrać termin dostawy, dostałam wybór tylko pomiędzy dwoma dniami. Dostosowałam wszystkie prywatne plany, aby być w domu i móc odebrać paczkę i po 2 dniach od ustalenia terminu dostawy, dostałam wiadomość, ze zaszła pomyłka i mojej sofy nadal nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Bardzo nieprofesjonalne potraktowanie klienta. Produktu nadal u mnie nie ma, dlatego ocena negatywna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie zostało złożone 28-01-2023 z terminem realizacji od 21 do 40 dni roboczych. Tego terminu była Pani świadoma przed złożeniem zamówienia. Pracownicy z pewnością skontaktują się z Panią w celu umówienia transportu narożnika.
Opinia zweryfikowana
9 dni temu
Szybsza realizacja zamówienia, rzetelne informacje na stronie o sprzedawanym produkcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Zachęcamy do korzystania z opcji kuriera - towar dostarczany jest bezpośrednio do klienta, a nie pomiędzy magazynami.
Opinia zweryfikowana
2 mar 2023
MAGAZYN POWINIEN BYĆ OTWARTY W SOBOTĘ ALBO W DZNI POWSZWDNIE PRZYNAJMNIEJ DO 19.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za opinię, została przekazana do osób zarządzających. Każdy ze sklepów ma ustalone indywidualne godziny otwarcia, jak i magazynów. W niektórych miejscowościach pracuje tylko jeden magazynier i nie może pracować dłużej.
Opinia zweryfikowana
11 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
1 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.