Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
22 paź 2022
Opinia zweryfikowana
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego.
Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble:
Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy.
W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie:
Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie.
Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Długi czas oczekiwania na produkt, ale z kolei zostałam o tym uczciwie powiadomiona, więc nie jest najgorzej.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia. Mamy nadzieje, że mimo to jesteście Państwo zadowoleni z otrzymanego zamówienia.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
10 dni temu
Opinia zweryfikowana
Dostatecznie
Długi czas realizacji, brakujące elementy.
Jedna gwiazdka na plus za jakość mebli i druga za szybką reakcje Pani w Abra Meble Żywiec i załatwienie brakującego elementu w dniu reklamacji.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji i niekompletne zamówienie. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieje, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
17 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przypominamy, że w przypadku otrzymania wadliwego towaru macie Państwo możliwość zgłoszenia reklamacji, W tym celu prosimy o kontakt w wiadomości email na adres e-sklep@abraonline.pl.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
13 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Nie otrzymaliśmy wszystkich śrubek, kołków itd. Dokupiliśmy sami, bo szkoda czasu i dojazdu na takie rzeczy... Jednak czas oczekiwania był dłuższy to jednak zamówienie powinno być kompletne.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
8 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Niestety po złożeniu - skręceniu zamówionej szafki jedna z półek okazała się za krótka w szerokości i jest szczelina ok 1-1,5 cm między półką a zamkniętą szufladą. Porażka :(
Na zdjęciach, które pokazywały tę szafkę i ekspozycji w sklepie tej szczeliny nie było.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przypominamy, że w przypadku wadliwych elementów macie Państwo możliwość złożenia reklamacji. W tym wypadku prosimy o kontakt na adres email e-sklep@abraonline.pl lub bezpośrednio ze sklepem realizującym zamówienie.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
7 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
długi termin realizacji zamówienia
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni udane.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
3 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Krzesło jako tako
Krzesło jak na zdjęciu, jakość taka sobie ale da się siedzieć. 1 na 4 krzesło miało wadliwy gwint i przy montażu śruba się ukręciła i została w oparciu. Reklamacje odrzucili z mojej winny chociaż to ich produkt miał wadę. Jakoś w 3 krzesłach montaż bez problemu się udal
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przypominamy, że istnieje możliwość odwołania się od decyzji reklamacyjnej.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
17 sie 2023
Opinia zweryfikowana
czas realizacji
Czas realizacji nie wynosił 24 h, mimo informacji przy produkcje, ale znacznie dłużej. W opisie wysyłka w 24 h była w 72 h + czas dla kuriera
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
21 sie 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Zostanie ona przekazana do kierownictwa oddziału realizującego zamówienie. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych usług była na najwyższym poziomie, dlatego Państwa opinia z pewnością będzie dla nas pomocna.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
16 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Za długi czas realizacji zamówień internetowych. I brak możliwości sprawdzenia co się dzieje z zamówieniem na stronie internetowej, trzeba dzwonić bezpośrednio do sklepu.
Na plus Przynajmniej obsługa w sklepie miła.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 sie 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Zostanie ona przekazana do kierownictwa oddziału realizującego zamówienie. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych usług była na najwyższym poziomie, dlatego Państwa opinia z pewnością będzie dla nas pomocna.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
16 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Asortyment w sklepie internetowym bardzo duży. Kontakt na czacie internetowym średni. Niby od 8 do 15 a odpowiedzi po 2 dniach. Kontakt w sklepie stacjonarnym prawidłowy. Niestety jedną płyta z uszkodzeniem . Meble matrix nie są dobrej jakości. Kiepska płyta wiórowa. Fronty maja ciemne lamówki po wycieraniu kleju. A naklejki samemu się nakleja. Ciekawe czy nie zejdą przy myciu mebli.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 sie 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przypominam, że macie Państwo prawo w przypadku uszkodzeń towaru do zgłoszenia reklamacji.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
13 sie 2023
Opinia zweryfikowana
czekam już miesiąc za komodą.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
14 sie 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do kierownictwa oddziału realizującego zamówienie. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania na dostawę mebli do sklepu, meble miały źle nawiercone otwory i trzeba było poprawić samemu
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 sie 2023
Bardzo nam przykro z powodu wydłużenia czasu realizacji zamówienia. Przypominamy, że w takim przypadku można było również towar zareklamować.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
1 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Raczej nie polecam…
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 sie 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii, zostanie ona oczywiście przekazana do kierownictwa oraz oddziału szkoleniowego celem eliminacji takich sytuacji w przyszłości. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
12 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Czas realizacji zamówienia i brak informacji jakie są powody opóźnienia.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 lip 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Bardzo nam przykro z powodu wydłużonego czasu realizacji zamówienia. Mamy nadzieję, że mimo to jesteście Państwo zadowoleni z zakupów. Pozdrawiamy
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
9 lip 2023
Opinia zweryfikowana
czas to pieniądz a w tej firmie go nie szanują. towar ok., ale czas dostawy to masakra - prawie 4 tyg.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lip 2023
Bardzo nam przykro w związku z wydłużonym czasem realizacji. Opinia zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były w terminie, dlatego Państwa opinia z pewnością będzie dla nas pomocna.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
7 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Realizacja zamówienia zamiast 7 dni było 14 dni. Brak powiadomień na email. Musiałem dzwonić kilka razy na infolinie co moim zamówieniem.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 lip 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Bardzo nam przykro w związku z opóźnieniem realizacji Państwa zamówienia. Mamy nadzieję, że mimo to jesteście Państwo zadowoleni z otrzymanego zamówienia. Jako, że staramy się nieustannie podnosić jakość naszych usług, opinia zostanie przesłana do odpowiednich oddziałów, aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
29 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Pomylenie zamowienia .. duzy czas oczekiwania ..
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
30 cze 2023
Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z pomyłką w zamówieniu oraz długim czasem oczekiwania. Na bieżąco staramy się podnosić jakość świadczonych przez nas usług, a Państwa opinia z pewnością będzie nam w tym pomocna.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
26 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Niestety towar był uszkodzony
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
30 cze 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt przez naszą skrzynkę email: e-sklep@abraonline.pl lub bezpośrednio ze sklepem realizującym zamówienie celem złożenia reklamacji.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
16 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Czas realizacji zamówienia znacznie przekracza czas podany przy produkcie.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 cze 2023
Bardzo nam przykro w związku z opóźnieniem, które wyniknęło. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były na czas.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
31 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Uszkodzenia
Możecie wprowadzić, lub poprawić kontrolę jakości, jeśli jakakolwiek istnieje, aby elementy nie były uszkodzone, a przynajmniej te widoczne.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.