Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1888Dobry

3,95

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (733) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1888)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


9 miesiące temu 
Sklep i produkty oceniam dobrze, ale dostawa to porażka. Zostało mi przywiezione drewniane łóżko piętrowe i zostawione pod drzwiami klatki. Dostawca "łaskawie" dowiózł mi je wózkiem pod samą klatkę po czym powiedział, że dostawa nie obejmuje wniesienia. Dodam, że zapłaciłam maksymalną kwotę za transport - 150 zł. W ten oto sposób zostałam pod klatką sama z wielką paczką ważącą więcej niż ja zmuszona prosić o pomoc nieznajomych ludzi. Ta sytuacja zaważyła na tym, że w przyszłości nie skorzystam ze sklepu Abra, choć produkty mają tanie i dobre, a większość mebli kupiłam właśnie tam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


1 rok temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(30)
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Zbyt długi czas oczekiwania, zamawiałam fotel kokon biały-na stronie podana informacja10dni dostawa, czekałam ok 20 i do tego zamówienie przyszło pomylone . Zamówiłam kolejny raz, mam nadzieję, że teraz będzie dobrze. 3 gwiazdki tylko dlatego, że obsługa w sklepie Abra Włocławek była bardzo miła i pomocna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, przepraszamy za opóźnienie i pomyłkę. Mamy nadzieję, że będą Państwo zadowoleni z dostarczonego produktu.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, zachęcamy do kontaktu drogą mailową pod adresem: e-sklep@abraonline.pl w celu podzielenia się opinią.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Brak możliwości bezpłatnego odbioru szafy ze sklepu, istniała tylko opcja płatnej dostawy bez wniesienia, do tego kurier nie był na czas kiedy się umówił tylko dzień później o losowej godzinie zdziwiony, że nie mam w domu tragarza do wnoszenia szafy. Szafa średniej jakości, powyszerbiane narożniki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, odbiór osobisty ze sklepów stacjonarnych możliwy jest tylko do niektórych produktów. Z racji tego, że zamówiona przez Panią szafa wysyłana jest prosto od Producenta, nie było możliwości odbioru osobistego ze sklepu stacjonarnego. Zamówienie było wysyłane zewnętrzną firmą kurierską, w związku z tym nie mamy wpływu na postępowanie Kurierów. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jeżeli produkt jest wadliwy, zachęcamy do złożenia reklamacji na adres mailowy: e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
na sofę z ustalonym kolorem czekam już ponad miesiąc, a nie było to jakieś nietypowe zamówienie . I nadal nie mam informacji o stanie realizacji mojego zamówienia, a ponoszę koszty mebla, transportu i brygady do wniesienia sofy do mieszkania. Z poważaniem Wojciech Partyka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 miesiący temu
W dniu dzisiejszym kierownik sklepu poinformował nas: "Klient był na bieżąco informowany o opóźnieniach w dostawie. (...), realizacja zamówienia się wydłużała, na każde zapytanie klienta o realizację, przekazywaliśmy ustalenia co do transportu z magazynu. W dniu dzisiejszym został ustalony transport na środę już do klienta." Przepraszamy za niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 miesiący temu
Dziękujemy za wystawioną opinię. Jeśli mieliby Państwo uwagi lub pytania do zrealizowanego zamówienia prosimy kierować je bezpośrednio do sklepu obsługującego zamówienie.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiący temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o przesłanie informacji zwrotnej na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl, co było powodem takiej oceny. Prosimy również o podanie numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zbyt długi termin realizacji, mało być14 dni a po 28 cisza.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Dzień dobry, zamówienie zostało anulowane na Pana prośbę. Przed anulowaniem był kontakt ze strony sklepu realizującego. Jeśli chciałby Pan coś dodać prosimy o wiadomość na adres mailowy e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Transport miał być w 5dni a się przedłużył miał przyjechać w poniedziałek zero kontaktu a przyjechał w środę a po za tym ok
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Dziękujemy za złożoną opinię i bardzo przepraszamy za opóźnienie.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Szafa przyszła uszkodzona nie w transporcie, lecz została spakowana uszkodzona.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Krzesła zostały wysłane do reklamacji ze względu na skazy, które się na nich znajdowały. Czekam już 3 tygodnie od dnia złożenia reklamacji na nowe krzesła... Dużo do poprawy przed Abrą.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o wiadomość prywatną na e-sklep@abraonline.pl jeśli problem nie został dalej rozwiązany z krótkim opisem sytuacji i numerem zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Szybszy czas dostarczenia przesyłki
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Jakość szafy ok. Ale co do wysokosci drążków to jakieś nieporozumienie. Chyba tylko na rzeczy dziecięce do 120 wzrostu. Ktoś nie do końca przeanalizował ta szafę. No ale jak się już kupiło co trzeba z tym żyć.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 miesiące temu
Dzień dobry, szafa jest wysoka na 215cm. Na zdjęciach na stronie https://www.abra-meble.pl/szafa-porto-203-grafit-lustro/ jest pokazana szafa wewnątrz. Wiszą w niej koszule.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Informacje na stronie są mylące, nigdzie nie jest napisane że czas dostawy to dni robocze. Po drugie otrzymałam inny kolor kontenerka niż zamawiałam. Szczęście że szafa przyszła właściwa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Informacja o czasie dostawy w dniach roboczych widnieje na stronie. Co do kontenerka - czy została złożona reklamacja? Najmocniej przepraszamy za błędnie dostarczony produkt.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dziękujemy za przesłaną opinię. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi prosimy o przesłanie wiadomości prywatnej na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Mało podobało mi się to kiedy panowie dostarczyli mi produkty, ponieważ wciskali wszystko na siłę do klatki gdzie przez to nie było nawet przejścia (narożnik i łóżko do sypialni) a po zapytaniu czy mogli by to ustawiać przed klatka bo tam już nie ma miejsca, nie dostałam żadnej odpowiedzi tylko upychali dalej. Zablokowali drzwi sąsiadów na parterze, sąsiad chciał wyjść z domu i nie miał jak, musiał czekać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dziękujemy za przesłaną opinię. Prosimy o podanie numeru zamówienia w celu ustalenia szczegółów. Transport przez nas oferowany opiera się na funkcjonowaniu lokalnych firm przewozowych.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zdjęcia towaru powinny odpowiadać rzeczywistości. Dostałam szafkę z białym tyłem z dykty, a na zdjęciu tył był z płyty tak jak cała szafka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy e-sklep@abraonline.pl. Prosimy o załączenie numeru zamówienia i zdjęć. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 miesiące temu
Dziękujemy za przesłaną opinię. Jeśli chciałaby Pan podzielić się z nami informacją co przebiegło niepomyślnie prosimy o maila na e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 miesiące temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim opisem sytuacji. Wyjaśnimy sprawę.
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
Trochę długo to trwało, chyba ponad miesiąc...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 miesiące temu
Dzień dobry, dziękujemy za przesłaną opinię. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Jeśli chcieliby Państwo poruszyć jeszcze jakieś kwestie to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl