Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego.
Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble:
Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy.
W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie:
Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie.
Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Kiedy składałem zamówienie realizacjąa miała być do 5 dni robiczych, później ktoś do mnie zadzwonił że jest poślizg i zamówienie przedłuży się do 3 tygodni. Po trzech tygodniach sama zdzwonilam do sklepu i powiedziano mi ze za tydzień. Ale to nie wszystko... sklep nie jest elastyczny i nie chce dostosować się do klienta. Dostawa w czwartek a jeśli nie ma Cię w domu lub nie ma kto wnieść towaru to dostaniesz zamówienie za 2 tygodnie lub m- c wtedy kiedy sklep ma dostawę.
Nie wspomnę o cenie z kosmosu za wniesienie mebla na wyższe piętro.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 maj 2023
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały do Państwa na czas, a informacje o wszelkich opóźnieniach zostawały udzielane na bieżąco. Niestety dostawą zajmuje się firma zewnętrzna, od której uzależnione są terminy dostaw. Mamy nadzieję, że będziecie Państwo zadowolenie z kolejnych zakupów.
Jedynie w Abra Meble znalazłem żeliwny piec kominkowy Nordflam "Sora", na którym mi zależało i do tego nabyłem go w cenie promocyjnej. Dobry kontakt ze sklepem. Dostarczony w umówionym terminie. Drobny mankament to uszkodzenie blaszanej osłony z tyłu pieca (do usunięcia we własnym zakresie), brak na piecu tabliczki znamionowej z wykazem parametrów oraz brak logo Nordflam na piecu tak jak pokazane jest na zdjęciu pieca na stronie nordflam.pl/piece.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
3 dni temu
Fachowa i bardzo sympatyczna rozmowa z konsultantem, szybkie i dostosowane do moich oczekiwań ustalenia odnośnie transportu, niezwykle staranne opakowanie mebla. Niewygórowana cena.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Możecie wprowadzić, lub poprawić kontrolę jakości, jeśli jakakolwiek istnieje, aby elementy nie były uszkodzone, a przynajmniej te widoczne.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Opinia zweryfikowana
24 maj 2023
Polecam abra meble. Towar zgodny z opisem, łatwa instrukcja montażu, panowie na magazynie uprzejmie pomogą z gabarytem.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
16 maj 2023
Odbiór osobisty wszsytko sprawnie . Bardzo długi czas oczekiwania na towar wiećej niz podane w ofercie
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
10 maj 2023
Cieszę się że udało mi się kupić bo potrzebowałam do jacuzzi te dwa uchwyty na napoje.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
24 maj 2023
Zamówienie zgodnie z opisem. Świetny kontakt z infolinią.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.