Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1888Dobry

3,95

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (733) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1888)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


9 miesiące temu 
Sklep i produkty oceniam dobrze, ale dostawa to porażka. Zostało mi przywiezione drewniane łóżko piętrowe i zostawione pod drzwiami klatki. Dostawca "łaskawie" dowiózł mi je wózkiem pod samą klatkę po czym powiedział, że dostawa nie obejmuje wniesienia. Dodam, że zapłaciłam maksymalną kwotę za transport - 150 zł. W ten oto sposób zostałam pod klatką sama z wielką paczką ważącą więcej niż ja zmuszona prosić o pomoc nieznajomych ludzi. Ta sytuacja zaważyła na tym, że w przyszłości nie skorzystam ze sklepu Abra, choć produkty mają tanie i dobre, a większość mebli kupiłam właśnie tam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


1 rok temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(60)
 Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
czasami zdarzają sie pomyłki, ale sklep dokłada wszelkich starań by załatwić sprawę na kożyść klienta
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 miesiące temu
Dziękujemy za pozytywny komentarz. Cieszymy się, że udało się załatwić sprawę bez komplikacji. Pozdrawiamy!
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Meble prezentują sie pieknie,ale za te cene prowadnice i zawiasy powinny byc zdecydowanie z wyższej półki. samodomykające a sa zwykłe. Mebelki na rogach powinny byc dopasowane bardziej precyzyjnie.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Produkt zgodny z oczekiwaniami , ale realizacja zamówienia koszmarnie długa .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 miesiące temu
Dzień dobry, czy otrzymali Państwo już swój towar? Jeśli nie - bardzo prosimy o kontakt pod adresem: e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia i krótkim pytaniem - postaramy się szybko wyjaśnić sprawę :)
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Jakość obsługi oraz solidne meble. Można by poprawić godziny wydawania towaru z magazynu do 17 i bez soboty jest kłopotliwe.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 miesiące temu
Dziękujemy za opinię :)
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
11 miesiące temu
obsługa sklepu w Piszu i transort
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 miesiące temu
Dziękujemy za przesłaną opinię :)
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Długi czas oczekiwania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, czy zakup został już sfinalizowany? Jeśli nie prosimy o kontakt na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Ładna kanapa, póki co sprawuje się bez zarzutu. Trochę długi czas dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Prosimy o podanie numeru zamówienia w celu weryfikacji czy zamówienie zostało dostarczone w czasie podanym jak na stronie internetowej. Każdy z produktów ma przypisany indywidualny czas realizacji widoczny na stronie.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Dostawa trwała zbyt długo.Od momentu zamówienia do otrzymania ponad 3 tygodnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dzień dobry, na stronie mamy podane różne czasy realizacji, w zależności od wybranego produktu. Mamy nadzieję, że przy realizacji następnego zamówienia będą Państwo w 100% zadowoleni :)
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Mebelki Titto bardzo ładne.W sam raz do pokoju chłopca
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 rok temu
Dziękujemy za przesłaną opinię :)
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię