Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
2 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiony produkt otrzymałem w terminie zgodnie z warunkami zamówienia. Na prośbę produkt został starannie zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem. Warto dodać, iż przy zamówieniu powyżej określonej wartości sklep wysyła produkty bezpłatnie - oto jest bardzo ok:)
Kontakt telefoniczny z Pania, ktora odebrala tel kiedy dzwonilam zapytac o zamówienie gdy przez 3 dni nie zmieniał sie status (byla tez pisana prośba) tragiczny, Pani bardzo nie miła z podniesionym tonem naskoczyła na mnie i nie chciala dojsc do slowa nie mam pojecia jak mozna tak rozmawiac z klientem…. Klatka wątpliwej jakości, lekko pęknięty jeden element ale za ta cene nie ma co sie czepiać, choc towar nie do konca zgodny z opisem - domek dla chomika jest inny niz na zdjęciu, jedzenie dla gryzoni ok. Ale nie zrobie wiecej tu zakupow i nie polecam sprzedającego.
Długi czas oczekiwania,pomimo prośby o niezwłoczne przysłanie uprzęży rehabilitacyjnej,...bez odpowiedzi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila
12 sty 2024
Szanowna Pani Agnieszko,
Na karcie każdego produktu podajemy czas w jakim dany produkt jest wysyłany. Jest to wyróżnione kolorem czerwonym, tak aby było to widoczne dla naszych Klientów. W przypadku produktu, który Pani zamówiła są to 3 dni robocze. Również taka informacja widnieje w podsumowaniu w koszyku jeszcze przed dokonaniem płatności. Zależy nam na tym, aby Klienci otrzymali rzetelną informację i podjęli decyzję przed zakupem czy taki czas wysyłki zamówienia im odpowiada.
Złożyła Pani zamówienie w naszym sklepie w dniu 01.01.2024r o godzinie 23.48. Produkt wysłaliśmy 4.01.2024r, czyli w deklarowanym czasie, w 3 dniu roboczym.
Od tej pory za dostarczenie przesyłki odpowiadała firma kurierska, w tym przypadku Inpost.
Dodatkowo wysłała Pani maila z zapytaniem o wysyłkę w dniu 3.01.2024r o godzinie 1.10.
Na Pani maila odpowiedzieliśmy w dniu 3.01.2024r o godzinie 11.33 - prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki. Napisaliśmy, że produkt zostanie wysłany w 3 dniu roboczym.
Dlatego bardzo nam przykro, że pomimo wysłania odpowiedzi mailowej oraz wysyłki zamówienia w deklarowanym czasie dostaliśmy od Pani tak bardzo niesprawiedliwą ocenę. Oczywiście zdarza nam się popełniać błędy i w takich przypadkach przyjmujemy krytykę z pokorą. Zawsze jednak staramy się rozwiązać takie sytuacje, aby Klient był usatysfakcjonowany.
Pozdrawiamy
2 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Jakość słaba. Ale mimo wszystko , wszystko przybyło w dobrym stanie, bez żadnych uszkodzeń.
Zgłoś opinię
10 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Nie polecam
Kontakt telefoniczny z Pania, ktora odebrala tel kiedy dzwonilam zapytac o zamówienie gdy przez 3 dni nie zmieniał sie status (byla tez pisana prośba) tragiczny, Pani bardzo nie miła z podniesionym tonem naskoczyła na mnie i nie chciala dojsc do slowa nie mam pojecia jak mozna tak rozmawiac z klientem…. Klatka wątpliwej jakości, lekko pęknięty jeden element ale za ta cene nie ma co sie czepiać, choc towar nie do konca zgodny z opisem - domek dla chomika jest inny niz na zdjęciu, jedzenie dla gryzoni ok. Ale nie zrobie wiecej tu zakupow i nie polecam sprzedającego.
Zgłoś opinię
26 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Dostałam połowę zamówienia, miało być 60 tabletek w paczce było 30.
Zgłoś opinię
7 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania na wysyłkę.
Zgłoś opinię
10 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Dokładniej czytać zamówienie...przysłaliście nie te zaczepy do transportera co były zamawiane....
Zgłoś opinię
16 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Nie polecam
Niestety kubek ma dziurę w pokrywce. Zareklamuję.
Zgłoś opinię
13 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Nic
Zgłoś opinię
27 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila
26 sie 2023
Dzień dobry, prosimy o informację skąd ta ocena. Zamówienia wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od złożonego zamówienia. Informujemy o tym wyraźnie w naszym sklepie w kilku miejscach, również na karcie produktu oraz w koszyku (wyraźna informacja dodana czerwoną, dużą, pogrubioną, widoczną czcionką). W Pani przypadku zmieściliśmy się z wysyłką w deklarowanym czasie. Zamówiła Pani produkt 22.08, a zamówienie wysłaliśmy 25.08. Prosimy o informację zwrotną, tak aby nie mylić innych klientów. Czekamy na odzew i pozdrawiamy
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.