Obsłiga klienta na bardzo wysokim poziomie. W sklepie skończył się produkt smaczzków dla pieska, który zamówiłam. Otrzymałam bardzo miły telefon odnośnie mojego zamówienia, z zapytaniem o to czy chcę zrezygnować z części zamówienia, czy wymienić je na inne smaczki. Dopytano mnie szczegółowo o potrzeby pieska i wymieniono produkt na podobną cenę, dopłacając różnicę na koszt sklepu. Jestem bardzo zadowolona z podejścia do klienta.
Mata do drapania zgodna z opisem , bardzo ładna a kot 🐱 zachwycony bardzo dziękuję jedyny minus mata została źle zapakowana , pudełko zupełnie rozwalone
Obsługa i procesowanie zamowienia super! Mógłby być większy wybór asortymentu, bo dużo produktów ma status "powiadom o dostepnosci" oraz większe ilość na stanie, żeby można było zamówić większą ilość na raz.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
18 lut 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
11 lut 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
17 sty 2023
Szczególnie jestem zadowolona z szybkiej dostawy
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
20 gru 2022
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
4 maj 2022
Ktoś nie pomyślał, że może lepiej nie wysyłać paczki z psią kiełbasą przed długim weekendem, w rezultacie szła tydzień - z czego większość leżakowania w magazynach - a ja się obawiałam, czy zawartość się nie zepsuje. Na szczęście wszystko ok.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
16 kwi 2022
Zamowilam zawieszke w ksztalcie kota a dostalam w ksztalcie kości... To niby nic takiego ale gdyby sklep dal znac ze nie ma kotow to bym wcale nie wziela. Produkty ogolnie dosyc drogie.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.