Sklep zoologiczny Świat Pupila- Logo - Opinie

Sklep zoologiczny Świat Pupila
Opinie:

Opinie (369) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1474)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 2 kwi 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Sklep zoologiczny Świat Pupila spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

2 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiony produkt otrzymałem w terminie zgodnie z warunkami zamówienia. Na prośbę produkt został starannie zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem. Warto dodać, iż przy zamówieniu powyżej określonej wartości sklep wysyła produkty bezpłatnie - oto jest bardzo ok:)

najbardziej krytyczna opinia

2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam złożenie zamówienia z płatnością przy odbiorze po pięciu dniach kontakt ze sklepem w celu ustalenia terminu dostawy okazało się że sklep dopiero zamierza nadać paczkę. Paczka dotarła po dwóch dniach ale zawartość jest niezgodna z zamówieniem
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam złożenie zamówienia z płatnością przy odbiorze po pięciu dniach kontakt ze sklepem w celu ustalenia terminu dostawy okazało się że sklep dopiero zamierza nadać paczkę. Paczka dotarła po dwóch dniach ale zawartość jest niezgodna z zamówieniem
Zgłoś opinię
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka dostarczona po miesiącu bez jakiego kolwiek upominka przeprosinowego za cierpliwość opóźnionej paczki.
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania,pomimo prośby o niezwłoczne przysłanie uprzęży rehabilitacyjnej,...bez odpowiedzi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila
12 sty 2024
Szanowna Pani Agnieszko, Na karcie każdego produktu podajemy czas w jakim dany produkt jest wysyłany. Jest to wyróżnione kolorem czerwonym, tak aby było to widoczne dla naszych Klientów. W przypadku produktu, który Pani zamówiła są to 3 dni robocze. Również taka informacja widnieje w podsumowaniu w koszyku jeszcze przed dokonaniem płatności. Zależy nam na tym, aby Klienci otrzymali rzetelną informację i podjęli decyzję przed zakupem czy taki czas wysyłki zamówienia im odpowiada. Złożyła Pani zamówienie w naszym sklepie w dniu 01.01.2024r o godzinie 23.48. Produkt wysłaliśmy 4.01.2024r, czyli w deklarowanym czasie, w 3 dniu roboczym. Od tej pory za dostarczenie przesyłki odpowiadała firma kurierska, w tym przypadku Inpost. Dodatkowo wysłała Pani maila z zapytaniem o wysyłkę w dniu 3.01.2024r o godzinie 1.10. Na Pani maila odpowiedzieliśmy w dniu 3.01.2024r o godzinie 11.33 - prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki. Napisaliśmy, że produkt zostanie wysłany w 3 dniu roboczym. Dlatego bardzo nam przykro, że pomimo wysłania odpowiedzi mailowej oraz wysyłki zamówienia w deklarowanym czasie dostaliśmy od Pani tak bardzo niesprawiedliwą ocenę. Oczywiście zdarza nam się popełniać błędy i w takich przypadkach przyjmujemy krytykę z pokorą. Zawsze jednak staramy się rozwiązać takie sytuacje, aby Klient był usatysfakcjonowany. Pozdrawiamy
26 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostałam połowę zamówienia, miało być 60 tabletek w paczce było 30.
Zgłoś opinię
16 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Niestety kubek ma dziurę w pokrywce. Zareklamuję.
Zgłoś opinię
13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila
26 sie 2023
Dzień dobry, prosimy o informację skąd ta ocena. Zamówienia wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od złożonego zamówienia. Informujemy o tym wyraźnie w naszym sklepie w kilku miejscach, również na karcie produktu oraz w koszyku (wyraźna informacja dodana czerwoną, dużą, pogrubioną, widoczną czcionką). W Pani przypadku zmieściliśmy się z wysyłką w deklarowanym czasie. Zamówiła Pani produkt 22.08, a zamówienie wysłaliśmy 25.08. Prosimy o informację zwrotną, tak aby nie mylić innych klientów. Czekamy na odzew i pozdrawiamy