dekoracjadomu.plOpinie

: 766Bardzo dobry

4,85

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 6.10.2021
data aktualizacji: 28.06.2022
Sklep dekoracjadomu.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dekoracjadomu.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 6.10.2021
data aktualizacji: 28.06.2022
Sklep dekoracjadomu.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dekoracjadomu.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu dekoracjadomu.pl

Opinie zweryfikowana (677) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (766)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


7 miesiące temu
W Panstwa sklepie zakupiłam wianek bożonarodzeniowy na drzwi.Czas realizacji zamówienia byl bardzo szybki i obsługa klienta rzetelna i profesjonalna.Jedyne co poszlo nie tak to wianek mimo że był taki jak na zdjęciach tzn.przyjechal dokladnie taki produkt jaki zamawiałam ale w rzeczywistości nie okazał się tak piekny jak na zdjęciu, kolory nie były takie zywe itd ale za to nie mam żalu do sklepu tylko czasem tak bywa, że na zdjęciach produkty wypadają korzystniej niz w rzeczywistości.Ale ogólnie sklep za wysoki poziom obsługi klienta i szybkość realizacji zamówień serdecznie polecam:)
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


7 miesiące temu
Zamówiłam świeczniki szklane ze "złotymi" ozdobami. Po otrzymaniu, stwierdziłam, że ozdoby te wykonane są z cienkiej blaszki, powykrzywiane, nietrzymające wcale szklanego klosza. W średnicy szkła i złotej ozdoby jest co najmniej 1 cm różnicy, więc całość jest bardzo niespójna. Mało tego, na jednej podstawce dało się zauważyć rdzawe kropki. Na zdjęciu wyglądało to bardzo efektownie. Mogę zrozumieć zamieszanie wokół świąt i wzmożone zakupy, ale w pierwszej przesyłce otrzymałam towar, którego nie zamawiałam. Musiałam dokonać zwrotu.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu dekoracjadomu.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(8)
(3)
(9)
 Opinia zweryfikowana
21 dni temu
26.04 zamówiłam lampion, miał być za miesiąc.30.05 zapytałam o przesyłkę, otrzymałam odp, że towar będzie za kolejny miesiąc. Oczywiście nikt mnie o tym nie poinformował, dopiero jak wysłałam zapytanie, to dowiedziałam się o braku towaru, za który zapłaciłam z góry. Zdecydowanie nie polecam!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
22 dni temu
Towar jakościowo nie jest 100%.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Żadna przesyłka nie trafiła na wskazany w zamówieniu adres.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
5 godzin temu
Panie Ryszardzie, jeszcze raz bardzo przepraszamy za brak możliwości zrealizowania zamówienia w wyznaczonym terminie. Niestety dostawa się opóźniła. Producent miał problemy logistycznie - o czym od razu Pana poinformowaliśmy. Jeśli zdecyduje się Pan na zaproponowaną rekompensatę - prosimy o kontakt :) Pozdrawiamy i zapraszamy ponowie - zespół DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu 
Zamówiłam 2 produkty w dwóch różnych terminach i okazało się że za każdym razem produkt był już niedostępny.Jestem rozczarowana waszym sklepem. Pozdrawiam. Barbara
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
5 godzin temu
Pani Barbaro, dostępność produktu jest określana na stronie przy każdym produkcie. W przypadku braku produktu i oczekiwania na dostawę jest również możliwość zamówienia produktu i rezerwacji z kolejnej dostawy, informacja o tym jest przekazywana klientowi podczas zamówienia. Bardzo nam przykro, że trafiła Pani akurat na czas, kiedy produkt się wyprzedał, a czas oczekiwania był dla Pani zbyt długi. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie - zespół DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Prosze dostarczyć towar. Nie mogę ocenić czegoś, czego jeszcze nie dostalam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
5 godzin temu
Pani Aleksandro, zamawiała Pani produkt z dłuższym terminem realizacji zamówienia, o czym informowaliśmy podczas składania zamówienia. Cieszymy się jednak, że towar dotarł do Pani w wyznaczonym terminie. Prośba o wystawienie opinii jest wysyłana automatycznie. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie - zespół DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Czekam ponad tydzień brak info realizacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
5 godzin temu
Pani Agato zamawiała Pani produkt z dłuższym terminem realizacji. Informacja o terminie była podawana podczas zamawiania przez Panią produktu na stronie oraz podczas podsumowania. Dodatkowo wysłaliśmy maila z przypomnieniem. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie - zespół DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Niedomalowane elementy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Pani Bożeno, zapraszamy do złożenia reklamacji na zakupiony produkt. Wspólnie znajdziemy jakieś rozwiązanie tej reklamacji. Pozdrawiamy - DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zamówiłam świeczniki szklane ze "złotymi" ozdobami. Po otrzymaniu, stwierdziłam, że ozdoby te wykonane są z cienkiej blaszki, powykrzywiane, nietrzymające wcale szklanego klosza. W średnicy szkła i złotej ozdoby jest co najmniej 1 cm różnicy, więc całość jest bardzo niespójna. Mało tego, na jednej podstawce dało się zauważyć rdzawe kropki. Na zdjęciu wyglądało to bardzo efektownie. Mogę zrozumieć zamieszanie wokół świąt i wzmożone zakupy, ale w pierwszej przesyłce otrzymałam towar, którego nie zamawiałam. Musiałam dokonać zwrotu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Pani Hanno, złożyliśmy reklamację do producenta oraz drobiazgowo sprawdziliśmy całą dostawę. Prosimy o przesłanie zdjęć wad produktu - będziemy mogli się odnieść do Pani opinii. Pozdrawiamy - DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
dostawa ok . Niestety towar jest uszkodzony ( pogięcia i zarysowania ) oraz odbarwienia na tarczach luster . Ponadto po wypakowaniu z pudła ( nie było uszkodzone) lustro było bardzo zakurzone i brudne - dwie tarcze odklejone. To skandal. tak się nie działa . gdybym otworzył przy kurierze to bym nie odebrał - to był jednakże prezent. Najadłem się wstydu. Przykre i irytujące bo wiele razy z takiej formy zakupu korzystałem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Panie Zbigniewie prosimy o złożenie nam reklamacji oraz wysłanie zdjęć uszkodzeń. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie z tej sytuacji. Pozdrawiamy - Zespół DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
pobieracie Państwo opłatę za szybką wysyłkę w Moim przypadku nie mało 140,00 zł przy takim zakupie jaki zrobiłam, dostawa w ciągu 24 godzin napis przy towarze i zamówieniu. a tu klops prawie tydzień czekałam na dostawę. Proszę pisać prawdę , wprowadzacie klientów w błąd. A jeszcze podwyższenie ceny stolika gdzie wszędzie wchodzi BLACK Friday mało fajne.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Jeszcze raz przepraszamy za opóźnienie w dostarczeniu przesyłki, która wynikała z opóźnienia dostawy od producenta, o której informowaliśmy po zakupie. Cena stolika przed dokonaniem przez Państwa zamówienia nie została podwyższona ze względu na Black Friday, ale z racji podwyższenia kosztów zakupu produktu z nowej dostawy oraz kosztów transportu przez producenta. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie - DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Ławka postawiona w kącie prezentuje się nieźle. Wyeksponowana , doświetlona lampą lub słońcem znacznie gorzej. Elementy chromowane (pomijając, że bardzo brudne przy dostawie) wykonane siermiężnie (szlifowania spawów gładkie ,ale pofalowane). Chrom z wieloma ryskami niedający się wypolerować. Transakcja z dostawą OK
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Panie Macieju, prosimy o złożenie reklamacji oraz poparcie jej zdjęciami - wspólnie znajdziemy rozwiązanie. Pozdrawiamy - zespół DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
To jakaś porażka. Nigdy więcej zamówień w tym sklepie . Zamówiłam kokardę velvet, której jakość jest bardzo średnia. Samochód led to klapa totalna . Brokat to się wysypywał z pudełka a jedna narta była jakby pęknieta. Także rozczarowanie totalne, liczyłam na lepsze rzeczy niż od przeciętnego chińczyka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
4 miesiący temu
Pani Natalio bardzo nam przykro, że jakość produktów nie spełniła Pani oczekiwań. Ozdoba - samochód jest wykonana z wykorzystaniem brokatu i jak każdy produkt z brokatem może niestety się w transporcie obsypać. Po zdjęciu ozdoby - nart, nie możemy stwierdzić uszkodzenia tego produktu. Przy uszkodzeniach, które Pani opisuje należy złożyć reklamację do sprzedawcy. Nie dostaliśmy drugiej szansy, a moglibyśmy wymienić produkty na nieuszkodzone. Pomimo nieudanej transakcji bardzo dziękujemy za opinie, gdyż przyczyniają się one do polepszania jakości asortymentu. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie - DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Obydwa stojaki na kwiaty miały obdrapaną farbę, co znacznie je szpeci. Dodatkowo jeden ze stojaków nie jest stabilny, jest delikatnie krzywy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Pani Moniko, bardzo prosimy o złożenie reklamacji i przesłanie zdjęć uszkodzeń, które prawdopodobnie powstały w transporcie. Będziemy mogli na tej podstawie zająć się wymianą produktów. Pozdrawiamy i czekamy na kontakt - DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
Bądźcie słowni. W ofercie: dostawa w 24H. W rzeczywistości 3 dni :-(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Panie Stefanie, bardzo przepraszamy za opóźnienie w dostarczeniu produktu, które wynikało z opóźnienia dostawy przez producenta, o czym informowaliśmy po zakupie. Zapraszamy do nas ponownie, tym razem wyślemy bez opóźnień :) Zespół DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Opis towaru zgodny z jego wykonaniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Panie Bogdanie, lustro jest wykonane z naturalnego drewna, więc mogą występować naturalne sęki i nie stanowią one wady produktu ;) Taki wygląd jest również prezentowany na zdjęciach w naszej ofercie. Informowaliśmy, że ma Pan prawo do zwrotu produktu. Pozdrawiamy - zespół Dekoracjadomu.pl
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Pani Beato, nie otrzymaliśmy reklamacji po zrealizowaniu zamówienia - prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia obniżonej oceny. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie - Zespół Dekoracja Domu :)
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Pani Karolino, jeśli produkt nie spełnił Pani oczekiwań, serdecznie prosimy o złożenie reklamacji i kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie - DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekoracjadomu.pl
3 miesiący temu
Pani Katarzyno, jeśli produkt nie spełnił Pani oczekiwań, serdecznie prosimy o złożenie reklamacji i kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie - DekoracjaDomu.pl
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
Zgłoś opinię