Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
4 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Piękne materiały
dwa razy kupowałam w Tkaniny.net i za każdym razem realizacja zamówienia przebiegła zgodnie z opisem. Materiały na stronie również są dobrze opisane, łącznie z wizualizacją obszaru wzoru (jeśli tkanina jest wzorzysta).
Nie ma mojego zamówienia - nie dotarlo do mnie, nie mogę się z państwem skontaktować nikt mi nie odpisuje na messengerze i nie wiem co mam zrobić .
Czekam na odpowiedz od kilku dni.
nie polecę państwa firmy nikomu
Szanowny Kliencie, przykro nam, że nie otrzymałeś swojego zamówienia. Przekazaliśmy je dostawcy usług spedycyjnych 31 lutego i wygląda na to, że zostanie ono zwrócone. Wysłaliśmy zapytanie do dostawcy. Zachęcamy do kontaktu z nami, a my znajdziemy rozwiązanie.
16 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam mojego zamówienia, tylko inny towar, którego nie zamawiałam. A jak napisała maila do sklepu, to wiadomość wróciła się jako nieznany adres.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu tkaniny.net
16 sty 2024
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że otrzymałeś nieprawidłowe zamówienie. Z przyjemnością zorganizujemy wymianę.
21 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nie polecam! Moje zamówienie zostało anulowane z powodu braku materiału, a o zwrot pieniędzy musiałam się upominać
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu tkaniny.net
3 sty 2024
Dziękujemy za opinię. wykorzystujemy takie opinie do ulepszania naszych produktów, usług i procesów.
22 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiony produkt nie dotarł.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu tkaniny.net
3 sty 2024
Dziękujemy za Twoją opinię. Wykorzystujemy takie opinie do ulepszania naszych produktów, usług i procesów. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta i podanie numeru zamówienia i/lub numeru klienta, abyśmy mogli sprawdzić, co jest nie tak. https://support.thecreativeclub.com/hc/pl/requests/new
15 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Nie ma mojego zamówienia - nie dotarlo do mnie, nie mogę się z państwem skontaktować nikt mi nie odpisuje na messengerze i nie wiem co mam zrobić .
Czekam na odpowiedz od kilku dni.
nie polecę państwa firmy nikomu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu tkaniny.net
21 sie 2023
Drogi kliencie, Przykro nam, że nie otrzymałeś listu z próbkami. Ponownie wysłaliśmy próbki na nasz koszt.
Szanowny Kliencie, dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam, że czas dostawy jest aktualnie opóźniony. Przekazaliśmy Twoje zamówienie dostawcy usług spedycyjnych w dniu 02.12.2023 i mamy nadzieję, że wkrótce je otrzymasz.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.