Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
9 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Fantastyczna opcja zwrotu i wymiany w ciągu 100 dni. Dzięki temu mogłam spokojnie przemyśleć zakup i zdecydować, czy biżuteria spełnia moje oczekiwania. Sklep zdecydowanie na plus!
Niestety nie mogę pochwalić sprzedawcy, ponieważ musiałam interweniować w sprawie mojego zamówienia. Nie dotrzymany został termin dostawy , podobno z powodu błędu w systemie, z którego wysłano do mnie e-mail zawiadamiający ,że dostawa nastąpi w innym terminie, bez określenia dokładnego dnia. Musicie Państwo poprawić system elektroniczny aby samodzielnie nie zmieniał elementów umowy zawartej między klientem a sprzedawcą.
Niestety nie mogę pochwalić sprzedawcy, ponieważ musiałam interweniować w sprawie mojego zamówienia. Nie dotrzymany został termin dostawy , podobno z powodu błędu w systemie, z którego wysłano do mnie e-mail zawiadamiający ,że dostawa nastąpi w innym terminie, bez określenia dokładnego dnia. Musicie Państwo poprawić system elektroniczny aby samodzielnie nie zmieniał elementów umowy zawartej między klientem a sprzedawcą.
Zgłoś opinię
15 mar 2024
Opinia zweryfikowana
No nie jestem zadowolony kolczyki wg opisu na państwa stronie miały miec średnicę 4cm a przyszły poniżej 2,5cm. Zaproponowali państwo rekompensatę 50zl przy najbliższych zakupach co jest nieporozumieniem bo praktycznie każdy produkt na państwa stronie jest sporo droższy niż w innych miejscach, także ode mnie 1 gwiazka. Czuje niedosyt.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bonore.pl
15 mar 2024
Dzień dobry,
staramy się dokładać wszelkich starań aby nasze opisy były jak najbardziej pomocne. Przepraszamy serdecznie za pomyłkę i rozumiemy że jest Pan nie zadowolony z naszych usług. Rabat o którym Pan wspomina nie dotyczy przyszłych zakupów, a rekompensaty za teraźniejsze błędne zamówienie. Oczywiście istnieje też możliwość darmowego zwrotu kolczyków. Skontaktuje się z Panem mailowo aby rozwiązać tą sytuację.