Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
22 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Jakość sukienek bardzo dobra, żałuję że musiałam oddać bo rozmiar był dla mnie za mały w pasie. To co mogłoby być lepsze w Waszym sklepie to kwestia zwrotów. Jest z tym trochę zamieszania biorąc pod uwagę że założyłam sobie Wasze aplikację. Wysyłanie kwestionariusza "odstąpienie od umowy" i wysyłanie paragonu wydaje mi się zbędne. Można by w aplikacji zaznaczać co się zwraca. No i oczywiście odsyłanie zamówienia na mój koszt trochę mnie zniechęca to kupowania tak trochę w ciemno. Gdyby nie to, spróbowałabym z innym rozmiarem ale już mam niechęć do ewentualnego odsyłania. Na plus na pewno jest też kontakt z klientem drogą mailową- szybki o bezproblemowy. Zamówienie wysłane błyskawicznie.
Sukienki piękne, ładnie uszyte, ale po pierwszym wyjściu już jest zmechacenie na pasku...Jest mi b. przykro, bo byłabym bardzo zadowolona, ale jakość materiału...
Dwa tygodnie od zakupu i wykonania przelewu online, nadal brak towaru i jakiejkolwiek informacji o wysyłce.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu liviaclue.pl
9 dni temu
Dzień dobry Pani Sylwio, bardzo nam przykro, że otrzymaliśmy jedną gwiazdkę skoro dotrzymaliśmy terminu realizacji. Zamówiła Pani sukienkę z 10-dniowym czasem wysyłki. O czasie wysyłki każdego produktu informujemy w: karcie produktu (jeszcze przed zamówieniem), w koszyku (w trakcie składania zamówienia), oraz w mailu potwierdzającym zamówienie. Dzień wysyłki Pani zamówienia przypadał na 19 marca i też tego samego dnia zamówienie zostało do Pani wysłane.
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
:(
Od dwóch tygodni oczekuję na zamówienie. Zero informacji o statucie zamówienia.
Zgłoś opinię
2 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Uaktualnić rozmiarowke i zmienić materiały bo te prześwitują
Zgłoś opinię
7 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Niestety sukienka słabo skrojoną, wyglądała jakby źle uszyta
Zgłoś opinię
28 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Zwroty/wymiany
Zamówiłam spódnicę, ale okazała się za duża. Odesłanie towaru odbywa się na koszt klienta (13 zł InPost), a właśnie otrzymałam e-mail, ze firma przyjęła towar do wymiany, ale koszt wysyłki ponownie pokrywam ja. To moje ostatnie zakupy w LC.
Zgłoś opinię
3 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Pytacie o jakość usług a ja jeszcze żadnej paczki nie dostałam. Wprawdzie jest napisane wysyłka w 14 dni roboczych, ale pi co w takim razie pytać o jakość usług przed tą wysyłka?
Zgłoś opinię
15 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas oczekiwania na zwrot środków -
Zgłoś opinię
3 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Prosicie o ocenę zamówienia którego jeszcze nie dostałam. Jest opóźnione , stąd niska ocena.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu liviaclue.pl
18 lip 2023
Bardzo nam przykro, że miała Pani niemiłe doświadczenia z naszym sklepem. :( System automatycznie wysyła zaproszenie do podzielenia się swoimi doświadczeniami 14 dni po złożeniu zamówienia - byśmy mieli czas na skompletowania zamówienia, a Klientka na spokojnie zapoznała się z produktem. W przypadku Pani zamówienia niefortunnie zdarzyło się tak, że konieczne było domówienie tkaniny. Zrobiliśmy to w trybie pilnym, a jak tylko otrzymaliśmy materiał nasze krawcowe rozpoczęły szycie. Wysłaliśmy Pani maila z informacją o opóźnieniu wysyłki, niestety Pani w międzyczasie otrzymała maila z prośbą o wystawienie oceny. Mamy nadzieję, że sukienka pasuje, a w przyszłości Pani doświadczenia z naszym sklepem będą lepsze.
9 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu telefonicznego brak informacji o etapach realizacji zamówienia
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.