liviaclue.pl
Opinie:

Opinie (384) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1108)

4,83
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 25 paź 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
liviaclue.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

22 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość sukienek bardzo dobra, żałuję że musiałam oddać bo rozmiar był dla mnie za mały w pasie. To co mogłoby być lepsze w Waszym sklepie to kwestia zwrotów. Jest z tym trochę zamieszania biorąc pod uwagę że założyłam sobie Wasze aplikację. Wysyłanie kwestionariusza "odstąpienie od umowy" i wysyłanie paragonu wydaje mi się zbędne. Można by w aplikacji zaznaczać co się zwraca. No i oczywiście odsyłanie zamówienia na mój koszt trochę mnie zniechęca to kupowania tak trochę w ciemno. Gdyby nie to, spróbowałabym z innym rozmiarem ale już mam niechęć do ewentualnego odsyłania. Na plus na pewno jest też kontakt z klientem drogą mailową- szybki o bezproblemowy. Zamówienie wysłane błyskawicznie.

najbardziej krytyczna opinia

14 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Sukienki piękne, ładnie uszyte, ale po pierwszym wyjściu już jest zmechacenie na pasku...Jest mi b. przykro, bo byłabym bardzo zadowolona, ale jakość materiału...
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu liviaclue.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Brak towaru

Dwa tygodnie od zakupu i wykonania przelewu online, nadal brak towaru i jakiejkolwiek informacji o wysyłce.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu liviaclue.pl
9 dni temu
Dzień dobry Pani Sylwio, bardzo nam przykro, że otrzymaliśmy jedną gwiazdkę skoro dotrzymaliśmy terminu realizacji. Zamówiła Pani sukienkę z 10-dniowym czasem wysyłki. O czasie wysyłki każdego produktu informujemy w: karcie produktu (jeszcze przed zamówieniem), w koszyku (w trakcie składania zamówienia), oraz w mailu potwierdzającym zamówienie. Dzień wysyłki Pani zamówienia przypadał na 19 marca i też tego samego dnia zamówienie zostało do Pani wysłane.
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana

:(

Od dwóch tygodni oczekuję na zamówienie. Zero informacji o statucie zamówienia.
Zgłoś opinię
2 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Uaktualnić rozmiarowke i zmienić materiały bo te prześwitują
Zgłoś opinię
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety sukienka słabo skrojoną, wyglądała jakby źle uszyta
Zgłoś opinię
28 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Zwroty/wymiany

Zamówiłam spódnicę, ale okazała się za duża. Odesłanie towaru odbywa się na koszt klienta (13 zł InPost), a właśnie otrzymałam e-mail, ze firma przyjęła towar do wymiany, ale koszt wysyłki ponownie pokrywam ja. To moje ostatnie zakupy w LC.
Zgłoś opinię
3 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Pytacie o jakość usług a ja jeszcze żadnej paczki nie dostałam. Wprawdzie jest napisane wysyłka w 14 dni roboczych, ale pi co w takim razie pytać o jakość usług przed tą wysyłka?
Zgłoś opinię
15 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas oczekiwania na zwrot środków -
Zgłoś opinię
3 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Prosicie o ocenę zamówienia którego jeszcze nie dostałam. Jest opóźnione , stąd niska ocena.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu liviaclue.pl
18 lip 2023
Bardzo nam przykro, że miała Pani niemiłe doświadczenia z naszym sklepem. :( System automatycznie wysyła zaproszenie do podzielenia się swoimi doświadczeniami 14 dni po złożeniu zamówienia - byśmy mieli czas na skompletowania zamówienia, a Klientka na spokojnie zapoznała się z produktem. W przypadku Pani zamówienia niefortunnie zdarzyło się tak, że konieczne było domówienie tkaniny. Zrobiliśmy to w trybie pilnym, a jak tylko otrzymaliśmy materiał nasze krawcowe rozpoczęły szycie. Wysłaliśmy Pani maila z informacją o opóźnieniu wysyłki, niestety Pani w międzyczasie otrzymała maila z prośbą o wystawienie oceny. Mamy nadzieję, że sukienka pasuje, a w przyszłości Pani doświadczenia z naszym sklepem będą lepsze.
9 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu telefonicznego brak informacji o etapach realizacji zamówienia
Zgłoś opinię
21 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię