Sklep oferuje produkty, których faktycznie nie ma w ofercie, następnie przesyła towar niezgodny z zamówieniem tłumacząc, że producent już nie produkuje... Skoro nie produkuje to jaki jest cel oferowania do sprzedaży towaru, którego nie ma? Niech każdy odpowie sobie sam. 1 za zmarnowany czas i towar słabej jakości.
Nie wiem dlaczego ale długopis już idzie od 26.02. Na stronie InPost mam dwa dostarczenia jednego zakupu w tym jednym jest jakaś info „ZAREKLAMOWANE”. Następnie info WYDANA DO DORĘCZENIA a teraz PRZYJĘTA W ODDZIALE. Już się zastanawiam czy ten długopis przyjdzie .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu parkersklep.com
17 mar 2024
Przykro nam z powodu długiego oczekiwania na przesyłkę, niestety nie mamy wpływu na działanie przewoźnika INPOST :(
Przesyłki przeważnie dostarczane są w ciągu 24h Jednak zdarzają się opóźnienia z przyczyn niezależnych od nas.
18 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Realizować właściwie złożone zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu parkersklep.com
19 lut 2024
Przez błąd został wysłany nieprawidłowy kolor wkadu do pióroa kulkowego, oczywiście poprawny produkt został wysłany do kupującego. Przepraszamy za pomyłkę.
9 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Strata czasu...
Sklep oferuje produkty, których faktycznie nie ma w ofercie, następnie przesyła towar niezgodny z zamówieniem tłumacząc, że producent już nie produkuje... Skoro nie produkuje to jaki jest cel oferowania do sprzedaży towaru, którego nie ma? Niech każdy odpowie sobie sam. 1 za zmarnowany czas i towar słabej jakości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu parkersklep.com
10 paź 2023
Bardzo nam przykro z powodu tak krytycznej opinii. Zamówił Pan stalówkę do pióra, która posiadała gwint plastikowy, na zdjęciu był gwint metalowy. Niestety firma Parker przestała produktować stalówki z gwintem metalowym, nie zmieniając fotografii tego elementu. Oczywiście zaoferowaliśmy zwrot towaru.
9 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Niezgodne z zamówieniem
Otrzymane produkty były niezgodne z zamówieniem. Brak odpowiedzi na próbę kontaktu telefonicznego
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu parkersklep.com
10 paź 2023
Nasza firma jest czynna w godzinach 8:00-16:00 nie otrzymaliśmy żadnych informacji odnośnie niezgodności wysłanego produktu :(
28 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Czytać dokładnie to o czym pisze klient.
Więcej pokory.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu parkersklep.com
28 kwi 2023
Wyknaliśmy grawer na tabliczce zgodnie z przesłanym tekstem drogą mailową, przesłaliśmy projekt do akceptcji klietowi, kótry zaakceptował wszystko. Okazało się jednak, iż w treści był błąd, klient pomylił klasę dziecka. Winą obwninił nas, gdyż w zamówieiu był także grawer na długopisie z poprawną klasą, a my powinniśmy zwrócić na to uwagę i sami poprawić treść. Pani Katarzyno, nie mamy prawa poprawiać i ingerować w przesłaną treść, grawerujemy dokładnie to, co otrzymamy od klienta. Zaoferowaliśmy oczywiście wykonanie nowej tabliczki.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.