parkersklep.com
Opinie:

Opinie (348) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1157)

4,88
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 lip 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
parkersklep.com spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

23 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Wszystko super. Kontakt natychmiastowy. Projekt grafu przesłany do wglądu wcześniej. Krótki czas realizacji.

najbardziej krytyczna opinia

9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep oferuje produkty, których faktycznie nie ma w ofercie, następnie przesyła towar niezgodny z zamówieniem tłumacząc, że producent już nie produkuje... Skoro nie produkuje to jaki jest cel oferowania do sprzedaży towaru, którego nie ma? Niech każdy odpowie sobie sam. 1 za zmarnowany czas i towar słabej jakości.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu parkersklep.com

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
29 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie wiem dlaczego ale długopis już idzie od 26.02. Na stronie InPost mam dwa dostarczenia jednego zakupu w tym jednym jest jakaś info „ZAREKLAMOWANE”. Następnie info WYDANA DO DORĘCZENIA a teraz PRZYJĘTA W ODDZIALE. Już się zastanawiam czy ten długopis przyjdzie .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu parkersklep.com
17 mar 2024
Przykro nam z powodu długiego oczekiwania na przesyłkę, niestety nie mamy wpływu na działanie przewoźnika INPOST :( Przesyłki przeważnie dostarczane są w ciągu 24h Jednak zdarzają się opóźnienia z przyczyn niezależnych od nas.
18 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Realizować właściwie złożone zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu parkersklep.com
19 lut 2024
Przez błąd został wysłany nieprawidłowy kolor wkadu do pióroa kulkowego, oczywiście poprawny produkt został wysłany do kupującego. Przepraszamy za pomyłkę.
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Strata czasu...

Sklep oferuje produkty, których faktycznie nie ma w ofercie, następnie przesyła towar niezgodny z zamówieniem tłumacząc, że producent już nie produkuje... Skoro nie produkuje to jaki jest cel oferowania do sprzedaży towaru, którego nie ma? Niech każdy odpowie sobie sam. 1 za zmarnowany czas i towar słabej jakości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu parkersklep.com
10 paź 2023
Bardzo nam przykro z powodu tak krytycznej opinii. Zamówił Pan stalówkę do pióra, która posiadała gwint plastikowy, na zdjęciu był gwint metalowy. Niestety firma Parker przestała produktować stalówki z gwintem metalowym, nie zmieniając fotografii tego elementu. Oczywiście zaoferowaliśmy zwrot towaru.
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Niezgodne z zamówieniem

Otrzymane produkty były niezgodne z zamówieniem. Brak odpowiedzi na próbę kontaktu telefonicznego
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu parkersklep.com
10 paź 2023
Nasza firma jest czynna w godzinach 8:00-16:00 nie otrzymaliśmy żadnych informacji odnośnie niezgodności wysłanego produktu :(
28 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Czytać dokładnie to o czym pisze klient. Więcej pokory.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu parkersklep.com
28 kwi 2023
Wyknaliśmy grawer na tabliczce zgodnie z przesłanym tekstem drogą mailową, przesłaliśmy projekt do akceptcji klietowi, kótry zaakceptował wszystko. Okazało się jednak, iż w treści był błąd, klient pomylił klasę dziecka. Winą obwninił nas, gdyż w zamówieiu był także grawer na długopisie z poprawną klasą, a my powinniśmy zwrócić na to uwagę i sami poprawić treść. Pani Katarzyno, nie mamy prawa poprawiać i ingerować w przesłaną treść, grawerujemy dokładnie to, co otrzymamy od klienta. Zaoferowaliśmy oczywiście wykonanie nowej tabliczki.