addnature.plOpinie

: 1 091Bardzo dobry

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

Kontakt
internetstores GmbH
Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Niemcy
Nr w rejestrze handlowym
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Opinie nt. sklepu addnature.pl

4.81/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (577) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

91 %
6 %
1 %
1 %
2 %
Opinie łącznie (1 091)

Doświadczenia innych klientów sklepu addnature.pl

Sortuj Od najnowszych 
Nigdy więcej-to mój pierwszy i ostatni zakup w addnature.pl.Przesyłki z moim zamówieniem "nie można zlokalizować",rozpłynęła się. Zakup 4 XI .póki co czekam na zwrot pieniędzy , ma to potrwać" kilka dni roboczych" . Małgorzata
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
4 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Zwrot został zaksięgowany 14.11.2019r. Środki będą widoczne na koncie w ciągukilku dni roboczych. W razie pytań prosimy o kontakt z obsługą klienta. Pozdrawiamy Addnature Team
Dwukrotnie stawałam się kupic buty. Bardzo chciałam je mieć .. za pierwszym razem dostali płatność, nie miałam nr zlecenia ... za drugim razem niby wszystko ok ale po kilku dniach status cały czas tylko przyjęty. Po kontakcie znów dostałam jakby automatyczna odpowiedz, ze nie mogą przypisać płatności do zamówienia i mogą jedynie oddać pieniądze .. i oddali , dwukrotnie - jedyny plus. Nie polecam
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
5 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, by tego typu błędy systemu nie miały miejsca. Addnature Team
6 miesiące(-ęcy) temu
Moim komentarzem niech będzie cytat z ostatniego maila do firmy Addnature: "Zgłaszam do Państwa reklamację transakcji zakupu. Zgłaszam, że nie otrzymałem zamówionego towaru. Zgłaszam, że po weryfikacji informacji o dostawie nie jestem osobą, która odebrała przesyłkę. Zgłaszam do Państwa kradzież przesyłki." Po tym mailu na razie zapadła cisza informacyjna ze strony serwis@addnature.pl..
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Byliśmy z Panem w stałym kontakcie od momentu zgłoszenia skargi. W emailach informowaliśmy Państwa o procedurze w przypadku zagubionych paczkach. Nie mamy niestety wpływu na losy przesyłki po jej nadaniu z magazynu. Addnature Team
Po 10 dniach zamówienie anulowano? Nic dodać, nic ująć. Poważnie się tu klientów nie traktuje
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Błąd systemu płatniczego został zgłoszony do naszego działu informatycznego w celu jego naprawy. W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Addnature Team
Błąd systemu zamówień, błąd systemu płatności. Takie tłumaczenie usłyszałem po prawie dwu tygodniowym oczekiwaniu na realizacje zamówienia. Firma nie poczuwa się do umowy kupna, którą zawarła z klientem i jako rekompensatę daje kupon 50 zł za zakupy min 500 zł. Taki kod dostaje każdy - kpina Nie polecam zakupów w tym sklepie.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Błąd systemu płatniczego został zgłoszony do naszego działu informatycznego w celu jego naprawy. W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Addnature Team
NIE OTRZYMAŁEM I NIE WIEM CZY OTRZYMAM. NIKT NIE CHCE ZE MNĄ ROZMAWIAĆ.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Z informacji na stronie DHL wynika, że przesyłka dotarła do Pana 3.09.2019r. z opóźnieniem. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Addnature Team
7 miesiące(-ęcy) temu
Całkowita beznadzieja. Najpierw długo trwała wysyłka, potem nie zostałam poinformowana o próbie dostarczenia produktu. Sklep ,mimo że zapłaciłam wysyłkę, po zapytaniu kiedy towar będzie, kazał mi jechać 60km po odbiór produktu w bazie kurierskiej. Na miejscu okazało się, że paczka została odesłana do nadawcy. Pieniędzy nadal nie odzyskałam.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Potwierdzamy również, że całość kwoty została Pani zwrócona z dniem 2.09.2019r. Addnature Team
8 miesiące(-ęcy) temu
Beznadziejna obsługa klienta. W sumie to żadna. Towar dotarł późno, bez wcześniejszej informacji o wysyłce. Zapakowany średnio, tak, że mógł ulec uszkodzeniu. Nie polecam.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
8 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w przesyłce. Dokładamy wszelkich starań, by takie sytuacje się nie powtarzały. Addnature Team
To mój 2 zakup. Tym razem kiepsko, pomimo informacji na stronie sklepu o dostawie 48 godz. , mija już 7 doba i nic , nie ma nawet informacji o ewentualnej dostawie. Numer infolini pomimo wielu prób nie odpowiada. To tyle na dziś.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
8 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy. Dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie powtarzały się. Team Add Nature
Witam. Zamówienie złożone i opłacone w czwartek, we wtorek kontakt z obsługą klienta - dowiaduję się, że zamówienie zostało anulowane ( nie dostałem na ten temat informacji, a na stronie widnieje jako przyjęte do realizacji, więc proszę o zwrot, dostaję informację że nastąpił automatyczny zwrot... po długiej batalii zwrot następuje po 2 tygodniach. Tylko 1 Pani z obsługi klienta była kompetentna
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
10 miesiące(-ęcy) temu
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Niestety nie mamy wpływu na działanie systemu PayPal. Addnature Team