addnature.pl
Opinie:

Opinie (135) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1989)

4,50
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

27 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybka realizacja zamówień, szeroka oferta i ciekawe promocje. Proces zwrótów (darmowych) też działa ok (obsługiwany przez Pocztę Polską). Generalnie zakres oferty i obsługa klienta jest na wysokim poziomie, szkoda tylko, że teraz kontakt jest tylko mailowy ('nadmiarowe' cięcie kosztów?). Natomiast fatalnie wygląda nikła kontrola nad przepływem towarów w magazynie - co ostatecznie dostajesz to nie wie nikt (przynajmniej w Polsce), ale 'wpadkę' sklep zaliczył tylko raz na kilkanaście zamówień. Ale to była bardzo poważna wpadka :-(

najbardziej krytyczna opinia

22 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
1. Firma współpracuje z przewoźnikiem DHL, który nie kontaktuje się z klientem przy próbach dostarczenia przesyłek. 2. W efekcie w/w przewoźnik DHL po rzekomej drugiej próbie doręczenia przesyłki podjął decyzję o jej odesłaniu do sprzedawcy. 3. Poprosiłem ADDNATURE najpierw o pomoc, aby jednak zwrot przesyłki wstrzymać, a kiedy to się nie udało poprosiłem o odesłanie ponownie przesyłki do mnie, jak tylko zostanie dostarczona do sprzedawcy. 4. ADDNATURE odmówiło i poleciło ponownie przeprowadzić proces zakupu. 5. Uczyniłem to, ale ponownie pojawia się problem z przewoźnikiem, który od 3 dni trzyma przesyłkę na samochodzie dostawczym (wg informacji ze śledzenia przesyłki) Podsumowując: KABARET. Tylko dlaczego mi jest nie do śmiechu?
RD
Rafał D.
Poznań
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu addnature.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(1)
(14)
Resetuj
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam zakupów w tej firmie. Dokonałem zakupu w dniu 11.11. 2023 - zamówienie APL212293 otrzymałem, jednakże z uwagi na niewłaściwy rozmiar zostało ono zwrócone. W dniu 23.11.2023 otrzymałem mailowo informację, że proces zwrotu należnej kwoty może potrwać kilka dni. Ponieważ po tygodniu nie otrzymałem zwrotu pieniędzy zapytałem o przyczynę tego stanu rzeczy. Otrzymałem odpowiedź, że Addnature
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
5 sty 2024
Po sprawdzeniu w naszym systemie płatniczym widzę zwort kwoty za wspomniane zamówienie został dokonany dnia 11.12.2023 roku. Zwrot księgowany jest pod nazwą "internetstores GmbH". Dokonane zostały 2 zwroty: 239 PLN oraz 299 PLN. Prosimy o ponowne sprawdzenie swojego konta i jelsi nie odnajdą Państwo zwrotu prisimy o kontant z naszym działem obsługi klienta - zaproponują oni odpowienie rozwiązanie tej niefortunnej sytuacji.
RD
Rafał D.
Poznań
22 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
1. Firma współpracuje z przewoźnikiem DHL, który nie kontaktuje się z klientem przy próbach dostarczenia przesyłek. 2. W efekcie w/w przewoźnik DHL po rzekomej drugiej próbie doręczenia przesyłki podjął decyzję o jej odesłaniu do sprzedawcy. 3. Poprosiłem ADDNATURE najpierw o pomoc, aby jednak zwrot przesyłki wstrzymać, a kiedy to się nie udało poprosiłem o odesłanie ponownie przesyłki do mnie, jak tylko zostanie dostarczona do sprzedawcy. 4. ADDNATURE odmówiło i poleciło ponownie przeprowadzić proces zakupu. 5. Uczyniłem to, ale ponownie pojawia się problem z przewoźnikiem, który od 3 dni trzyma przesyłkę na samochodzie dostawczym (wg informacji ze śledzenia przesyłki) Podsumowując: KABARET. Tylko dlaczego mi jest nie do śmiechu?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
26 cze 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Zgłosiłam zaistniałą sytuacje do naszego przełożonego, aby sytuacje tego typu nie miały miejsca w przyszłości. Niestety z powoodów technicznych nie możemy wysłać zwróconego zamówienia raz jeszcze. Skontaktowałam sie rónierż z przewoźnikiem, aby przyśpieszyc dostawę przesyłki.
RD
Rafał D.
Poznań
1 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Amatorszczyzna

Na trzy złożone zamówienia dotarło do mnie jedno, drugie DHL odesłał, bo nie otrzymał do mnie numeru kontaktowego, a trzecie zaginęło w trakcie transportu. Przy zwrocie gotówki za odesłane przez DHL zamówienie pomyłka w kwocie. Współpraca z takim dostawcą wymaga poświęcenia bardzo dużo czasu i cierpliwości. Ostatecznie straciłem cierpliwość i kupiłem interesujące mnie kurtki w Amazon: krótki proces zamawiania, określony i dotrzymany termin dostawy, żadnych problemów. wysyłania monitów, itp.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
5 lip 2023
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Monitorujemy proces i jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi dostawcami w celu poprawy jakości dostawy. Pozdrawiamy, Addnature Team
10 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Good dispatch with DHL failing to deliver

The item was dispatched quickly and it reached Poland from Germany in two days. But that's where the problem begun. DHL Poland didn't deliver the parcel. No email, phone call or SMS received, instead it was reported as "nobody at home, recipient notified" (not true!) while in parcel tracking DHL also added "wrong address, returning to the sender". Almost a month passed with ridiculous outcome and unclear responsibility on who's fault it was.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
15 maj 2023
We apologize most sincerely. We are in dialog with the courier company and are working to improve the delivery process to exclude such situations in the future. Best regards, Bikester Team
MK
Mirek K.
LESZNO
29 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Pięć dni po wysyłce paczka jeszcze do mnie nie dotarła i co gorsze nie wiadomo kiedy dotrze. Trudno mi więc oceniać zamówienie. Transport w mojej ocenie jest fatalny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
5 cze 2023
Na stronie informujemy, że czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych. Widzimy, że paczka dotarła do Państwa w dniu 31.05, więc nie ma tu mowy o opóźnieniu. Pozdrawiamy, Addnature Team
19 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Pytacie o ocenę a ja do tej pory nie otrzymałem opłaconego zamówienia. Podejrzewam, że to firma kurierska jest winna. Ani DHL ani jej kurier nie powiadomił mnie do tej pory o terminie doręczenia opłaconej przesyłki. Nie dostałem uprzedzającej wiadomości sms ani maila z konkretną informacją o dacie doręczenia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
21 cze 2023
Widzimy, że kurier od kilku dni próbuje dostarczyć paczkę i dziś również powinna nastąpić próba dostawy. Pozdrawiamy, Addnature Team
25 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
W zamówieniu APL 204949 kupiłam 5 produktów. Zwróciłam dwa produkty. Zwrócono mi należność za jeden z tych produktów. Za drugi produkt z niewiadomych powodów nie otrzymałam zwrotu należności. To pierwszy raz, kiedy zostałam zmuszona do negatywnej opinii o Addnaturte.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
25 kwi 2023
Niniejszym potwierdzamy, że otrzymaliśmy przesyłkę zawierającą dwa zwrócone produkty i dokonaliśmy 2x zwrotó: - 18.04.2023 roku w wysokości 269,10 PLN. - 19.04.2023 roku w wysokości 359,10 PLN Prosimy o ponowne sprawdzenie swojego konta. Zwrot księgowany jest pod nazwą "internetstores GmbH".
15 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Moje zamówienie zostało anulowane bez słowa wyjaśnienia

Moje zamówienie zostało anulowane, a ceny na zamówione produkty podniesione. Nie dostałem żadnych wyjasnień. Szkoda, bo kupowałem tu wiele razy i było bardzo OK.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
26 wrz 2023
Mogą Państwo ponownie dokonac zakupu wybranych produktów i przesłać nam numer nowego zamówienia - dokonamy zwrotu róznicy w cenie produktów z poprzedniego zamówienia. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
WJ
Wioletta J.
Katowice Poland
17 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Do dzisiaj nie otrzymałam przesyłki na której mi zależało. Kurier nie wysyła powiadomień i nie kontaktuję się telefonicznie.jestem bardzo rozczarowana.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
21 cze 2023
Po nieudanych próbach dostawy, paczka została skierowana z powrotem do naszego magazynu. Zwrot pieniędzy został właśnie przetworzony na konto, z którego dokonano płatności. Proszę zrozumieć, że przychodzące zwroty są oddzielone od przesyłek wychodzących. Dlatego nie jest możliwe ponowne wysłanie zamówienia, gdy zostało ono do nas zwrócone. Monitorujemy sytuację, aby sprawdzić, jak możemy poprawić nasze procesy, aby wyeliminować ten problem w przyszłości. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją. Pozdrawiamy, Addnature Team
12 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

fatalna obsługa

brak informacji o planowanej dostawie przesyłki, brak kontaktu telefonicznego, brak powiadomienia o próbie dostarczenia przesyłki !!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
15 maj 2023
Po nadaniu paczki z magazynu zawsze przesyłamy maila wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Według linku do śledzenia przesyłki, kurier powinien dzisiaj podjąć próbę dostawy paczki. Pozdrawiamy, Bikester Team
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie APL211701 zwrócone ponad miesiąc temu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
29 lis 2023
Ponieważ obecnie znajdujemy się pod zarządem upadłościowym, musieliśmy tymczasowo wstrzymać nasze procesy zwrotu pieniędzy. Niedawno zaczęliśmy ponownie przetwarzać zwroty etapami. Twój zwrot jest częścią tego procesu, ale nie jesteśmy w stanie podać dokładnego czasu, kiedy otrzymasz pieniądze. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość w tej sytuacji. Uwaga: Nie dotyczy to jeszcze przypadków rękojmi i gwarancji
28 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

.

TOWAR BYŁ NIEZABEZPIECZONY .Rozbity ,BRAK ODPOWIEDZI NA REKLAMACJE
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
29 lis 2023
Ponieważ obecnie znajdujemy się pod zarządem upadłościowym, musieliśmy tymczasowo zawiesić rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych i innych. Nie wiemy, kiedy dokładnie będziemy mogli ponownie rozpatrywać reklamacje. Zapewniamy jednak, że zapiszemy Twoje zgłoszenie i skontaktujemy się z Tobą ponownie, gdy tylko uzyskamy więcej informacji.
MK
16 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety czekam na przesyłkę długo!!!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
17 maj 2023
Kurier podjął już 2 próby dostawy, jednak nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Skontaktujemy się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia sytuacji i poprosimy o kontakt telefoniczny z Państwem. Pozdrawiamy, Addnature Team
6 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
zamówienie nie dostarczone!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
11 kwi 2023
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Skontaktujemy się z firmą kurierską, aby uzyskać szczegółowe informacje, dotyczące statusu wysyłki. Jak tylko otrzymamy odpowiedź zwrotną, nasz dział obsługi klienta skontaktuje sie z Państwem niezwłocznie.
7 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
11 wrz 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Widzę, że nasz dział reklamacji zaproponował Panu dnia 6 wrzesnia zwrot butów aby otrzymac zwrot pieniędzy. Poprosimy zatem o zwrot butów z powortem do nas.