addnature.plOpinie

: 1 284Bardzo dobry

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

Kontakt
internetstores GmbH
Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Niemcy
Nr w rejestrze handlowym
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Opinie nt. sklepu addnature.pl

4.79/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (330) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

90 %
5 %
2 %
2 %
2 %
Opinie łącznie (1 284)

najbardziej pozytywna opinia


Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


2 miesiące(-ęcy) temu
Oczekiwanie na wysyłkę trwa zwykle tydzień. Do tego należy doliczyć około 3 dni na transport i doręczenie paczki. Zwroty są możliwe ale panuje tam bałagan. z 5 zwróconych przedmiotów jedne figurują w serwisie addnature jako zwrócone, inne jako wysłane. Trzeba mocno pilnować zwrotu środków na konto, bo odbywa się to w ratach. Ogólnie nie polecam sklepu, bo panuje tam bałagan. Infolinia jest ciągle zajęta. Jeśli nie chcesz problemów to lepiej kupuj w pewniejszych sklepach.
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
1 miesiąc temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca. Pozdrawiamy, Addnature Team.
Czytaj dalej 4 osób uznało to za pomocne Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie
2 miesiące(-ęcy) temu
Oczekiwanie na wysyłkę trwa zwykle tydzień. Do tego należy doliczyć około 3 dni na transport i doręczenie paczki. Zwroty są możliwe ale panuje tam bałagan. z 5 zwróconych przedmiotów jedne figurują w serwisie addnature jako zwrócone, inne jako wysłane. Trzeba mocno pilnować zwrotu środków na konto, bo odbywa się to w ratach. Ogólnie nie polecam sklepu, bo panuje tam bałagan. Infolinia jest ciągle zajęta. Jeśli nie chcesz problemów to lepiej kupuj w pewniejszych sklepach.
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
1 miesiąc temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca. Pozdrawiamy, Addnature Team.
Czytaj dalej 4 osób uznało to za pomocne Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Doświadczenia innych klientów sklepu addnature.pl

Filtruj  Sortuj Trafność 
(7)
10 dni temu
Moje zamówienie zaginęło . 3 razy monitowałam . Wreszcie po prawie miesiącu otrzymałam zamówiony towar bez wcześniejszej informacji - ani SMS ani e-mail , cud , że byłam w domu .
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
10 dni temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
8 dni temu
Dostawa opóźniona o prawie 2 tygodnie.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
3 miesiące(-ęcy) temu
czekam na zwrot pieniędzy, 12.11.20. odesłałem kupiony produkt (za mały rozmiar, musiałem zamiast wymienić kupić nowy angażując natychmiast kolejną kwotę pieniędzy) do dziś nie otrzymałem pieniędzy
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
3 miesiące(-ęcy) temu
Niestety nie prowadzimy wymiany produktów. Zapewniamy jednak, że wszelkie zwroty traktujemy priorytetowo oraz że dołożymy wszelkich starań, aby w jak najkrótszym czasie rozwiązać Państwa sprawę. Kiedy otrzymujemy zwrócony produkt, nasi technicy potrzebują trochę czasu, aby sprawdzić w jakim stanie został on zwrócony. Jak tylko zostanie to ustalone, odpowiedni dział zajmuje się zwrotem pieniędzy. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
8 miesiące(-ęcy) temu
Sandały są w moim wymiarze. Niestety, nie jestem zadowolona, ponieważ taśma na podbiciu jest bardzo ciasna. Paski z przodu są luźne, ale pasek na podbiciu sprawia, że but jest bardzo upięty. Natomiast rzep na pięcie ledwie zahacza o zapięcie. Przy mocniejszym wygieciu nogi, rzep puszcza. Najchętniej wymieniłabym te sandały, ale czekałam na nie 1,5 tygodnia i aż strach pomyśleć, jak długo będzie trwała wymiana.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
8 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Niestety nie prowadzimy wymiany, w tym przypadku prosimy skorzystać z 30 dni na darmowy zwrot. Pozdrawiamy, Addnature Team
 pomocny 
7 miesiące(-ęcy) temu
Musicie Państwo popracować na pewno nad czasem realizacji przesyłek bo 9 dni to zdecydowanie za długi okres oczekiwania na zamówione przedmioty. Rozumiem, że nie jest to krajowy rynek ale zamawiam w innych sklepach za granicami kraju i rzadko kiedy tyle to trwa. To jedyny zarzut. Bo ceny macie Państwo atrakcyjne i to na pewno jest na duży plus i tak trzymać.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, by wysyłać zamówienia jak najszybciej. Pozdrawiamy, Addnature Team
 pomocny 
6 miesiące(-ęcy) temu
Wyraźne przedłużający się czas zwrotu należności za zwrócone przedmioty. Brak rzetelnych informacji w panelu klienta o statusie zwrotu. Brak infolinii w czasach, kiedy jest to już standardem, w szczególności w obecnym stanie zagrożenia epidemicznego Covid-19. Komunikacja z Klientem do natychmiastowej poprawy!
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Obecnie ze względu na wzmożoną ilość zamówień, oraz zwrotów, proces zwrotu jest wydłużony. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
11 miesiące(-ęcy) temu
Słaby opis kasku na stronie internetowej oraz brak zdjęcia pasków i zapięcia, które pomogłyby klientowi stwierdzić jaka to wersja kasku. Słaba odpowiedz na pytanie mailowe !!!. Plusy do szybka dostawa.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
11 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, by odpowiedzi mejlowe były kompleksowe, natomiast nie zawsze otrzymujemy szczegółowe specyfikacje produktów od producentów. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny