addnature.plOpinie

: 1 254Bardzo dobry

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

Kontakt
internetstores GmbH
Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Niemcy
Nr w rejestrze handlowym
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Opinie nt. sklepu addnature.pl

4.85/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (384) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

92 %
5 %
2 %
1 %
1 %
Opinie łącznie (1 254)

najbardziej pozytywna opinia


5 miesiące(-ęcy) temu
Szukałem kasku - Fox Proframe w kolorze srebrnym i rozmiarze M. Trudno było gdziekolwiek dostać ten kask, nie było go także w sklepie Adnature. Napisałem do nich prośbę o informację o dostępności, dostałem maila iż kask jest dostępny, w rzeczywistości nie było tego rozmiaru (błąd systemu). Po kilku dniach jeszcze raz szukając tego samego kasku w internecie skorzystałem z wyszukiwarki, która kolejny raz pokazała poszukiwany przeze mnie kask w sklepie Adnature. Tym razem produkt udało się dodać do koszyka, sam proces zakupu i dostawy przebiegł bardzo sprawnie, na każdym etapie sklep informował mnie o stanie realizacji zamówienia. Towar przysłano oryginalnie zapakowany bez śladów użycia czy przymierzania co było dla mnie istotne. Na pewno będę jeszcze korzystał z produktów oferowanych przez ten sklep, zwłaszcza że większość produktów wysyłana jest za darmo. Ogólnie - bardzo polecam ;)
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


6 miesiące(-ęcy) temu
Sandały są w moim wymiarze. Niestety, nie jestem zadowolona, ponieważ taśma na podbiciu jest bardzo ciasna. Paski z przodu są luźne, ale pasek na podbiciu sprawia, że but jest bardzo upięty. Natomiast rzep na pięcie ledwie zahacza o zapięcie. Przy mocniejszym wygieciu nogi, rzep puszcza. Najchętniej wymieniłabym te sandały, ale czekałam na nie 1,5 tygodnia i aż strach pomyśleć, jak długo będzie trwała wymiana.
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Niestety nie prowadzimy wymiany, w tym przypadku prosimy skorzystać z 30 dni na darmowy zwrot. Pozdrawiamy, Addnature Team
Czytaj dalejPokaż wszystkie krytyczne opinie

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
5 miesiące(-ęcy) temu
Szukałem kasku - Fox Proframe w kolorze srebrnym i rozmiarze M. Trudno było gdziekolwiek dostać ten kask, nie było go także w sklepie Adnature. Napisałem do nich prośbę o informację o dostępności, dostałem maila iż kask jest dostępny, w rzeczywistości nie było tego rozmiaru (błąd systemu). Po kilku dniach jeszcze raz szukając tego samego kasku w internecie skorzystałem z wyszukiwarki, która kolejny raz pokazała poszukiwany przeze mnie kask w sklepie Adnature. Tym razem produkt udało się dodać do koszyka, sam proces zakupu i dostawy przebiegł bardzo sprawnie, na każdym etapie sklep informował mnie o stanie realizacji zamówienia. Towar przysłano oryginalnie zapakowany bez śladów użycia czy przymierzania co było dla mnie istotne. Na pewno będę jeszcze korzystał z produktów oferowanych przez ten sklep, zwłaszcza że większość produktów wysyłana jest za darmo. Ogólnie - bardzo polecam ;)
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie
6 miesiące(-ęcy) temu
Sandały są w moim wymiarze. Niestety, nie jestem zadowolona, ponieważ taśma na podbiciu jest bardzo ciasna. Paski z przodu są luźne, ale pasek na podbiciu sprawia, że but jest bardzo upięty. Natomiast rzep na pięcie ledwie zahacza o zapięcie. Przy mocniejszym wygieciu nogi, rzep puszcza. Najchętniej wymieniłabym te sandały, ale czekałam na nie 1,5 tygodnia i aż strach pomyśleć, jak długo będzie trwała wymiana.
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Niestety nie prowadzimy wymiany, w tym przypadku prosimy skorzystać z 30 dni na darmowy zwrot. Pozdrawiamy, Addnature Team
Czytaj dalejPokaż wszystkie krytyczne opinie

Doświadczenia innych klientów sklepu addnature.pl

Filtruj  Sortuj Trafność 
(4)
12 dni temu
Zamówiony i opłacony z góry towar nie został w całości dostarczony z powodu jego braku - błąd magazynowy...
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
10 dni temu
Najmocniej przeprzaszamy za zaistniałą sytuację. Pracujemy nad tym aby takie sytuacje nie miały miejsca. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
3 miesiące(-ęcy) temu
Zamówiłem buty w rozmiarze 43, otrzymałem 41 :-/ Wiąże się to z pakowaniem, odwożeniem, odsyłaniem i stratą czasu niestety.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
3 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o skorzystanie z darmowego zwrotu, a przy kolejnym zamówieniu zachęcamy do wykorzystania kuponu wysłanego w osobnym emailu. Pozdrawiamy, Addnature Team
 pomocny 
1 rok temu
Ponownie - do zamówienia nie był podpięty link do śledzenia przesyłki. Serwis e-mail - przesłał link z nr przesyłki dopiero po ponagleniu. Czas dostawy - aż 5 dni (mimo że zamówiłam mały przedmiot). DHL - nie wysłał żadnego powiadomienia, zatem dostawa była z zaskoczenia. Co do przedmiotu - przy okularach należy podawać podstawowe wymiary na stronie przedmiotu. NIE POLECAM / I DON'T RECOMMEN
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
1 rok temu
Dziękujemy za opinię. Zgodnie z informacją na stronie DHL, przesylka dotarłą do Państwa w 3 dni robocze, co deklarujemy na naszej stronie. Link do śledzenia przesyłki zostaje wysłany automatycznie w momencie nadania paczki, niestety nie wiemy, dlaczego go Państwo nie otrzymali od razu. W razie dalszych pytań prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Pozdrawiamy, Addnature Team
 pomocny 
11 miesiące(-ęcy) temu
Sklep nie jest godzien zaufania. Na opakowaniu produktu X-Bionic brak hologramu który jest jednocześnie gwarancją tego produktu. Do tej pory nie udzielono mi wyjaśnień na zadane pytania. Sklep ma klientów za nic. Nie polecam - to był mój pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
11 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Poinformowaliśmy Panią mejlowo o braku możliwości dosłania hologramu. Dokładamy wszelkich starań, by klienci czuli się w naszym sklepie jak najlepiej. Zachęcamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny