addnature.plOpinie

: 1 309Bardzo dobry

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

Kontakt
internetstores GmbH
Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Niemcy
Nr w rejestrze handlowym
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Opinie nt. sklepu addnature.pl

4.73/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (268) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

88 %
5 %
3 %
2 %
2 %
Opinie łącznie (1 309)

najbardziej pozytywna opinia


Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


4 miesiące(-ęcy) temu
Oczekiwanie na wysyłkę trwa zwykle tydzień. Do tego należy doliczyć około 3 dni na transport i doręczenie paczki. Zwroty są możliwe ale panuje tam bałagan. z 5 zwróconych przedmiotów jedne figurują w serwisie addnature jako zwrócone, inne jako wysłane. Trzeba mocno pilnować zwrotu środków na konto, bo odbywa się to w ratach. Ogólnie nie polecam sklepu, bo panuje tam bałagan. Infolinia jest ciągle zajęta. Jeśli nie chcesz problemów to lepiej kupuj w pewniejszych sklepach.
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
3 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca. Pozdrawiamy, Addnature Team.
Czytaj dalej 6 osób uznało to za pomocne Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie
4 miesiące(-ęcy) temu
Oczekiwanie na wysyłkę trwa zwykle tydzień. Do tego należy doliczyć około 3 dni na transport i doręczenie paczki. Zwroty są możliwe ale panuje tam bałagan. z 5 zwróconych przedmiotów jedne figurują w serwisie addnature jako zwrócone, inne jako wysłane. Trzeba mocno pilnować zwrotu środków na konto, bo odbywa się to w ratach. Ogólnie nie polecam sklepu, bo panuje tam bałagan. Infolinia jest ciągle zajęta. Jeśli nie chcesz problemów to lepiej kupuj w pewniejszych sklepach.
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
3 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca. Pozdrawiamy, Addnature Team.
Czytaj dalej 6 osób uznało to za pomocne Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Doświadczenia innych klientów sklepu addnature.pl

Filtruj  Sortuj Trafność 
(6)
1 miesiąc temu
Sprawność dostawy i jej kompletność bez wysyłki na raty
 pomocny (1)
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
1 miesiąc temu
Dzień dobry. Ze względów logistycznych czasem wysyłamy zamówienia w osobnych paczkach. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
2 miesiące(-ęcy) temu
Zbyt długo oczekiwałam na przesyłkę. Koszty przesyłki duże i brak możliwości wyboru dostarczenia ( np. Odbiór w punkcie)
 pomocny (1)
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
1 miesiąc temu
Dzień dobry. Przepraszamy za opóźnienie. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
1 miesiąc temu
 pomocny (1)
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
1 miesiąc temu
Dzień dobry. Dziękujemy za opinię. Mamy nadzieję, że przy kolejnym zamówieniu zasłużymy na wyższą. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
3 miesiące(-ęcy) temu
Jako gość nie otrzymałem wiadomości o numerze i statusie zamówienia. Dopiero po mojej interwencji otrzymałem interesujące mnie informacje
 pomocny (1)
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
3 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry. Dopełniamy wszelkich starań, by takie sytuacje się nie powtarzały. Pozdrawiamy, Addnature Team
 pomocny 
4 miesiące(-ęcy) temu
Zamówiony i opłacony z góry towar nie został w całości dostarczony z powodu jego braku - błąd magazynowy...
 pomocny (1)
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
4 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przeprzaszamy za zaistniałą sytuację. Pracujemy nad tym aby takie sytuacje nie miały miejsca. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
7 miesiące(-ęcy) temu
Zamówiłem buty w rozmiarze 43, otrzymałem 41 :-/ Wiąże się to z pakowaniem, odwożeniem, odsyłaniem i stratą czasu niestety.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o skorzystanie z darmowego zwrotu, a przy kolejnym zamówieniu zachęcamy do wykorzystania kuponu wysłanego w osobnym emailu. Pozdrawiamy, Addnature Team
 pomocny