addnature.pl
Opinie:

Opinie (123) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1989)

4,49
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

27 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybka realizacja zamówień, szeroka oferta i ciekawe promocje. Proces zwrótów (darmowych) też działa ok (obsługiwany przez Pocztę Polską). Generalnie zakres oferty i obsługa klienta jest na wysokim poziomie, szkoda tylko, że teraz kontakt jest tylko mailowy ('nadmiarowe' cięcie kosztów?). Natomiast fatalnie wygląda nikła kontrola nad przepływem towarów w magazynie - co ostatecznie dostajesz to nie wie nikt (przynajmniej w Polsce), ale 'wpadkę' sklep zaliczył tylko raz na kilkanaście zamówień. Ale to była bardzo poważna wpadka :-(

najbardziej krytyczna opinia

22 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
1. Firma współpracuje z przewoźnikiem DHL, który nie kontaktuje się z klientem przy próbach dostarczenia przesyłek. 2. W efekcie w/w przewoźnik DHL po rzekomej drugiej próbie doręczenia przesyłki podjął decyzję o jej odesłaniu do sprzedawcy. 3. Poprosiłem ADDNATURE najpierw o pomoc, aby jednak zwrot przesyłki wstrzymać, a kiedy to się nie udało poprosiłem o odesłanie ponownie przesyłki do mnie, jak tylko zostanie dostarczona do sprzedawcy. 4. ADDNATURE odmówiło i poleciło ponownie przeprowadzić proces zakupu. 5. Uczyniłem to, ale ponownie pojawia się problem z przewoźnikiem, który od 3 dni trzyma przesyłkę na samochodzie dostawczym (wg informacji ze śledzenia przesyłki) Podsumowując: KABARET. Tylko dlaczego mi jest nie do śmiechu?
RD
Rafał D.
Poznań
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu addnature.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
10 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Good dispatch with DHL failing to deliver

The item was dispatched quickly and it reached Poland from Germany in two days. But that's where the problem begun. DHL Poland didn't deliver the parcel. No email, phone call or SMS received, instead it was reported as "nobody at home, recipient notified" (not true!) while in parcel tracking DHL also added "wrong address, returning to the sender". Almost a month passed with ridiculous outcome and unclear responsibility on who's fault it was.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
15 maj 2023
We apologize most sincerely. We are in dialog with the courier company and are working to improve the delivery process to exclude such situations in the future. Best regards, Bikester Team