addnature.plOpinie

: 1 254Bardzo dobry

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

Kontakt
internetstores GmbH
Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Niemcy
Nr w rejestrze handlowym
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Opinie nt. sklepu addnature.pl

4.85/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (384) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

92 %
5 %
2 %
1 %
1 %
Opinie łącznie (1 254)

najbardziej pozytywna opinia


5 miesiące(-ęcy) temu
Szukałem kasku - Fox Proframe w kolorze srebrnym i rozmiarze M. Trudno było gdziekolwiek dostać ten kask, nie było go także w sklepie Adnature. Napisałem do nich prośbę o informację o dostępności, dostałem maila iż kask jest dostępny, w rzeczywistości nie było tego rozmiaru (błąd systemu). Po kilku dniach jeszcze raz szukając tego samego kasku w internecie skorzystałem z wyszukiwarki, która kolejny raz pokazała poszukiwany przeze mnie kask w sklepie Adnature. Tym razem produkt udało się dodać do koszyka, sam proces zakupu i dostawy przebiegł bardzo sprawnie, na każdym etapie sklep informował mnie o stanie realizacji zamówienia. Towar przysłano oryginalnie zapakowany bez śladów użycia czy przymierzania co było dla mnie istotne. Na pewno będę jeszcze korzystał z produktów oferowanych przez ten sklep, zwłaszcza że większość produktów wysyłana jest za darmo. Ogólnie - bardzo polecam ;)
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


6 miesiące(-ęcy) temu
Sandały są w moim wymiarze. Niestety, nie jestem zadowolona, ponieważ taśma na podbiciu jest bardzo ciasna. Paski z przodu są luźne, ale pasek na podbiciu sprawia, że but jest bardzo upięty. Natomiast rzep na pięcie ledwie zahacza o zapięcie. Przy mocniejszym wygieciu nogi, rzep puszcza. Najchętniej wymieniłabym te sandały, ale czekałam na nie 1,5 tygodnia i aż strach pomyśleć, jak długo będzie trwała wymiana.
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Niestety nie prowadzimy wymiany, w tym przypadku prosimy skorzystać z 30 dni na darmowy zwrot. Pozdrawiamy, Addnature Team
Czytaj dalejPokaż wszystkie krytyczne opinie

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
5 miesiące(-ęcy) temu
Szukałem kasku - Fox Proframe w kolorze srebrnym i rozmiarze M. Trudno było gdziekolwiek dostać ten kask, nie było go także w sklepie Adnature. Napisałem do nich prośbę o informację o dostępności, dostałem maila iż kask jest dostępny, w rzeczywistości nie było tego rozmiaru (błąd systemu). Po kilku dniach jeszcze raz szukając tego samego kasku w internecie skorzystałem z wyszukiwarki, która kolejny raz pokazała poszukiwany przeze mnie kask w sklepie Adnature. Tym razem produkt udało się dodać do koszyka, sam proces zakupu i dostawy przebiegł bardzo sprawnie, na każdym etapie sklep informował mnie o stanie realizacji zamówienia. Towar przysłano oryginalnie zapakowany bez śladów użycia czy przymierzania co było dla mnie istotne. Na pewno będę jeszcze korzystał z produktów oferowanych przez ten sklep, zwłaszcza że większość produktów wysyłana jest za darmo. Ogólnie - bardzo polecam ;)
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie
6 miesiące(-ęcy) temu
Sandały są w moim wymiarze. Niestety, nie jestem zadowolona, ponieważ taśma na podbiciu jest bardzo ciasna. Paski z przodu są luźne, ale pasek na podbiciu sprawia, że but jest bardzo upięty. Natomiast rzep na pięcie ledwie zahacza o zapięcie. Przy mocniejszym wygieciu nogi, rzep puszcza. Najchętniej wymieniłabym te sandały, ale czekałam na nie 1,5 tygodnia i aż strach pomyśleć, jak długo będzie trwała wymiana.
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Niestety nie prowadzimy wymiany, w tym przypadku prosimy skorzystać z 30 dni na darmowy zwrot. Pozdrawiamy, Addnature Team
Czytaj dalejPokaż wszystkie krytyczne opinie

Doświadczenia innych klientów sklepu addnature.pl

Filtruj  Sortuj Trafność 
(7)
9 dni temu
czekam na zwrot pieniędzy, 12.11.20. odesłałem kupiony produkt (za mały rozmiar, musiałem zamiast wymienić kupić nowy angażując natychmiast kolejną kwotę pieniędzy) do dziś nie otrzymałem pieniędzy
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
8 dni temu
Niestety nie prowadzimy wymiany produktów. Zapewniamy jednak, że wszelkie zwroty traktujemy priorytetowo oraz że dołożymy wszelkich starań, aby w jak najkrótszym czasie rozwiązać Państwa sprawę. Kiedy otrzymujemy zwrócony produkt, nasi technicy potrzebują trochę czasu, aby sprawdzić w jakim stanie został on zwrócony. Jak tylko zostanie to ustalone, odpowiedni dział zajmuje się zwrotem pieniędzy. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
4 miesiące(-ęcy) temu
Wyraźne przedłużający się czas zwrotu należności za zwrócone przedmioty. Brak rzetelnych informacji w panelu klienta o statusie zwrotu. Brak infolinii w czasach, kiedy jest to już standardem, w szczególności w obecnym stanie zagrożenia epidemicznego Covid-19. Komunikacja z Klientem do natychmiastowej poprawy!
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
4 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Obecnie ze względu na wzmożoną ilość zamówień, oraz zwrotów, proces zwrotu jest wydłużony. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
6 miesiące(-ęcy) temu
Sandały są w moim wymiarze. Niestety, nie jestem zadowolona, ponieważ taśma na podbiciu jest bardzo ciasna. Paski z przodu są luźne, ale pasek na podbiciu sprawia, że but jest bardzo upięty. Natomiast rzep na pięcie ledwie zahacza o zapięcie. Przy mocniejszym wygieciu nogi, rzep puszcza. Najchętniej wymieniłabym te sandały, ale czekałam na nie 1,5 tygodnia i aż strach pomyśleć, jak długo będzie trwała wymiana.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Niestety nie prowadzimy wymiany, w tym przypadku prosimy skorzystać z 30 dni na darmowy zwrot. Pozdrawiamy, Addnature Team
 pomocny 
5 miesiące(-ęcy) temu
Musicie Państwo popracować na pewno nad czasem realizacji przesyłek bo 9 dni to zdecydowanie za długi okres oczekiwania na zamówione przedmioty. Rozumiem, że nie jest to krajowy rynek ale zamawiam w innych sklepach za granicami kraju i rzadko kiedy tyle to trwa. To jedyny zarzut. Bo ceny macie Państwo atrakcyjne i to na pewno jest na duży plus i tak trzymać.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
5 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, by wysyłać zamówienia jak najszybciej. Pozdrawiamy, Addnature Team
 pomocny 
11 miesiące(-ęcy) temu
Żenująca postawa kuriera, któremu nie chciało się ruszyć tyłka, by dostarzyć paczkę. W zamian za to zaniósł ją do punktu DHL i przysłał mi smsa o nieskutecznym dostarczeniu przesyłki - cały czas byłam w domu, a on twierdzi, że nikogo nie było
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
11 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy. Nie posiadamy własnej firmy dostawczej, dlatego współpracujemy z DHL i niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn.
 pomocny 
9 miesiące(-ęcy) temu
Słaby opis kasku na stronie internetowej oraz brak zdjęcia pasków i zapięcia, które pomogłyby klientowi stwierdzić jaka to wersja kasku. Słaba odpowiedz na pytanie mailowe !!!. Plusy do szybka dostawa.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
9 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, by odpowiedzi mejlowe były kompleksowe, natomiast nie zawsze otrzymujemy szczegółowe specyfikacje produktów od producentów. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
1 rok temu
Dostawa po dwunastu dniach, kontakt z serwisem jest ale odpowiedzi na pytanie nie dostałem gdyż musieli sprawdzić, co trwało kilka dni. W między czasie zamówienie otrzymałem zgodne z opisem.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
1 rok temu
Dziękujemy za opinię. Przesyłka została do Państwa dostarczona w 9 dniu roboczym. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie. Jest to związane ze wzmożoną liczbą zamówień i opóźnieniami wśród firm kurierskich. Addnature Team
 pomocny