addnature.plOpinie

: 1 091Bardzo dobry

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

Kontakt
internetstores GmbH
Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Niemcy
Nr w rejestrze handlowym
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Opinie nt. sklepu addnature.pl

4.81/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (580) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

91 %
6 %
1 %
1 %
2 %
Opinie łącznie (1 091)

Doświadczenia innych klientów sklepu addnature.pl

Sortuj Od najnowszych 
Słaby opis kasku na stronie internetowej oraz brak zdjęcia pasków i zapięcia, które pomogłyby klientowi stwierdzić jaka to wersja kasku. Słaba odpowiedz na pytanie mailowe !!!. Plusy do szybka dostawa.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
2 tygodni(e) temu
Dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, by odpowiedzi mejlowe były kompleksowe, natomiast nie zawsze otrzymujemy szczegółowe specyfikacje produktów od producentów. Pozdrawiamy, Addnature Team.
2 miesiące(-ęcy) temu
Żenująca postawa kuriera, któremu nie chciało się ruszyć tyłka, by dostarzyć paczkę. W zamian za to zaniósł ją do punktu DHL i przysłał mi smsa o nieskutecznym dostarczeniu przesyłki - cały czas byłam w domu, a on twierdzi, że nikogo nie było
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
2 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy. Nie posiadamy własnej firmy dostawczej, dlatego współpracujemy z DHL i niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn.
3 miesiące(-ęcy) temu
Dostawa po dwunastu dniach, kontakt z serwisem jest ale odpowiedzi na pytanie nie dostałem gdyż musieli sprawdzić, co trwało kilka dni. W między czasie zamówienie otrzymałem zgodne z opisem.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
3 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Przesyłka została do Państwa dostarczona w 9 dniu roboczym. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie. Jest to związane ze wzmożoną liczbą zamówień i opóźnieniami wśród firm kurierskich. Addnature Team
6 miesiące(-ęcy) temu
Zwrot towaru przyjęty. Zwrotu środków nie widać ...
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, Niniejszym potwierdzamy, że dokonaliśmy zwrotu na Państwa konto dnia 18.06.2019 roku. Prosimy mieć na uwadze, że zwrot pieniedzy będzie widoczny na Państwa koncie w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Zwrot księgowany jest pod nazwą "internetstores GmbH". W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Z wyrazami szacunku Addnature Team
Firma DHL to najsłabszy organizacyjnie kurier. Towar zgodny z zamówieniem. Opakowanie to stary karton nieszczelny ledwo zaklejony jednym paskiem taśmy. Trochę się zdziwiła widząc takie opakowanie
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Dokładamy wszelkich starań, by takie sytuacje się nie powtarzały. Bikester Team
Bardzo długi czas dostawy (ponad tydzień), paczka była źle spakowana (za duży karton) i wszystko się poobijało i rzeczy wyglądają jak używane. Cały karton był posklejany taśmą DHL.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta w celu podjęcia dalszych kroków. Addnature Team
Zamówiony towar miał być wysłany tego samego dnia, do wysyłki doszło 2 dni robocze później + weekend 4 dni opóźnienia, pani z infolinii zwróciła 50zł za fatygę co mnie mile zaskoczyło. DHL bez komentarza tą firmę powinno się wygnać z naszego kraju...
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Dokładamy wszelkich starań, by takie sytuacje się nie powtarzały. Addnature Team
Przede wszystkim jestem zadowolony z zakupionego u Was towaru.Mam tylko pewne zastrzeżenia co do sposobu zapakowania towaru,ale i do samego przewoźnika.Otóż jest taka zasada -nigdy nie zaglądaj do przesyłki,a tym czasem towar doszedł do mnie w otwartym zniszczonym i poklejonym byle jaką taśmą kartonie.. Przesyłka doszła stosunkowo szybko jednak zalecam lepsze przygotowywanie towaru do transportu.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
10 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy wpływu na to, co dzieję się z przesyłką po tym, jak opuści nasz magazyn. Dokładamy wszelkich starań, by takie sytuacje nie miały miejsca. Addnature Team