Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
27 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Rewelacyjny sklep . Akurat kupiłam wieloryba dla synka ale nie można było odkręcić jednej śrubki , kontakt z obsługą sklepu był natychmiastowy, wysłali drugi wartościowy produkt od razu po odebraniu wadliwego , wszystko trwało zaledwie 3 dni . Za przesyłkę nie płaciłam , wszystko na koszt sklepu . Wielki plus .
Zamówiłam dwie rzeczy i dotarła tylko jedna. Po zgłoszeniu tego faktu czekałam tydzień na informację czy otrzymam brakującą zabawkę. Miała być nadana najpóźniej dziś. Niestety żadna przesyłka nie została zarejestrowana na mój nr telefonu (paczkomat in post, w aplikacji byłby ślad choćby o przygotowaniu przesyłki). Zabawka zamówiona na Mikołajki z wyprzedzeniem i jeszcze jej nie mam a już dwa dni po Mikołajkach. Musiałam kupić dziecku inny prezent w bucika :(
Szybka wysyłka, fajna jakość zabawek. Jednak zabawki otrzymane w innym kolorze niż zamówione. Niestety nie miałam czasu na zwrot.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu brykacze.pl
16 lut 2024
Poprosimy o kontakt z naszym sklepem. Na pewno rozwiążemy sprawę :)
8 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Burger z kanapka i ukladanka niedzwiadek
Zakupiona ukladanka niedzwiadek niestety kiepskiej jakości. Powylewany, zastugniety klej a w innym miejscu pekniecia.
Burger i kanapka do składania są bardzo, bardzo małych rozmiarów. Burger wielkości mandarynki to trochęche przesada.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu brykacze.pl
11 sty 2024
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji. Wiele zabawek drewnianych ma swoje wady wizualne ze względu na to że jest to drewno, które posiada czasem skazy. Prosimy napisać maila na reklamacje@brykacze.pl
Prosiłabym o przyjemniejsze prowadzenie rozmowy. Pani ,która mnie obsługiwała, nie załatwiła do końca sprawy z moim zamówieniem, a i ton oraz sposób to był jakby tam za karę siedziala .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu brykacze.pl
24 sty 2024
Dziękujemy za informację. Co do wspomnianej sprawy na pewno dowiemy się dlaczego była taka postawa naszego pracownika. Jeżeli dana sprawa nie została załatwiona prosimy o kontakt i na pewno doprowadzimy ją do końca.
22 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Odbiór osobisty to jakaś parodia. Grójec - wiadomo... ale chyba się tam komuś coś pomyliło. Produkt fajny obsługa klienta żadna. Płatność gotówką - oczywiście nikt nie ma wydać, zapłać potem 3 km dalej jest hala na której składowany jest towar, a obsługa sklepu ma do Ciebie pretensje że w ogóle to od nich kupiłeś. Porażka! Nigdy więcej!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu brykacze.pl
28 cze 2023
Przykro nam jeżeli nasza obsługa nie była zadowalająca. Zgadza się mamy 2 magazyny jeden od 2 jest oddalony o 150m ale dzięki temu wszystkie nasze zabawki są na miejscu i możemy realizować zamówienia tego samego dnia, którego Państwo zamówią. Postaramy się poprawić jakość obsługi i na pewno porozmawiamy z naszą obsługą.
23 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Kontakt z klientem - brak odpowiedzi na ponawiane pisanie na czacie.
Problem z paczką Inpost, niedostępny,a nagle się da zrobić,że dostępny. .
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.