Dartshopper.pl
Opinie:

Opinie (956) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3913)

4,50
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 2 lip 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Dartshopper.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Po kilku opiniach wahałem się czy kupować w dartshopper ale już drugi raz widzę że moje obawy były bezpodstawne. Zamówienie, dostawa i sam towar bez zarzutu. Całość w niecały tydzień. Jestem bardzo zadowolony . Red dragon razor edge miałem już 20g, ale 23g moim zdaniem to idealna waga. Condor axe jak zawsze klasa sprzęt, a neon dla mnie idealny, uwielbiam ten kolor, super się odznacza na podświetlonej tarczy.

najbardziej krytyczna opinia

16 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeśli nie chcecie zmarnować czasu, pieniędzy i nerwów to obowiązkowo odradzam korzystania z usług tej firmy. Zamówienie miało być wysłane w ciągu kilku godzin od zamówienia, do dzisiaj nic nie zostało wysłane - złożyłem anulowanie zamówienia, niestety sklep łaskawie również nie był w stanie do tego się ustosunkować. Problematyczna obsługa, płatności Klarna, które są reklamowane, okazuje się że w ogóle nie są w ofercie sklepu. Dno i żenada.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Dartshopper.pl

 Sortuj  
Trafność
(32)
(19)
(72)
Resetuj
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Informacje na stronie dotyczące dostawy można włożyć między bajki, tydzień czekania to minimum. Sprzedawca wprowadza w błąd dopiskiem: „zamów przed 22, a wyślemy tego samego dnia”. Nawet jeżeli zamawiany produkt świeci się na zielono, jako dostępny w magazynie, produkt nie jest wysyłany tego samego dnia. W moim przypadku paczka ruszyła z miejsca 3 dnia roboczego, a dotarła po tygodniu. Towar idzie z Holandii. Jakość towaru dobra, ale za dostawę i wprowadzenie w błąd na stronie spory minus.
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 godzin temu
 Opinia zweryfikowana

Tragedia, żenada i coś niepojętego

Zamówienie złożone 11.03.2024. Do dzisiaj, tj. 28.03.2024 zamówienie nie dotarło. Pomimo kilkukrotnego kontaktu telefonicznego i mailowego dowiedziałem się, że przesyłka zaginęła u przewoźnika - tyle to sam wywnioskowałem na podstawie trackingu po 3 dniach. Na infolinii obsługa nie jest w stanie pomóc w żaden sposób, więc szczerze nie rozumiem po co w ogóle ten sposób kontaktu istnieje w przypadku tego sklepu. Na odpowiedź z formularza kontaktowego czekałem 5 dni, tylko po to, aby dowiedzieć się, że czekają na odpowiedź od przewoźnika. Skoro paczka, która jest ubezpieczona zaginęła i nie da się ustalić, co się z nią dzieje, to nadaje się nową przesyłkę do klienta, a nie każe czekać na niewiadomo co. Sam sprzedawałem produkty przez internet i taka sytuacja jest dla mnie niepojęta. W zasadzie nie mam możliwości zrobienia niczego oprócz czekania na cudowne objawienie się paczki w bliżej nieokreślonym miejscu we wszechświecie, w tym lub innym uniwersum. Obsługa klienta leży i kwiczy. Nie rozumiem jakim cudem sklep jest popularny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
26 minut temu
Drogi kliencie, Żałujemy, że wystawiłeś nam tak niską ocenę. Oczywiście również wolelibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia. Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn. Dział obsługi klienta dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać Twoją prośbę tak szybko, jak to możliwe, ale zależy to również od firmy kurierskiej. Jest nam niezmiernie przykro, że ma Pan o nas tak niepochlebną opinię. Będzie nam miło, jeśli usuniesz tę złą opinię.
16 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Zamówienie dostałem niekompletne,brak komunikacji.

Zamówienie które złożyłem, dotarlo niekompletne, wysłałem maila, z załączonymi zdjęciami i opisem czego brakuje...do dzisaj dostałem wiadomość zwrotną, wygenerowaną automatycznie.. ciągle czekam na odpowiedź co dalej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
40 minut temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą. Przepraszamy za niedogodności i będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie tej słabej recenzji.
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Przesyłka nie dotarła

Przesyłka miała być wysłana tego samego dnia przy zamówieniu do 22:00 pod warunkiem że towar jest na magazynie. Towar był na magazynie a przesyłka do dziś czyli 9 dni do mnie nie dotarła. Złożyłem reklamację do sklepu ale bez odpowiedzi ale za to prośbę o pozytywną opinię to wysyłają. Pieniędzy nie mam, towaru nie mam, kontaktu z nimi nie ma ... TRAGEDIA. NIE POLECAM. ODRADZAM
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
43 minuty temu
Drogi kliencie, Żałujemy, że wystawiłeś nam tak złą opinię. Twoja przesyłka została niestety źle skierowana i zwrócona do nas. Natychmiast zwróciliśmy pieniądze za zakup. Odpowiedzieliśmy również na Twój e-mail. Mamy nadzieję, że usuniesz lub zmienisz tę niesprawiedliwą recenzję.
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bład w zamówieniu, nie dostarczono zamówionego towaru, a pomoc techniczna która ma 48h na odpowiedz nie odpowiada 4 dzień. D N O
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
46 minut temu
Drogi kliencie, Żałujemy, że wystawiłeś nam tak złą opinię. Pracownicy działu obsługi klienta nie są dostępni 24/7. Twoja prośba została rozwiązana tak szybko, jak to możliwe. Żałujemy również, że wystawiłeś nam tak złą opinię i mamy nadzieję, że ją usuniesz lub zmienisz.
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety jeden z shaftow caly czas sie przekreca. Nie da sie go wkrecic do barrela do konca
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
42 minuty temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Szkoda, że poświęciłeś czas na pozostawienie złej recenzji tutaj, ale nie skontaktowałeś się z Dartshopper, aby zgłosić swoje obawy. Oczywiście nie możemy Ci pomóc ani poprawić naszych usług w ten sposób. Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą. Przepraszamy za niedogodności i będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie tej słabej recenzji.
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Niekompletne zamówienie,brak shaftow winmau. Napisany mail od paru dni bez odzewu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
51 minut temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Szkoda, że poświęciłeś czas na pozostawienie złej recenzji tutaj, ale nie skontaktowałeś się z Dartshopper, aby zgłosić swoje obawy. Oczywiście nie możemy Ci pomóc ani poprawić naszych usług w ten sposób. Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą. Przepraszamy za niedogodności i będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie tej słabej recenzji.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wadliwy produkt. Przyszła do mnie przesyłka z przełamaną lotką do darta
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
39 minut temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Szkoda, że poświęciłeś czas na pozostawienie złej recenzji tutaj, ale nie skontaktowałeś się z Dartshopper, aby zgłosić swoje obawy. Oczywiście nie możemy Ci pomóc ani poprawić naszych usług w ten sposób. Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą. Przepraszamy za niedogodności i będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie tej słabej recenzji.
DB
Dawid B.
Barcin
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Zamówiony 13 marca towar nie dotarł...a…

Zamówiony 13 marca towar nie dotarł...a dziś jest 23 marca....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
35 minut temu
Drogi kliencie, Oczywiście chcielibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia. Niestety nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn. Twoja przesyłka została źle skierowana i zwróciliśmy Ci pełną kwotę za zakup. Przepraszamy za niedogodności i będziemy wdzięczni za usunięcie tej negatywnej recenzji.
2 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie kolejny raz nie kompletne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
54 minuty temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Szkoda, że poświęciłeś czas na pozostawienie złej recenzji tutaj, ale nie skontaktował się z Dartshopper, aby zgłosić swoje obawy. Oczywiście nie możemy Ci pomóc ani poprawić naszych usług w ten sposób. Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą. Przepraszamy za niedogodności i będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie tej słabej recenzji.
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Transport to jedna wielka porażka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
53 minuty temu
Drogi kliencie, Oczywiście chcielibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia. Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn. Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą. Przepraszamy za niedogodności i będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie tej słabej recenzji.
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
35 minut temu
Drogi kliencie, Żałujemy, że wystawiłeś nam tak niską ocenę, ale nie podałeś jej powodu. Oczywiście nie możemy pomóc w ten sposób. Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą. Będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie tej niskiej oceny.
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
54 minuty temu
Drogi kliencie, Żałujemy, że wystawiłeś nam tak niską ocenę, ale nie podałeś jej powodu. Oczywiście nie możemy pomóc w ten sposób. Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą. Będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie tej niskiej oceny.
7 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie było niekompletne. Brakowało zamówionego breloku do ostrzenia grotów. Poza tym wszystko ok.
Zgłoś opinię
9 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak zabezpieczenia przesyłki. Opakowanie zostało zniszczone. Na szczęście tarcza nie ucierpiała.
Zgłoś opinię
23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Czas oczekiwania

Ze względu na tygodniowa dostawę jest to jeden z większych minusów
Zgłoś opinię
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Skrócenie czasu dostawy
Zgłoś opinię
11 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długa wysyłka. Na stronie napisane jest na magazynie i zamówienie złożone do 22:00 wysyłka w ten sam dzień, a u mnie tak nie było
Zgłoś opinię