Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
12 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Pompkę zakupiłem z myślą o wysysaniu powietrza z materaca. Główną przyczyną była walka z materacem i ugniatanie kolanami w celu ścisłego zwinięcia i spakowania do worka transportowego. Jak dotąd, nierzadko musiałem trzykrotnie zwijać materac a i tak okazywało się, że ledwo dawał się spakować. Pompka wysysa materac do maksimum, tworząc z niego niemal arkusz blachy, który bez problemu można zwinąć w wałek i spakować do worka. Funkcja pompowania działa równie błyskawicznie. Może nie jest najtańsza, ale zyskujemy również powerbank, co pozwoli zredukować ilość rzeczy oraz wagę pakunku. Co do wytrzymałości to nie wiele mogę jeszcze napisać.
Towar kupiłem z odbiorem w sklepie więc bez opcji zwrotu. Pompka Thermarest Mini Pump okazała się niewypałem. Mimo, że w opisie napisano, ze napompuje regular w 3 minut, nie zrobi tego nawet w 15. Poszedłem do sklepu i mówię, że zwrócić nie mogę ale w takim razie chcę skorzystać z rękojmi z żądaniem zwrotu środków. Pan w sklepie zasłonił się wewnętrznym regulaminem i powiedział, ze przy rękojmi mogę co najwyżej dostać prawo wykorzystania śordków w 30 dni w ich sklepie. Jaja k...wa jakieś. I to ma być profesjonalny sklep? Zmuszony mnie do zgłoszenia reklamacji w ramach gwarancji. Kpiny. Domyślam się, że człowiek nic nie winny ale firma jako taka ma w bani prawa konsumenta. Stanowczo odradzam zakupy tutaj. Sprawę zaś adresuję do UOKiK.
To smutna wiadomość. To prawda. Sklep w którym można zobaczyć małą część asortymentu to pewien ewenement.
Z kolei możliwość zamówienia 2 (dwóch) artykułów z interesującej kategorii - celem banalnego przymierzenia - to.... niedogodność. Kiedy zamówić do przymierzania można 6 przedmiotów....
I dlatego. Z uwagi na męczący sposób zarządzania asortymentem, indukowane wielu wizyt w sklepie przy małej ilości sensu itd.
Jakkolwiek dalej to najlepszy sklep w dużej okolicy,....
Ale nie momentami to irytuje
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
1 wrz 2024
Dziękujemy za ocenę oraz podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami. Miejsca magazynowe w sklepach stacjonarnych są ograniczone, dlatego nie jesteśmy w stanie dostarczaj większej ilości towaru (nasze sklepy musiałyby mieć naprawdę ogromne magazyny : ) ). Warto zwrócić uwagę, że z opcji rezerwacji korzysta wielu naszych klientów. Alternatywnym rozwiązaniem jest złożenie zamówienia wysyłkowego, gdzie nie obowiązuje ograniczenie ilościowe.
Możecie być bardziej elastyczni i bardziej życzliwi dla klientów którzy mają problemy z doborem obuwia biegowego ze wzgledów od nich niezależnych. Nie jestem w stanie zakupić kilku par butów bo ceny są z kosmosu, a zamówienie przez internet kilku ( nie dwóch) par butów z możliwością przymiarki w sklepie jak widać graniczy z cudem skoro nie jesteście w stanie zapewnić takiej usługi, to jak dla mnie 1 gwiazdka. Pozdrawiam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
30 sie 2024
Dziękujemy za ocenę oraz podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Niemniej jednak składając zamówienie czy rezerwacje akceptuje Pan nasz regulamin, gdzie jasno określamy ograniczenia dotyczące ilości towarów, które można zarezerwować. Miejsca magazynowe w sklepach stacjonarnych są ograniczone, w związku z tym zmiana w tym zakresie nie będzie możliwa. : (
28 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Przysłany produkt niezgodny z opisem. Brak odpowiedzi na maila. Teraz mam odsyłać na swój koszt płacąc za przesyłkę drugi raz a produktu i tak nie będę mieć na czas bo sklep nie odpisuje.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
29 sie 2024
Dziękujemy za ocenę. Przykro nam, jeśli produkt okazał się niewłaściwy. Zmagamy się z dużą ilością zapytań mailowych i są one obsługiwane zgodnie z czasem wpłynięcia, dlatego prosimy o cierpliwość. Jeśli wiadomość została do nas wysłana, na pewno lada moment się nią zajmiemy. : )
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Brak oferowanych na stronie rzeczy
Zwracajcie większą uwagę na to co oferujecie na stronie a nie posiadacie na stanie. kupiłam kilka rzeczy a za chwilę piszecie że towar niedostępny
Dramat
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
9 dni temu
Dziękujemy za opinie. Przepraszamy, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Zrobimy co w naszej mocy, aby taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości.
24 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Bogaty asortyment i dokładne opisy. Do poprawienia wyszukiwarka produktow i skuteczność filtrów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
26 sie 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią oraz pozytywną ocenę. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Feedback jest dla nas bardzo istotny. Postaramy się dokładnie przeanalizować sytuację i podjąć odpowiednie kroki naprawcze.
7 dni temu
Opinia zweryfikowana
Myląca informacja co do ilości pozycji z zamówienia , która może znaleźć się w sklepie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
6 dni temu
Dziękujemy za ocenę. Nie do końca jednak rozumiemy komentarz. Złożenie rezerwacji nie jest równoznaczne z tym, że towar już jest na miejscu. Należy poczekać na informacje mailową/sms o dostarczeniu towaru do sklepu, a dopiero w kolejnym etapie można wybrać się do sklepu. : )
21 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu przez 2 dni w sprawie sposobu i terminu realizacji zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
21 sie 2024
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jesteśmy wdzięczni za opinię, ponieważ pomaga ona nam się poprawiać. Prosimy o kontakt z nami i podanie więcej szczegółów.
1 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
nie moglem dodac kodu znizkowego za zapisanie sie do newslettera
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
2 wrz 2024
Dziękujemy za ocenę. Rozumiemy Pana rozczarowanie, ale na przyszłość prosimy o kontakt w tej sprawie z biurem obsługi klienta, abyśmy mieli chociaż możliwość weryfikacji i udzielenia pomocy. : ) Nie widzimy, aby taki kontakt z Pana miał miejsce.
27 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówienie bez informacji zostało wstrzymane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
28 sie 2024
Dziękujemy za ocenę. Status rezerwacji został zmieniony z uwagi na nieregulaminową ilość produktów. W pierwszej kolejności taka rezerwacja musi zostać wstrzymana, w kolejnym kroku następuje kontakt z naszej strony z propozycją rozwiązania.
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
2 dni temu
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo zależy nam na zrozumieniu, co poszło nie tak. Prosimy o kontakt, abyśmy mogli naprawić sytuację.
1 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
2 wrz 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli jest coś, co Pana zdaniem mogliśmy zrobić lepie to serdecznie prosimy o wiadomość. : )
1 wrz 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
2 wrz 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli jest coś, co Pana zdaniem mogliśmy zrobić lepie to serdecznie prosimy o wiadomość. : )
8 sie 2024
Opinia zweryfikowana
płatność kartą z niewiadomych przyczyn nie działa prawidłowo co spowodowało, że produkty któe wybrałem zamówił ktoś inny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
9 sie 2024
Dziękujemy za ocenę. Poprzednie Pana zamówienie zostało złożone poprawnie, natomiast musiało dojść do błędu na etapie płacenia, gdyż sam link do płatności wygenerował się poprawnie. Drugiego produktu nie ma, gdyż nadal widnieje w Pana drugim zamówieniu - które jeszcze jest aktywne. Prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie. : )
8 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówienie Ok ale obsługa na czacie bardzo słaba
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
9 sie 2024
Dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią i jeśli jest to możliwe, serdecznie prosimy o doprecyzowanie, co poszło nie tak. Tylko wtedy będziemy mogli wprowadzić ewentualne zmiany. : )
5 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
6 sie 2024
Dziękujemy za ocenę. Domyślamy się, że dotyczy ona paczki która została zawrócona. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane. Widzimy, że była w tej sprawie prowadzona korespondencja mailowa, a środki zostały zwrócone na konto.
4 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
5 sie 2024
Dziękujemy za ocenę. Będziemy wdzięczni, jeśli podzieli się Pan z nami szczegółami tego co poszło nie tak, abyśmy mogli naprawić sytuację. : )
7 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Brak realizacji
Powiadomienie o przyjęciu zamówienia było ostatnia wiadomością. Teraz dostałem pytanie czy mi się podobało jak mnie obsłużono. Niestety ale nie mam pozytywnych myśli do przekazania skoro nie miałem styczności z innymi wiadomościami czy choćby kontakt z zamówieniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 lip 2024
Dziękujemy za opinie i komentarz. Najmocniej przepraszamy za niedogodności. Faktycznie mieliśmy problemy techniczne, przez które klienci - w tym także Pan - nie otrzymywali powiadomień o dostarczeniu towaru do sklepu. Widzimy w systemie, że zostało to już zaktualizowane. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.
9 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem żadnej wiadomości, że towar dotarł do sklepu - ani na miala, ani SMS-em.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
10 lip 2024
Dziękujemy za opinie i komentarz. Najmocniej przepraszamy za niedogodności. Faktycznie mieliśmy problemy techniczne, przez które klienci - w tym także Pan - nie otrzymywali powiadomień o dostarczeniu towaru do sklepu. Widzimy w systemie, że zostało to już zaktualizowane, a termin odbioru przedłużony. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z nieotrzymaniem przesyłki.
Prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zamówienia poprzez wiadomość e-mail.
Postaramy się wówczas zweryfikować sprawę i jak najszybciej znaleźć rozwiązanie tego problemu.
7 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 lip 2024
Dziękujemy za ocenę! Jeśli jest coś, co mogliśmy Pana zdaniem zrobić lepiej, będziemy wdzięczni za informacje. : )