8a.pl- Logo - Opinie

8a.pl
Opinie:

Opinie (3534) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8250)

4,90
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

17 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
W sklepie na Burakowskiej było super. Przez 3 godziny asystent nam pomagał w wyborze nie tanich produktów a praktyka (zimowy wyjazd w Tatry) pokazała że zakupy były trafione, i tu postawiłbym 5. Jednak jest druga strona medalu. Będąc w Zakopanem dokupiłem z wysyłka dla córki kolejne rzeczy. Strona zakupowa nie do końca klarowna, ale po kilku telefonach wszystko zostało wyjaśnione. Problemem okazała się przesyłka (dotarła do Zakopanego). Otrzymałem raki z wadą producenta (600 zł), dodatkowo mające ślady użytkowania i oryginalne opakowanie raków było otwarte. Zima, idziemy w góry, nie mamy raków = nerwy i koszty wypożyczenia. Dział reklamacji po wysłaniu przeze mnie zdjęć ewidentnych wad produktu, zgodził się na zwrot ze zwrotem części kosztów wysyłki (śmiech), niestety nie wie jak to się stało i na jakim etapie pakowania nastąpiła, wg mnie, świadoma podmiana i zapakowanie wadliwego produktu. Jak mam znowu kupić wysyłkowo raki, skoro 8a nie ma tracabilite produktu, może znowu dostanę te same wadliwe raki (płacz). Dodatkowo otrzymałem informację, że dostanę zwrot tylko ceny produktu, bez wysyłki. Dopiero po telefonie sprawdzono w "księgowości" i faktycznie okazało się, że mam otrzymać 15 zł kosztów wysyłki (20.99 zł InPost rzeczywisty mój koszt - można się śmiać). Pani w reklamacji była zirytowana moim zdenerwowaniem, no tak, ja mam zmarnowane góry, "walczę" o zwrot przesyłki i jeszcze dostaję opierdaka, że się denerwuję (płacz lub śmiech). Reklamacje oceniam na 2. Chciałem w 8a dalej kupować, a jest co, nawet się zarejestrowałem, aby oceniać produkty. zostawiłem parę tysięcy i chciałem zostawiać tam kolejne, ale podstawą kupowania jest ZAUFANIE, a tego w 8a zabrakło. Piszę od serca, bo liczę, że to pomoże wam być lepiej zorganizowanym. Pokażcie, że jesteście godnym i zaufanym sprzedawcą online, to może znowu będę u was kupował. Liczę na poprawę i życzę powodzenia. Krzysztof Kieczmerski.

najbardziej krytyczna opinia

11 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałem w dostawie 2 różne bity ( pomyślałam , zdarza się ...) Poprosił o dosłanie tego właściwego a ja odeślę w zamian tego pomylonego. Niestety otrzymałam wiadomość że muszę odebrać oba buty gdyż tej właściwej pary już nie ma , ewentualnie po odesłaniu w zamian mogę otrzymać te same buty tylko w innym kolorze, zgodziłam się Niestety nie otrzymałam żadnych butów tylko zwrot pieniędzy po czym wchodzę na stronę a tu zamówione pierwotnie buty w kolorze czarnym śa z tym że o 150 zł droższe !!!! Czy tak postępuje szanującą się firmą. To jawne oszustwo i nie liczenie się z klientem. Nie dość że mylicie się przy realizacji zamówienia to jeszcze nie dotrzymujecie umowy !!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu 8a.pl

 Sortuj  
Trafność
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Tak się zastanawiam ? czy wszyscy no prawie pracownicy sklepu w Katowicach pracują za karę? " FOCH " na każdym kroku .... może do Castoramy proponuje się zatrudnić na dział budowlany ? zobaczą jak praca wygląda .... Ostatni raz tam będę kupował Pozdrawiam Maciej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 kwi 2024
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jesteśmy wdzięczni za przesłanie swojej opinii, która pozwala nam lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów. Postaramy się wyciągnąć wnioski i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
11 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
założyłem wątek u obsługi klienta to sobie poczytajcie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
12 lut 2024
Dziękujemy za udzielenie opinii i przepraszamy za niedogodności. Z uwagi na małą ilość informacji w samej opinii chcielibyśmy dodać, że dotyczy ona wystawienia faktury VAT już po zrealizowaniu zamówienia. Wyjaśnienia zostały już Panu przesłane w wymienionej korespondencji mailowej.
6 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Myląca informacja na temat zwrotu towaru

Na pierwszej stronie wyświetla się rzucający się w oczy napis 100 dni na zwrot towaru. Towar zamówiłam przez stronę internetową ale odebrałam i zapłaciłam w sklepie. W momencie zwrotu dowiedziałam się że nie ma takiej możliwości w wypadku gdy odebrałam osobiście.Brak wyraźnej informacji. Mogę tylko wymienić towar. Uczulam na to.
Zgłoś opinię
2 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Sfatygowana bluza

Dzień dobry, zawsze jest okej, ale ostatnie zamówienie wyjątkowo kiepsko - zakupiona bluza jest cała wymemłana i wygląda jak wyciągnięta psu z gardła; powinienem to teraz prać i prasować w ramach zadania domowego? Produkt sam w sobie jest fajny i nie będę go odsyłał; chodzi o to w jakim to przyszło stanie:(
Zgłoś opinię
6 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
KLAPKI KUPIŁEM TAKI SAM MODEL JAKI POSIADAM OD PARU LAT ROZMIAR DOBRAŁEM TAKI SAM JAK NA MOICH STARYCH NOWE OKAZAŁY SIĘ O 1.5 CM ZA DUŻE
Zgłoś opinię
24 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Na pytanie sklepu odpowiadam...

Na pytanie: co możemy poprawić, odpowiedź brzmi: rzetelność. Za buty, które zamówiłem do odbioru i zapłaty w sklepie, zapłaciłem około 85 zł więcej niż cena internetowa. Trochę przez moją nieuwagę, przy zakupie kilku rzeczy. No cóż, szkoda że nie mogę zaufać tak miłej obsłudze. Trzeba patrzeć na ręce...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
13 gru 2023
Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z różnicy w cenie produktów. Rozumiemy, że taka sytuacja może być rozczarowująca, zwłaszcza gdy oczekiwanie na określoną cenę jest istotnym elementem procesu zakupowego. W okresie "czarnopiątkowym" ruch w naszym sklepie online jest wyjątkowo intensywny, co czasami wpływa na dynamiczne zmiany cen. Nasza obsługa stara się jak najlepiej monitorować te zmiany, ale z uwagi na dużą liczbę zamówień, niestety nie zawsze jesteśmy w stanie manualnie weryfikować każdą cenę. Pragniemy zapewnić, że rzetelność oraz satysfakcja naszych klientów są dla nas priorytetem. Przeanalizujemy tę sytuację, aby znaleźć sposoby poprawy naszych procedur, aby podobne incydenty nie miały miejsca w przyszłości. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.
2 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak rzetelnej informacji o realnej dostępności produktów

Zamówiłem 5 moskitier, później mailowo zostałem poinformowany, że nie ma jednej, po przyjściu do sklepu okazało się, że są tylko dwie.
Zgłoś opinię
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Opłata za zwrot.

Opłatę za zwroty ponosi klient. Coś chyba nie tak.
Zgłoś opinię
26 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
problem z dostarczeniem towaru pod zamówiony adres
Zgłoś opinię
4 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię