fishing-mart.com.plOpinie

: 1317Bardzo dobry

4,77

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 10.12.2014
data aktualizacji: 16.08.2022
Sklep fishing-mart.com.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie fishing-mart.com.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 10.12.2014
data aktualizacji: 16.08.2022
Sklep fishing-mart.com.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie fishing-mart.com.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu fishing-mart.com.pl

Opinie zweryfikowana (468) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1317)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


9 miesiące temu 
Daje 4 gwiazdki za profesjonalną obsługę, fajną stronę przyjazną dla użytkownika i szeroki asortyment. A także za wprowadzenie opcji wysyłki do paczkomatów. Byłoby 5 gdyby nie zawyżone ceny. Minus też za to, że Fishing Mart nie publikuje krytycznych (ale kulturalnych i merytorycznych) komentarzy na temat produktów, a jedynie te pochlebne. Szczera i konstruktywna wymiana poglądów na temat produktu jest niezbędna. Wzorem jest tu dla mnie Decathlon.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


9 miesiące temu
Smutne, gdy firma w której wielokrotnie kupowałem sprzęt anuluje w całości zamówienie na kilkaset zł. Wyjaśnienie "towar jest niedostępny" niczego nie wyjaśnia. Zamówionych było 13 pozycji - anulowane całe zamowienie, mimo, że na stronie sklepowej towar był oznaczony jako dostępny. Niepoważne podejście wymagające wg mnie całkowitej zmiany. Szkoda. Na marginesie, towar, który anulowano wciąż na stronie jest jako dostępny do zamówienia.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu fishing-mart.com.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(14)
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
brak towaru. oferta nie odpowiada rzeczywistosci.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Banda złodzieji !!!!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Dwa zamówienia,w tym jeden przelew przed wysyłką drugie zamówienie już za pobraniem za każdym razem zamówienia były modyfikowane bo czegoś nie było w takich ilościach jak podane były na stronie...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fishing-mart.com.pl
4 miesiący temu
Witam, Nasz sklep internetowy nie podaje ilości dostępnych sztuk w magazynie na etapie zamawiania. Z zamówionych 5 paczek gum, zrealizowaliśmy 4, bo tylko tyle mieliśmy. O braku sztuki był Pan poinformowany automatycznym e-mailem. Przykro nam, że z powodu braku jednego opakowania wystawił Pan tak niską ocenę. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Smutne, gdy firma w której wielokrotnie kupowałem sprzęt anuluje w całości zamówienie na kilkaset zł. Wyjaśnienie "towar jest niedostępny" niczego nie wyjaśnia. Zamówionych było 13 pozycji - anulowane całe zamowienie, mimo, że na stronie sklepowej towar był oznaczony jako dostępny. Niepoważne podejście wymagające wg mnie całkowitej zmiany. Szkoda. Na marginesie, towar, który anulowano wciąż na stronie jest jako dostępny do zamówienia.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Stany magazynowe podane na stronie to fikcja. Po złożeniu zamówienia otrzymujemy maila z informacją co faktycznie jest na stanie. Przy zwrocie detalicznym przekroczony dwutygodniowy termin zwrotu środków. Przelew został zrobiony dopiero po mailowej interwencji. Co więcej ustawa wyraźnie mówi o "niezwłocznym zwrocie środków". Firmy, które tak traktują klientów omija się szerokim łukiem. Odradzam robienie zakupów w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fishing-mart.com.pl
6 miesiące temu
Witam, Jeden drobny produkt o niskiej wartości (25,50 zł) się wyprzedał, natomiast ten drugi (były zamówione tylko dwa produkty) w wysokiej cenie został wysłany (ponad 700 zł). Co do zwrotu to czekaliśmy na zwrot podpisanej przez pana korekty faktury. Niestety dokumenty księgowe muszą się zgadzać.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Towary dostępne na stronie nie są dostępne w rzeczywistości. Brak kontaktu pomimo złożonego zamówienia, mail z anulacją zamówienia przyszedł po telefonicznej interwencji, kilka dni po złożeniu zamówienia. Całe zamówienie jest anulowane, bo artykuły nie są dostępne… serio?
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
Sklep, który nie zasługuje na uwagę. Pomimo dostępności i zamawianych artykułów na stronie internetowej sklepu, zamówienia są anulowane przez "samego szefa". Wydajcie swoje pieniądze gdzie indziej!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Zmienić kuriera na dpd bo ten przynajmniej dzwoni jak ma dostarczyć paczkę i później nie ma problemów i nikt nie pisze w zamówieniu że towar został wyprzedany!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fishing-mart.com.pl
6 miesiące temu
Przykro mi, ale status na stronie firmy kurierskiej jest jednoznaczny: 16 Lut 2022, 11:46 Odmowa przyjęcia. Paczka wróciła do nas i nasza firma musiała zapłacić dwa koszty wysyłek za nieodebraną paczkę.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Brak towaru który widnieje jako dostępny, po wykasowaniu zamówienia przez sklep towar nadal dostępny do zamówienia.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Zamówienie złożone tydzień temu zero kontaktu ze strony sklepu . Zdecydowanie odradzam zakupy w FM
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fishing-mart.com.pl
5 miesiące temu
Witam, Zamówienie zostało skompletowane tydzień temu, niestety przez błąd nie został wysłany email z potwierdzeniem kwoty do zapłaty. Przepraszamy za pomyłkę.
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
Nic, první zkušenost s nákupem v polskem e-shopu. Zřejmě i poslední.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fishing-mart.com.pl
8 miesiące temu
Nezaplatili jste za objednávku a objednávka byla zrušena. Prut již není dostupný. Mají vyprodáno. You have not paid for the order and the order has been canceled. The rod is no longer available. They are sold out.
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Towar czesciowo niesprawny
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fishing-mart.com.pl
9 miesiące temu
Zamówienie klienta z 2021-11-08 22:08, wysłane następnego dnia, a kolejnego doręczone. Bardzo szybka 100% realizacja, zero kontaktu ze strony klienta, a tutaj 1 gwiazdka, zamiast innej wyższej oceny. Pozdrawiamy