Witam serdecznie, jestem już bardzo długo klientem lugers, oczywiście jestem zadowolona choć chciałabym otrzymać jakaś kartę stałego klienta i otrzymywać jakieś zniżki lub próbki innych produktów gratis.
Pozdrawiam Beata Giemuła
Odpowiedź ze sklepu Luger's - sklep internetowy Lugers.pl
2 lut 2024
Dzień Dobry, informujemy, iż zamówienie nie zostało wysłane z powodu braku wpłaty. Zamówienie w dalszym ciągu oczekuje na wpłatę. Pozdrawiam.
27 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Luger's - sklep internetowy Lugers.pl
28 gru 2023
Dzień dobry. Chcielibyśmy poinformować iż zamówienie nie zostało wysłane z powodu brak wpłaty za nie, a sposób płatności został wybrany jako "przelew". Czas na opłatę zamówienia minął, dlatego system automatycznie zmienił status na fałszywe. Pozdrawiamy
8 lis 2023
Opinia zweryfikowana
No order
My order was not delivered, no one contacted me, I tried to correct the delivery, but no answer
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.