cebule.pl- Logo - Opinie

cebule.pl
Opinie:

Opinie (392) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2163)

4,76
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 31 sty 2013
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
cebule.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Cebulki ładne, zdrowe choć niektóre mniejsze niż deklarowano, mam nadzieję że wszystkie zakwitną bo na obecną chwilę z 44 kiełkuje 8. Co do wysyłki szybko i bezproblemowo. Polecam sprzedawcę.

najbardziej krytyczna opinia

3 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Nic nie wysłali, a czekają na opinie Maskakra. Złożyłam i opłaciłam zamówienie 19 kwietnia 2023. Od tego momentu zero kontaktu na temat zamówienia. W dniu 28 kwietnia odstąpiłam od umowy, bo ile można czekać. Nie wiem czy doczekam się na zwrot pieniędzy. Nie polecam, mają złą opinie, szkoda że nie sprawdziłam
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu cebule.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
21 marca zrobiłam zamówienie do tej pory nic nie otrzymałam. Sama musze dowiadywać się co z zamówieniem i dowiedziałam się tyle ,że czekają na dostawę lili. A kiedy co i jak nie wiem dalej.
Zgłoś opinię
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Po prostu wysłać mojej zamówienie ile można czekać!!!!!!
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówione kwiaty nie dotarły
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Trzymajcie się terminów
Zgłoś opinię
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka do dzisiaj nie dotarła
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cebule.pl
22 mar 2024
Szanowni Państwo, zamówiliście Państwo towar w przedsprzedaży, podany Państwu termin wysyłki to 11 Marzec. W procesie składania zamówienia termin wysyłki jest podany 2 razy - pierwszy raz na karcie produktu, drugi raz w mailu potwierdzającym zamówienie. Zamówienie zrealizowaliśmy zgodnie z terminem, czyli w kwietniu
3 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Nic nie wysłali, a czekają na opinie Maskakra. Złożyłam i opłaciłam zamówienie 19 kwietnia 2023. Od tego momentu zero kontaktu na temat zamówienia. W dniu 28 kwietnia odstąpiłam od umowy, bo ile można czekać. Nie wiem czy doczekam się na zwrot pieniędzy. Nie polecam, mają złą opinie, szkoda że nie sprawdziłam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cebule.pl
14 lip 2023
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za całą sytuację. Kontaktowaliśmy się z Panią, aby wyjaśnić tą sprawę. . Mieliśmy trudny sezon, z powodu licznych zwolnień lekarskich pracowników, stąd utrudniony kontakt i opóźnione wysyłki. Pieniążki zostały Pani zwrócone. Jeśli chodzi o negatywne opinie, pochodzą one głównie z sezonu wiosna 2023r- właśnie z powodu opisanej sytuacji. Proponowaliśmy Pani również rekompensatę za utrudnienia, ale nie była Pani zainteresowana. W tej sytuacji nie możemy nic więcej zrobić poza obietnicą, że dołożymy wszelkich starań, aby sytuacja więcej się nie powtórzyła. Pozdrawiam. Patrycja B., cebule.pl
2 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak informacji o realizacji zamówienia

Zamówienie złożone 16 kwietnia. Mialo być wysłane 25 kwietnia. Po telefonie na infolinie zadeklarowano, ze zostanie dostarczone najpóźniej 28 kwietnia. Do 2 maja brak informacji o statusie zamówienia.
Zgłoś opinię
1 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Trudno ocenić coś czego się jeszcze nie otrzymało. Czekam na cebulę lilii już dwa tygodnie a miały być dostarczone w trzy dni robocze. Ostatnie u was moje zakupy.
Zgłoś opinię
30 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Dbać o jakość wysyłanych sadzonek, nie wysyłać uschniętych roślin, zamieszczać zdjęcia swoich roślin.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cebule.pl
1 cze 2023
Dzień dobry, serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. Proszę o kontakt celem złożenia reklamacji. Artur Z.
26 kwi 2023
w trakcie sprawdzania
Przesyłka dalej do mnie nie dotarła. Zero odpowiedzi na e-mail. Mam nadzieję, że to nie naciągacze...
Zgłoś opinię
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Sadzonki tak małe ,że lupa byłaby potrzebna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cebule.pl
26 mar 2024
Dzień dobry, otrzymali Państwo zdrowy, pełnowartościowy materiał roślinny. Ponieważ jest to właśnie towar żywy, jego wielkość jest różna. Nie ma możliwości aby pomierzyć kilkaset sztuk kłączy z jednej odmiany i podawać takie informacje w na karcie produktu. Natomiast jeśli towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, mają Państwo prawo zwrócić go, nie robimy z tym żadnych problemów. Dlaczego nie skorzystali Państwo z tej opcji ?