Certyfikat dla konsimo.pl/

No. X79A3279047BC6EDA15F833F74A347897
 

Certyfikat wydany dn.
31.01.2017 r.
Ważny do
30.01.2019 r.
Potwierdzone przez
Jean-Marc Noël
Dyrektor Zarządzający Trusted Shops GmbH
Informacje na temat sprzedawcy
Dalsze informacje i warunki korzystania z gwarancji Trusted Shops

Opinie o konsimo.pl/



Bardzo dobry

4.71/5.00

    • 5 gwiazdek
    • 4 gwiazdki
    • 3 gwiazdki
    • 2 gwiazdki
    • 1 gwiazdka

Ocena łączna obliczona została na podstawie 661 ocen zebranych za pośrednictwem systemu Trusted Shops w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
konsimo.pl/ ma 1 025 opinii.

    • Dostawa
    • Towar
    • Serwis dla klientów

Opinii klientów

   
Data publikacji
18.10.2018 r.
Data zamówienia
24.09.2018 r.
18.10.2018 r.
Jest OK. POlecam
5.00
Bardzo dobry

Data publikacji
26.09.2018 r.
Data zamówienia
30.08.2018 r.
26.09.2018 r.
wszystko ok
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy bardzo za opinię!

Data publikacji
15.09.2018 r.
Data zamówienia
30.07.2018 r.
15.09.2018 r.
towar był uszkodzony, odesłałem go - do dzisiaj brak zwrotu pieniędzy (3 tygodnie)
1.33
Niedostateczny

konsimo.pl/ odpowiada: 09.10.2018 r.
Bardzo nam przykro, że spotkała Pana taka sytuacja. Sprawdziliśmy, że otrzymał Pan już zwrot pieniędzy, więc mamy nadzieję, że sprawa jest zakończona pozytywnie. Jeśli nie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Pozdrawiamy serdecznie!

Data publikacji
14.09.2018 r.
Data zamówienia
23.08.2018 r.
14.09.2018 r.
Wszystko super, tylko kupon rabatowy przeterminowany
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy za opinię i przykro nam, że kupon rabatowy był przeterminowany. Może Pani w tej kwestii skontaktować się z nami pod adresem konsimo@konsimo.pl. Pozdrawiamy serdecznie!

Data publikacji
09.09.2018 r.
Data zamówienia
17.08.2018 r.
09.09.2018 r.
Wszystko ok. Polecam
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy za opinię! :)

Data publikacji
03.09.2018 r.
Data zamówienia
15.07.2018 r.
03.09.2018 r.
Nie polecam. Towar przyjechał uszkodzony. Na dosłanie uszkodzonych elementów czekałem ponad miesiąc i dopiero po kilkunastu e-mailach elementy zostały wysłane.
1.67
Mierny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Bardzo nam przykro, że spotkała Państwa taka sytuacja. Jak rozumiemy, elementy zostały już wysłane, więc cieszymy się, że sprawa została zakończona. Postaramy się polepszyć jakość naszej obsługi klienta, żeby móc rozwiązywać takie problemy sprawniej. Pozdrawiamy serdecznie, zespół konsimo.

Data publikacji
01.09.2018 r.
Data zamówienia
09.08.2018 r.
01.09.2018 r.
Kontakt beznadziejny - jakby im nie zależało na kliencie. Dostawa towaru mocno nie terminowa.
2.67
Dostateczny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Przyznajemy, że liczba zamówień w sierpniu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, ale sytuacje, w których towar dociera z opóźnieniem do klienta zdarzają się niezwykle rzadko! Ponad 96% wszystkich zamówień realizujemy w określonym na stronie internetowej terminie. Postaramy się polepszyć jakość obsługi klienta. Pozdrawiamy!

Data publikacji
30.08.2018 r.
Data zamówienia
26.07.2018 r.
30.08.2018 r.
polecam
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy!

Data publikacji
26.08.2018 r.
Data zamówienia
26.07.2018 r.
26.08.2018 r.
Produkt super Bardzo porządny i solidny
4.00
Dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy za opinię i cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z produktu! :)

Data publikacji
24.08.2018 r.
Data zamówienia
02.08.2018 r.
24.08.2018 r.
Dostawa mebli i opakowanie bez zarzutu.
4.67
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z naszych usług. Dziękujemy za opinię!

Data publikacji
23.08.2018 r.
Data zamówienia
02.08.2018 r.
23.08.2018 r.
ponad 3 tygodnie czekam na zaplacony towar. Pisałam juz 4 razy do nich maila o informacje co z moim zamowieniem. Nikt nie odpisal i nikt nie odbiera telefonu. Omijajcie ten sklep WIELKIM LUKIEM. Piszą. ze towar dostepny od reki a ja przez 3 tygodnie nie dostałam. Za tydzień zgłaszam sprawę na policję o wyłudzenie. Ten sklep nie bierze udziału w systemie badania zadowolenia klienta.
1.00
Niedostateczny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Liczba zamówień w sierpniu przeszła nasze oczekiwania, ale sytuacje, w których towar dociera z opóźnieniem do klienta zdarzają się niezwykle rzadko. Ponad 96% wszystkich zamówień realizujemy w określonym terminie. W Pani przypadku stało się jednak inaczej, za co przepraszamy. Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Data publikacji
23.08.2018 r.
Data zamówienia
02.08.2018 r.
23.08.2018 r.
Mimo zapłacenia za towar mineło ponad 7 dni i jeszcze towar nie doszedł.
1.33
Niedostateczny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Sytuacje, w których towar dociera z opóźnieniem do klienta zdarzają się niezwykle rzadko. W sierpniu przyjęliśmy jednak ogrom zgłoszeń, z którego wynikały pewne opóźnienia. Bardzo przepraszamy! Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Data publikacji
23.08.2018 r.
Data zamówienia
02.08.2018 r.
23.08.2018 r.
Czekałam prawie dwa tyg na dostawe towaru Nie polecam tej firmy.
3.00
Dostateczny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
W bardzo sporadycznych sytuacjach zdarza się, że w magazynie zabraknie jakiegoś produktu ze względu na bardzo dużą liczbę zamówień w tym samym momencie. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej wysłać zamówione towary do naszych klientów. Niestety zawiniła również firma kurierska, która ze względu na okres wakacyjny działała w sposób pozostawiający wiele do życzenia. Przepraszamy!

Data publikacji
22.08.2018 r.
Data zamówienia
01.08.2018 r.
22.08.2018 r.
Tragedia z ilością dni dostarczenia towaru ... słaby kontakt z klientem.Pierwsze i ostatnie zakupy
1.67
Mierny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Szanowni Państwo, liczba zamówień w sierpniu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, z czego wynikały opóźnienia w dostawach, za które przepraszamy. Jednak ponad 96% wszystkich zamówień realizujemy w określonym na stronie internetowej terminie. Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Pozdrawiamy!

Data publikacji
22.08.2018 r.
Data zamówienia
01.08.2018 r.
22.08.2018 r.
Zamowienie i towar super
Jestem bardzo zadowolona.
Polecam moim znajomym.
Dziekuje
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy bardzo za opinię! :)

Data publikacji
22.08.2018 r.
Data zamówienia
01.08.2018 r.
22.08.2018 r.
Towar zgodny z opisem, lekka zadyszka z dostawą ze względu na okres urlopowy firmy kurierskiej, ogólnie polecam
4.67
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Niestety za długość tego opóźnienia była winna firma kurierska, na której działania nie udało nam się wpłynąć, pomimo najszczerszych chęci. Mamy nadzieję, że mimo wszystko są Państwo zadowoleni z naszych produktów i usług. Pozdrawiamy serdecznie!

Data publikacji
22.08.2018 r.
Data zamówienia
01.08.2018 r.
22.08.2018 r.
Wszystko szybko i sprawnie. Polecam
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Bardzo dziękujemy za 5 gwiazdek i pozytywną opinię!

Data publikacji
22.08.2018 r.
Data zamówienia
01.08.2018 r.
22.08.2018 r.
Produkt dotarł uszkodzony
2.67
Dostateczny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Bardzo nam przykro, że spotkała Państwa taka sytuacja. Czy sprawa została rozwiązana z naszym Działem Reklamacji? Jeśli nie, prosimy o maila na adres reklamacja@konsimo.pl lub o kontakt telefoniczny.

Data publikacji
22.08.2018 r.
Data zamówienia
31.07.2018 r.
22.08.2018 r.
Towar super, natomiast dostawa trwała bardzo długo. Na maile też nikt nie odpowiadał. Trzeba było za każdym razem dzwonić, aby uzyskać jakiekolwiek informacje.
3.00
Dostateczny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Długi czas oczekiwania na dostawę był spowodowany ogromem zamówień w sierpniu oraz urlopem firmy kurierskiej, na której działania nie udało nam się wpłynąć, pomimo najszczerszych chęci... Postaramy się poprawić jakość obsługi klienta i mamy nadzieję, że dadzą nam Państwo jeszcze jedną szansę! :) Pozdrawiamy!

Data publikacji
21.08.2018 r.
Data zamówienia
29.07.2018 r.
21.08.2018 r.
Na złożone zamówienie czekałam ponad 3 tygodnie. Wytłumaczenie,że kurierzy mają urlopy i nie ma kto odebrać przesyłek. Aby dowiedzieć się co dalej z moim zamówieniem wykonałam chyba z 10 telefonów i dodatkowo pisałam wiadomości. Sam towar oceniam dobrze ,zapakowanie również porządne. Ceny atrakcyjne i tylko to trzyma mnie przy tym aby coś jeszcze zamówić z Konsimo.
3.00
Dostateczny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dzień dobry, długi czas oczekiwania na dostawę był spowodowany ogromem zamówień w sierpniu. Niestety zawiniła również firma kurierska, która ze względu na okres wakacyjny działała w sposób pozostawiający wiele do życzenia. Pomimo naszych interwencji nie udało się uniknąć takiego opóźnienia. Postaramy się poprawić jakość obsługi klienta. Pozdrawiamy!

Data publikacji
21.08.2018 r.
Data zamówienia
31.07.2018 r.
21.08.2018 r.
Towar zgodny z opisem, dobrze wykonany. Minusem jest długi czas dostawy.
4.33
Dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy za pozytywną opinię naszych produktów! Niestety działania firmy kurierskiej w okresie wakacyjnym pozostawiały wiele do życzenia. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby opóźnienia już się nie powtarzały. Pozdrawiamy serdecznie!

Data publikacji
20.08.2018 r.
Data zamówienia
27.07.2018 r.
20.08.2018 r.
wszystko ok
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy za opinię!

Data publikacji
20.08.2018 r.
Data zamówienia
29.07.2018 r.
20.08.2018 r.
Jest dobrze
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy za najwyższą ocenę!

Data publikacji
20.08.2018 r.
Data zamówienia
30.07.2018 r.
20.08.2018 r.
Szybka i sprawna obsługa. Towar zgodny z opisem. Polecam.
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy i pozdrawiamy, zespół konsimo.

Data publikacji
20.08.2018 r.
Data zamówienia
12.07.2018 r.
20.08.2018 r.
Meble b.ładne,ale widoczne na płytach 2 fabryczne odprysk,które zamalowałam sama farbą akrylową.Po za tym kołeczki do montażu były za krótkie.
4.67
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Bardzo nam przykro, że spotkała Państwa taka sytuacja. Czy została ona zgłoszona do naszego działu reklamacji? Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Pozdrawiamy serdecznie!

Data publikacji
19.08.2018 r.
Data zamówienia
29.07.2018 r.
19.08.2018 r.
Jest to nieodpowiedzialny sprzedawca i nie zaleca się dokonywania zakupów tutaj.
Istnieją trzy powody: 1. Sprzedawca jest podejrzany o oszustwo, a otrzymany produkt i opis strony są poważnie niespójne (tekst na stronie i zdjęcia zawierają stoliki nocne, a otrzymane towary nie są dostępne) 2. Nie ma dostawy w ciągu 10 dni po dokonaniu płatności i nie ma przypomnienia. Po wysłaniu kilku e-maili otr
1.00
Niedostateczny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Bardzo przepraszam za opóźnienia. Liczba zamówień w sierpniu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Niestety za długość tego opóźnienia była winna również firma kurierska, na której działania nie udało nam się wpłynąć, pomimo najszczerszych chęci.

Data publikacji
18.08.2018 r.
Data zamówienia
27.07.2018 r.
18.08.2018 r.
Produkty najwyższej jakości, stały kontakt ze sprzedającym. Polecam
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Bardzo dziękujemy za opinię!

Data publikacji
18.08.2018 r.
Data zamówienia
04.08.2018 r.
18.08.2018 r.
Przesyłka dotarła z dość dużym opóźnieniem ,ale dotarła.Dziękuje
4.00
Dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Przepraszamy za opóźnienia, które w pewnym stopniu wynikały z sezonu urlopowego w firmach kurierskich. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z naszych produktów. Pozdrawiamy serdecznie, zespół konsimo.

Data publikacji
17.08.2018 r.
Data zamówienia
03.08.2018 r.
17.08.2018 r.
Bardzo szybka dostawa, jestem zadowolona.
5.00
Bardzo dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy za najwyższą ocenę!

Data publikacji
17.08.2018 r.
Data zamówienia
27.07.2018 r.
17.08.2018 r.
Opóźniona wysyłka. Meble kompletne, dobrej jakości.
4.00
Dobry

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Dziękujemy ze ocenę i komentarz. Pozdrawiamy serdecznie!

Data publikacji
17.08.2018 r.
Data zamówienia
27.07.2018 r.
17.08.2018 r.
Towar dostałam dopiero po telefonicznym upomnieniu się (wcześniej kontakt mailowy - brak odpowiedzi). Dodzwoniłam się dopiero po dwóch dniach (telefon aktywny, ale nikt nie odebrał). Sam towar bardzo dobry gatunkowo, natomiast obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.
2.67
Dostateczny

konsimo.pl/ odpowiada: 08.10.2018 r.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Postaramy się polepszyć jakość naszej infolinii, aby czas oczekiwania na połączenie uległ skróceniu. Pozdrawiamy serdecznie, zespół konsimo.

Data publikacji
17.08.2018 r.
Data zamówienia
25.07.2018 r.
17.08.2018 r.
Polecam gorąco Świetny fotel, dobrej jakości. Bardzo sprawna dostawa i miły kontakt :)
5.00
Bardzo dobry

Data publikacji
17.08.2018 r.
Data zamówienia
27.07.2018 r.
17.08.2018 r.
Gorąco polecam
5.00
Bardzo dobry

Data publikacji
16.08.2018 r.
Data zamówienia
26.07.2018 r.
16.08.2018 r.
Długi okres dostawy, mimo że na stronie było napisane inaczej, brak instrukcji
3.67
Dobry

Data publikacji
16.08.2018 r.
Data zamówienia
26.07.2018 r.
16.08.2018 r.
Komunikacja nie byłą najlepsza, informacja o czasie dostarczenia przesyłki za późna, nie daje klientowi możliwośći zorganizowania sobie odbioru, większość z nas pracuje. Poza tym wszystko ok,
4.00
Dobry

Data publikacji
16.08.2018 r.
Data zamówienia
25.07.2018 r.
16.08.2018 r.
Było super
5.00
Bardzo dobry

Data publikacji
16.08.2018 r.
Data zamówienia
25.07.2018 r.
16.08.2018 r.
bardzo długi termin oczekiwania na przesyłkę. Dopiero po reklamacji towar został wysłany
2.33
Mierny

Data publikacji
15.08.2018 r.
Data zamówienia
25.07.2018 r.
15.08.2018 r.
Polecam
5.00
Bardzo dobry

Data publikacji
15.08.2018 r.
Data zamówienia
25.07.2018 r.
15.08.2018 r.
świetne ręczniki
5.00
Bardzo dobry

Data publikacji
15.08.2018 r.
Data zamówienia
24.07.2018 r.
15.08.2018 r.
Jestem zadowolona z zakupu komody
4.67
Bardzo dobry

konsimo.pl/

SOFY, FOTELE, MEBLE i stylowe produkty dekoracyjne

konsimo.pl/ uzyskał certyfikat Trusted Shops w dniu 31.01.2017 r.

marka KONSIMO. to wyjątkowe, oryginalne i stylowe meble, sofy, fotele oraz produkty dekoracyjne. Specjalnie zaprojektowane produkty w różnych stylach jak np.: Scandinavian, Elegant, Modern i inne. KONSIMO. oferuje lampy, pościele, dywany, zastawy stołowe oraz wiele innych produktów wyposażenia wnętrz. Produkty zawsze dostępne od ręki i wysyłane specjalistycznym przewożnikiem. Zapraszamy

Kontakt
Marcelińska 90
60-324 Poznań
Polska
konsimo@konsimo.pl
konsimo.pl/
Sprzedawca
KONSIMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Marcelińska 90
60-324 Poznań
Polska
Rejestr handlowy
Rejestr Przedsiębiorców KRS: 0000539891
Zapoznaj się z doświadczeniami innych klientów!
Realizacja każdego z zamówień może zostać oceniona w skali od 1 do 5 gwiazdek. Klienci mogą ocenić sklep do 6 miesięcy od daty złożenia zamówienia. Na podstawie punktów przyznanych za towar, dostawę i obsługę obliczamy dla każdej dodanej opinii ocenę średnią (średnia arytmetyczna). Łączna ocena sklepu internetowego stanowi średnią wszystkich takich ocen z ostatnich 12 miesięcy. Dodając komentarze, klienci opisują swoje doświadczenia związane z korzystaniem z konsimo.pl/.

Obliczanie oceny łącznej
5.0 - 4.5Bardzo dobry
4.5 - 3.5Dobry
3.5 - 2.5Dostateczny
2.5 - 1.5Mierny
1.5 - 1.0Niedostateczny

Wiarygodne opinie klientów zwiększają zaufanie
Trusted Shops jest wiodącą marką budującą zaufanie w segmencie zakupów online na terenie Europy. Wszystkie opinie poddawane są przez Trusted Shops zautomatyzowanej i manualnej kontroli, ponieważ tylko autentyczne oceny pomagają w podjęciu decyzji o zakupie.