Sklep na pewno rzetelny, towary zgodne i jak każdemu tak im również może powinąć się noga. Jak dla mnie przez natłok zamówień (co nie powinno być argumentem firmy), trochę zapominają o kliencie i jego odpowiednim traktowaniu. Ktoś tam chyba już zapomniał dzięki komu i dla kogo otwiera się biznes. 1. Przesyłka wiele dni po zamówieniu czekała zapomniana, gdyby nie mój kontakt kto wie kiedy zabraliby się za jej pakowanie (mimo dopłaty do szybszej przesyłki). 2. kontakt z firmą - tragiczny. 3. Paczka była otwierana (tzn. owinięta czarną folia, która była rozcięta i ponownie zaklejona zwykła taśmą). 4. Po kontakcie z firmą zero skruchy, jakby nic się nie stało, mimo że przyczyna opóźnienia leżała po stronie firmy. 4. Daje AŻ 3 gwiazdki tylko dla tego, że mam nadzieję, że jest to pojedynczy przypadek i dodatkowo szef zgodził się udzielić rabat na zakupione produkty co jest oczywiście jakąś formą rekompensaty dla klienta. W innym wypadku bym dał 1 gwiazdkę. (ps. ale i tak nie wyszła ta propozycja rabatu od firmy tylko klient musi dociekać tego, żeby był odpowiednio traktowany). Nie ładnie panowie, nie ładnie. Mam tylko nadzieję, że takie coś nie powtarza się często. Pozdrawiam i życzę innym więcej szczęścia ;)
Czytaj dalej