Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
24 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo dobry zakup. Ponieważ przy zakupie kieruję się opiniami, czuję się w obowiązku udostępnić swoją. Towar jak na zdjęciu, łatwy montaż. Polecam. Alicja
Sklep na pewno rzetelny, towary zgodne i jak każdemu tak im również może powinąć się noga. Jak dla mnie przez natłok zamówień (co nie powinno być argumentem firmy), trochę zapominają o kliencie i jego odpowiednim traktowaniu. Ktoś tam chyba już zapomniał dzięki komu i dla kogo otwiera się biznes. 1. Przesyłka wiele dni po zamówieniu czekała zapomniana, gdyby nie mój kontakt kto wie kiedy zabraliby się za jej pakowanie (mimo dopłaty do szybszej przesyłki). 2. kontakt z firmą - tragiczny. 3. Paczka była otwierana (tzn. owinięta czarną folia, która była rozcięta i ponownie zaklejona zwykła taśmą). 4. Po kontakcie z firmą zero skruchy, jakby nic się nie stało, mimo że przyczyna opóźnienia leżała po stronie firmy. 4. Daje AŻ 3 gwiazdki tylko dla tego, że mam nadzieję, że jest to pojedynczy przypadek i dodatkowo szef zgodził się udzielić rabat na zakupione produkty co jest oczywiście jakąś formą rekompensaty dla klienta. W innym wypadku bym dał 1 gwiazdkę. (ps. ale i tak nie wyszła ta propozycja rabatu od firmy tylko klient musi dociekać tego, żeby był odpowiednio traktowany). Nie ładnie panowie, nie ładnie. Mam tylko nadzieję, że takie coś nie powtarza się często. Pozdrawiam i życzę innym więcej szczęścia ;)
Nie było produktu który był teoretycznie dostępny na stronie. anulowano mje zamówienie.
Zgłoś opinię
8 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Nie dostałem zamówionego towaru, a ze sprzedającym nie ma zadnego kontaktu
Zgłoś opinię
15 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Nie dostałem instrukcji obsługi w języku Polskim/ FOXWELL NT 301/brak faktury zakupu
Zgłoś opinię
25 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Nie ma szału
Sklep na pewno rzetelny, towary zgodne i jak każdemu tak im również może powinąć się noga. Jak dla mnie przez natłok zamówień (co nie powinno być argumentem firmy), trochę zapominają o kliencie i jego odpowiednim traktowaniu. Ktoś tam chyba już zapomniał dzięki komu i dla kogo otwiera się biznes. 1. Przesyłka wiele dni po zamówieniu czekała zapomniana, gdyby nie mój kontakt kto wie kiedy zabraliby się za jej pakowanie (mimo dopłaty do szybszej przesyłki). 2. kontakt z firmą - tragiczny. 3. Paczka była otwierana (tzn. owinięta czarną folia, która była rozcięta i ponownie zaklejona zwykła taśmą). 4. Po kontakcie z firmą zero skruchy, jakby nic się nie stało, mimo że przyczyna opóźnienia leżała po stronie firmy. 4. Daje AŻ 3 gwiazdki tylko dla tego, że mam nadzieję, że jest to pojedynczy przypadek i dodatkowo szef zgodził się udzielić rabat na zakupione produkty co jest oczywiście jakąś formą rekompensaty dla klienta. W innym wypadku bym dał 1 gwiazdkę. (ps. ale i tak nie wyszła ta propozycja rabatu od firmy tylko klient musi dociekać tego, żeby był odpowiednio traktowany). Nie ładnie panowie, nie ładnie. Mam tylko nadzieję, że takie coś nie powtarza się często. Pozdrawiam i życzę innym więcej szczęścia ;)
Zgłoś opinię
12 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Brak towaru
Po zakupie kamery i opłaceniu zamowienia otrzymałam SMS, ze towar jest niedostępny i pieniądze zostaną zwrócone. Zwrot blikiem trwał 4 dni. Nie polecam. Niepoważni ludzie.
Zgłoś opinię
27 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiłem bagażnik chciałem za pobraniem i nie mogą zrealizować zamówienia .Dla mnie to dziwne jest .
Zgłoś opinię
18 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Lampa była niespasowana instrukcja niedo tego modelu
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.