artforma.pl
Opinie:

Opinie (273) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (904)

4,80
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 28 sie 2018
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
artforma.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Lustro ładne, jednak nie informujecie klienta o kablu na wierzchu tyłu lustra (zdjęcie) przewody z zerwaną izolacja bez oblutowanych końcówek jak by to jakiś amator skręcał w garażu . Brak możliwości schowania kabla co powoduje odstawanie od ściany. Nie dajecie na przewodach kostki do podłączenia za 90gr przez co musiałem jechać do sklepu elektrycznego. Jak za cenę ponad 3 tysiące to spodziewałem się większego profesjonalizmu. Miałem zakupić drugie do przedpokoju ale odstające od ściany mi nie potrzebne.

najbardziej krytyczna opinia

3 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
W odpowiedzi na Państwa komentarz do mojej opinii Trusted Shops muszę przyznać, że odpowiadacie szybko i w bardzo miły sposób. Co jednak do produktu prosicie mnie o zdjęcia lustra tzw. przez Was nazywanego „Premium”. Jakość materiałów wykończeniowych lustra jest żenująca i dotyczy to jego tylnej części, zwykła dykta, zszywki, które kiepsko trzymają i zwykłe dwie prostokątne dziury w tej dykcie na zawieszenie tego lustra - przecież sami doskonale wiecie z jakich materiałów to wykonujecie więc proszę nie udawać tzw. Greka. Folia zabezpieczająca front lustra jest tak mocno przyklejona, że trzeba ją usuwać co najmniej pół godziny, a pod nią na krawędziach lustra I także kiepskiej okleiny ramy resztki kleju lub silikonu. Zdjęcia nic tu nie zmienią. Jedyne co Wam chciałbym wysłać do niechlujnie przyklejone diody led wystające na dolnej krawędzi lustra. I to w żaden rozsądny sposób nie da się obronić. Podsumowując kiepskie materiały, niechlujne wykonawstwo , nazwa produktu „Premium” no i cena Premium - 1899 zł - z tym się akurat zgadzam. W załączeniu w kolejnym e- mailu zdjęcie przyklejonych diod led. Z poważaniem Wojciech
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu artforma.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam opis artykulu wprowadza w błąd

Strona wprowadzajaca kliejntow w błąd klikasz w lustro z rama załota i myslisz że do niego wybierasz oswietlenie i tu sie myslisz jeszli wezmiez oswietlenie padajace na sciane automatycznie lustro staje sie bez zlotej ramy a ty myslisz ze przyjdzie takie jak w nie wchodziles na poczatku. Ja jestem niestety rozczarowana bark możliwosći wymiany w razie popełnienia bledu brak zwrotu totalna olewka. Rozumiem zeby wszytko było ok napisane na stronie a tu jest wprowadzanie klijenta w blada nie polecam zamowione dwa lustra i dwa do kosza za prawie 2500 zadnego zrozumienia ze strony sklepu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu artforma.pl
3 kwi 2024
Pani Marto, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Chcielibyśmy zaznaczyć, że na naszej stronie ma Pani możliwość wyboru dwóch modeli: Ambient oraz Premium. W przypadku wyboru wersji Ambient, na stronie widoczne jest zdjęcie oraz opis lustra, które jasno wskazują, że jest to lustro otwarte, z oświetleniem skierowanym na osobę stojącą przed lustrem. Przy wyborze lustra z linii PremiumLine, ma Pani możliwość wyboru koloru obramowania. Podczas składania zamówienia nie była Pani w stanie wybrać koloru pokrywy, ponieważ wybrała Pani naszą wersję AmbientLine. Jeśli chodzi o zwroty towarów personalizowanych, dołożyliśmy wszelkich starań, aby informacja o braku możliwości zwrotu była widoczna i czytelna. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół ARTFORMA
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Niska jakość

Przez pomyłkę, zamówiłem lustro bez dodatkowego akcesorium, po czym odmówiono mi jakiejkolwiek zmiany w zamówieniu ,dosłownie KILKA MINUT po jego złożeniu. Regulamin sklepu zabezpiecza tylko firmę , a nie klienta. Wasz nieludzki system zamówień oraz koszmarny standard obsługi zupełnie nie przewiduje błędu ludzkiego i nie odpowiada dzisiejszym standardom obsługi. NIE POLECAM! OMIJAĆ
Zgłoś opinię
24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamowienie zrealizowane - OCENA POZYTYWNę ,natomiast dostawę oceniam negatywnie ponieważ dostawca otworzył tylna burtę samochodu przesunął towar i powiedział może pan brać zaznaczył ze jest ciężki. Uważam że towar powinien być dostarczony pod drzwi klatki. Nie wymagam by towar wnoszono ale chyba należało pomóć ponięść pod drzwi klatki. pozdrawiam Bojanowski Henryk Torun Strobanda 3c/45 tel.606249715
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu artforma.pl
26 lut 2024
Panie Henryku, Dziękujemy za opinię dotyczącą naszej dostawy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wystąpić w związku z dostawą zamówionego towaru. Chcielibyśmy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi dostawy były jak najbardziej profesjonalne i zgodne z oczekiwaniami naszych klientów. Przekazujemy informacje zwrotne naszym dostawcom, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Prosimy o wyrozumiałość i zapewniamy, że podejmiemy działania w celu poprawy naszych usług dostawy. ARTFORMA TEAM
4 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety nie jestem zadowolona z zakupu lustra za ponad dwa tysiące. Lustro pomniejszające jest tak umiejscowione, że kompletnie nie spełnia swojej funkcji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu artforma.pl
5 sty 2024
Szanowna Pani Anno, Chciałbym serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z lustrem. Jest nam niezmiernie przykro, że nie spełniło ono Pani oczekiwań. Warto podkreślić, że pozycja lusterka kosmetycznego w naszych lustrach jest standardowa i nie podlega zmianom. Mamy nadzieję, że mimo tego udało się znaleźć inne aspekty, które Pani przypadły do gustu, ale jednocześnie jesteśmy gotowi do wysłuchania wszelkich sugestii lub uwag, które mogą przyczynić się do poprawy naszych produktów. Dziękujemy za Pani opinię. Z poważaniem, ARTFORMA TEAM
3 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Lustro łazienkowe z diodami led

W odpowiedzi na Państwa komentarz do mojej opinii Trusted Shops muszę przyznać, że odpowiadacie szybko i w bardzo miły sposób. Co jednak do produktu prosicie mnie o zdjęcia lustra tzw. przez Was nazywanego „Premium”. Jakość materiałów wykończeniowych lustra jest żenująca i dotyczy to jego tylnej części, zwykła dykta, zszywki, które kiepsko trzymają i zwykłe dwie prostokątne dziury w tej dykcie na zawieszenie tego lustra - przecież sami doskonale wiecie z jakich materiałów to wykonujecie więc proszę nie udawać tzw. Greka. Folia zabezpieczająca front lustra jest tak mocno przyklejona, że trzeba ją usuwać co najmniej pół godziny, a pod nią na krawędziach lustra I także kiepskiej okleiny ramy resztki kleju lub silikonu. Zdjęcia nic tu nie zmienią. Jedyne co Wam chciałbym wysłać do niechlujnie przyklejone diody led wystające na dolnej krawędzi lustra. I to w żaden rozsądny sposób nie da się obronić. Podsumowując kiepskie materiały, niechlujne wykonawstwo , nazwa produktu „Premium” no i cena Premium - 1899 zł - z tym się akurat zgadzam. W załączeniu w kolejnym e- mailu zdjęcie przyklejonych diod led. Z poważaniem Wojciech
Zgłoś opinię
25 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana

wykonanie i estetyka lustra do bani

Nie polecam firmy i ich produktów. Firma stosuje niedozwolone zapisy które uniemożliwiają zwrot lub wymianę lustra pomimo że produkt jest wykonany w beznadziejny sposób, o czym oczywiście nie ma informacji na stronie. Zdjęcie przyklejonego paska LED w załączeniu. Nie polecam firmy ani ich produktów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu artforma.pl
9 maj 2023
Dzień dobry, Po zweryfikowaniu sytuacji potwierdzam, że lustro zostało wykonane zgodnie z zamówieniem. Dokonał Pan zamówienia na model L74 w wersji AmbientLine - jest to produkt z oświetleniem dekoracyjnym, które rozproszone jest na ścianę. W naszej ofercie posiadamy także lustra z serii Premium, w których taśma LED jest ukryta pod pokrywą, dzięki czemu światło skupione jest na osobie przed lustrem. Wszystkie powyższe informację znajdują się w naszym sklepie internetowym, ponieważ zwracamy szczególną uwagę na opisanie oraz pokazanie naszego produktu z każdej strony, tak aby kupujący mógł dokonać świadomego wyboru i dostosować produkt do swoich potrzeb. Każdy produkt w naszej firmie jest przygotowywany jako indywidualny projekt zgodnie z życzeniem klienta, dlatego nie ma możliwości odstąpienia od umowy. Pozdrawiamy, ARTFORMA TEAM
6 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Mimo prośby o korektę zamówienia tuż po jego złożeniu nastąpiła odmowa. Nie są nastawieni na klienta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu artforma.pl
7 wrz 2023
Dzień dobry, Po weryfikacji widzimy, że chciał Pan zmienić konfiguracje zakupionego lustra. Nie ma możliwości wprowadzenia zmian w zamówieniu o czym informujemy dwukrotnie podczas procesu składania zamówienia. Szczególną uwagę przywiązujemy do zaprezentowania naszego produktu ze wszystkich stron, tak aby kupujący mógł podjąć świadomą decyzję i dostosować produkt do swoich potrzeb. Każde zamówienie tworzone jest w naszej firmie jako indywidualny projekt według życzeń klienta i aby zoptymalizować czas produkcji wszystkie komponenty są zamawiane na bieżąco. Pozdrawiamy serdecznie - ARTFORMA TEAM
13 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak możliwości zmian nawet 2 min po złożeniu zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu artforma.pl
13 paź 2023
Dzień dobry, Dziękujemy za Pana opinie, jednak chcielibyśmy wyjaśnić pewne kwestie związane z procesem składania zamówienia. Podczas składania zamówienia na naszej stronie internetowej, dwukrotnie pojawiała się informacja, że zmiany nie są możliwe. Dodatkowo, na ostatnim etapie zamówienia, ten komunikat był wyraźnie zapisany czerwonymi literami, aby zapewnić, że klient zrozumie i zweryfikuje wybraną konfigurację. W związku z powyższym, chcielibyśmy podkreślić, że nasza polityka dotycząca zamówień personalizowanych i niemożliwości zmiany ich po złożeniu jest jasno i wyraźnie komunikowana podczas procesu zamawiania. Mamy nadzieję, że to wyjaśnienie pomoże zrozumieć proces zamówienia, a także dlaczego nie byliśmy w stanie uwzględnić Pana prośby o zmianę. Dziękujemy za zrozumienie i wybór naszych produktów. ARTFORMA TEAM
3 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie zadawolone od lustro
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu artforma.pl
6 lis 2023
Dzień dobry, Bardzo nam przykro słyszeć, że lustro nie spełniło Pana oczekiwań. Czy możemy prosić o bezpośredni kontakt z nami w celu omówienia co dokładnie jest nie tak z lustrem? Będziemy wdzięczni za informacje. Pozdrawiamy serdecznie, ARTFORMA TEAM