Sklep Acer Polska- Logo - Opinie

Sklep Acer PolskaOpinie

: 279Bardzo dobry

4,81

Opinie nt. sklepu Sklep Acer Polska

Opinie zweryfikowana (128) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (279)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


27 lip 2022
Zakupy poszły szybko i sprawnie. Interfejs przejrzysty i przyjazny. Niestety do pełni szczęścia zabrakło mi informacji o kompatybilności akcesoriów z poszczególnymi modelami ACER. Kupując nową myszkę bezprzewodową w miejsce myszki jaką dostałem w komplecie z moim ACER Aspire 5600U musiałem podjąć decyzję "w ciemno"
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


25 lut 2023
Chociaż kupowałem monitor w czasie promocji "15% zniżki na wszystko", który był oznaczony jako produkt promocyjny, cena we koszyku pozostała taka, jak widziałem przy produkcie - czyli 2999 zł Jeśli Państwo piszą, że promocja jest na wszystko - powinna być na wszystko lub z jakimś wykluczeniem. Monitor kupiłem, bo po prostu go potrzebuję. System promocji jest u Państwa w sklepie wadliwy.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Sklep Acer Polska

Filtruj
 Sortuj 
Trafność
(2)
(1)
(1)
Resetuj
 Opinia zweryfikowana
24 maj 2023
problem z rejestracją konta firmowego, nie nie mówiące komunikaty błędów w polu nip i telefon
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
29 mar 2023
Strona na ios strasznie się zacina
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep Acer Polska
29 mar 2023
Dziękujemy za opinię i bardzo doceniamy komentarz. Opinia została przekazana do odpowiedniego działu w celu zbadania sprawy. Dokładamy starań, aby działanie naszej strony było niezakłócone. Niestety czasami może się zdarzyć, że z powodów, które są poza naszą kontrolą, działanie naszej strony jest wolniejsze.
 Opinia zweryfikowana
25 lut 2023
Chociaż kupowałem monitor w czasie promocji "15% zniżki na wszystko", który był oznaczony jako produkt promocyjny, cena we koszyku pozostała taka, jak widziałem przy produkcie - czyli 2999 zł Jeśli Państwo piszą, że promocja jest na wszystko - powinna być na wszystko lub z jakimś wykluczeniem. Monitor kupiłem, bo po prostu go potrzebuję. System promocji jest u Państwa w sklepie wadliwy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep Acer Polska
7 mar 2023
Szanowni Państwo, dziękujemy za zakupy w sklepie Acer Store. Przykro nam, że nie byli Państwo zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Niestety nie mieliśmy informacji od Państwa o zaistniałym problemie technicznym w procesie realizacji zakupów. Dlatego nasz zespół Acer Store wydał dyspozycję zwrotu środków w wysokości 15%. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie będzie dla Państwa zadawalające. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół Acer Store Polska
 Opinia zweryfikowana
16 wrz 2022
Problemy z realizacją zamówień i płatnościami na sklepie www. Błędy serwera. Dopiero po 5 zamówieniu, chyba jest OK
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep Acer Polska
22 wrz 2022
Dziękujemy za opinię i bardzo doceniamy komentarz. Opinia została przekazana do odpowiedniego działu w celu zbadania sprawy. Nasza platforma płatnicza została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi standardami, aby zaoferować szybką, bezproblemową i bezpieczną płatność. Czasami jednak zdarza się, że z powodów od nas niezależnych, płatność może nie dojść do skutku. Chcielibyśmy przeprosić za tę niedogodność.