Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
24 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
nielogiczny mechanizm sklepu
dobre pomysly na incentive'y
da się poprawić budowę i wygląd kart produktowych, lepiej opracować logikę wyboru dla userów
przydałby się konfigurator sprzętu (ta kategoria produktów wymaga wiedzy technicznej, można to oswoić)
nielogiczny mechanizm sklepu
dobre pomysly na incentive'y
da się poprawić budowę i wygląd kart produktowych, lepiej opracować logikę wyboru dla userów
przydałby się konfigurator sprzętu (ta kategoria produktów wymaga wiedzy technicznej, można to oswoić)
Zgłoś opinię
10 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Działanie sklepu internetowego pozostawia wiele do życzenia. Ledwo można wybierać produkty na stronie strasznie zamula zarówno na Androidzie jak i na iOS. Nawet konsultant na infolinii miał problem i jak powiedział jemu też zamula strona.
Zgłoś opinię
20 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo dobra obsługa klienta. Niestety trzeba kupować sprzęt od razu bo ceny szybko się zmieniają. Największa wada to brak faktury pro-forma
Zgłoś opinię
22 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Problem z logowaniem.
Nawet po resecie hasła nie mogę się zalogować, "Adres e-mail lub hasło identyfikatora Acer są nieprawidłowe".
Zgłoś opinię
8 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Przyzwoicie
Fajnie się kupuje, lecz strona przy płatności troszkę muli, więc trzeba być cierpliwym :)
Zgłoś opinię
14 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Drogo. Np Lenovo daje możliwość zrobienia pendrive'a za darmo!
Zgłoś opinię
22 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Dobre rabaty i pomocna obsługa
Zgłoś opinię
1 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 maj 2023
Opinia zweryfikowana
problem z rejestracją konta firmowego, nie nie mówiące komunikaty błędów w polu nip i telefon
Zgłoś opinię
20 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Nie odpisaliscie na wiadomość. Nie można utworzyć konta firmowego. Ogólnie porażka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep Acer Polska
20 lip 2023
Dziękujemy za opinię i bardzo doceniamy komentarz. Przykro nam słyszeć o braku odpowiedniego wsparcia w rozwiązaniu problemu. Zdarzenie jest nietypowe i chcielibyśmy przyjrzeć się temu bliżej. Wkrótce zostanie wysłany e-mail od naszego zespołu z Działu Obsługi Klienta, w którym będzie możliwość odniesienia się do problemu.
18 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Brak zaznaczenia o możliwości otrzymania FV
Zgłoś opinię
29 mar 2023
Opinia zweryfikowana
Strona na ios strasznie się zacina
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep Acer Polska
29 mar 2023
Dziękujemy za opinię i bardzo doceniamy komentarz. Opinia została przekazana do odpowiedniego działu w celu zbadania sprawy. Dokładamy starań, aby działanie naszej strony było niezakłócone. Niestety czasami może się zdarzyć, że z powodów, które są poza naszą kontrolą, działanie naszej strony jest wolniejsze.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.